Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חור באגזוז


G1000
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי איפה החור.

אם זה בדוד- לא נורא. סע עם זה עד שיתפרק. אח"כ שים לו איזה D&G...

בסעפת- לתקן ומהר. האגזוז בקטנועים מחובר למנוע. כאשר כל היחידה מהווה את הזרוע האחורית של הכלי. בגלל המהמורות, הסעפת יכולה להשבר.

"מעולם לא נתתי לבי"ס להפריע להשכלתי" גם אני לא הפרעתי לי...

 

למכירה- KLE500 95 במצב טוב.

פורסם
יש לי דיוק 125 ויש לי חור באגזוז ולא מפריע לי הרעש

זה יכול להרוס משהו ?

תלוי איפה המכה

בדרך כלל האגזוז מקשה על המנוע והחור ההפך רק "מקל" עליו העיניין הוא הרעש והמיקום של המכה

 

שון

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

פורסם

מעניין אם לשכנים שלך זה מפריע כשאתה בא בשעה מאוחרת או יוצא בשעה מוקדמת ?אל תקח את זה באופן אישי אבל כשזה קורה בשכונה שלי זה מאוד מרגיז.....

מכיר סוזוקי ??? :smile:

פורסם

קודם כל, זה לא הוגן כלפי השכנים.

 

רצוי לתקן כי המנוע לא עובד "חלק" וצריכת הדלק תעלה.

ולדעתי הכי חשוב, הרעש הנוסף יוצר רעידות אשר יפרקו לך כל מני ברגים. עם דיוק המטרה היא נסיעה נוחה ונעימה, אז תתקן לפני שהכל יתפרק.

אם זה חור קטן, כמו שאמרו מקודם, בכמה שקלים כל מסגר יתקן לך, אם האגזוז רקוב, ואי אפשר לתקן, אני ממליץ לך לפנות ליובל 052-3300655 ותוכל למצוא אצלו אגזוז משומש.

פורסם
תלוי איפה המכה

בדרך כלל האגזוז מקשה על המנוע והחור ההפך רק "מקל" עליו העיניין הוא הרעש והמיקום של המכה

 

שון

לא ממש נכון.

 

האגזוז בנוי לשם פינוי וניצול הגזים הנפלטים מהמנוע.

במצב של סתם חור באגזוז, זה יכול לגרום להרבה דברים. בינהם הורדת הספק.

 

זה בפירוש לא "עוזר" למנוע.

זה אולי עושה יותר רעש, אבל בהחלט לא עוזר לשום דבר.

קל להתבלבל בין הרעש לבין "עושה את האופנוע חיה".

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...