Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים..לא בא להתנגח איתכם.פשוט מנסה להבין.

 

הרכב הזה יוצר רק בשנתונים 90 עד 93.

הוא בא עם מגנזיום כמו של אונו TURBO,מד טורים,פנסי ערפל,ובצבעים מטאלים שאני לא חושב שזה היה קיים בשנתונים האלה.

ממקור בבית שמש נאמר כי זה רכב טיל.

כמו שיש 106XS,אז יש 106XSI שאין מה להשוות ביניהם בכלל מבחינת כח.

אמרו לי שהאונו הנ"ל היא מעיפה הרבה מכוניות,והרבה ראו אותה בפעולה על 170 קמ"ש.

 

תנסו להשיג מידע.תודה

פורסם
הוא בא עם מגנזיום כמו של אונו TURBO,מד טורים,פנסי ערפל,ובצבעים מטאלים שאני לא חושב שזה היה קיים בשנתונים האלה.

ממקור בבית שמש נאמר כי זה רכב טיל.

כמו שיש 106XS,אז יש 106XSI שאין מה להשוות ביניהם בכלל מבחינת כח.

אמרו לי שהאונו הנ"ל היא מעיפה הרבה מכוניות,והרבה ראו אותה בפעולה על 170 קמ"ש.

אני מודה, מודה, מודה! לך על ההודעה ההזויה של היום!

 

טכנולוגיה ואבזור עתידניים, מקור בבית שמש טוען שזה טיל (ואם הוא מבית שמש הוא יודע משהו על טילים, לא?) דדוקציה על סמך סימון דגמים של יצרן אחר והשיא - מעיפה הרבה מכוניות!

 

חשבת להיות משורר?

פורסם
אנשים..לא בא להתנגח איתכם.פשוט מנסה להבין.

 

הרכב הזה יוצר רק בשנתונים 90 עד 93.

הוא בא עם מגנזיום כמו של אונו TURBO,מד טורים,פנסי ערפל,ובצבעים מטאלים שאני לא חושב שזה היה קיים בשנתונים האלה.

ממקור בבית שמש נאמר כי זה רכב טיל.

כמו שיש 106XS,אז יש 106XSI שאין מה להשוות ביניהם בכלל מבחינת כח.

אמרו לי שהאונו הנ"ל היא מעיפה הרבה מכוניות,והרבה ראו אותה בפעולה על 170 קמ"ש.

 

תנסו להשיג מידע.תודה

ואחרי שאישפוז היה ציני אני אסביר.

 

אין שום קשר בין 106 XSI לאונו SXI.

ה-I כפי שנאמר פה כבר היא מערכת ההזרקה ה"משוכללת" שפיאט החליטו להרכיב ברכבים וה-X הינה רמת הגימור. (כפי שנאמר פה)

 

 

 

המנוע הינו אותו מנוע של אונו S70 או אונו SX70.

ה-SX היא לא טיל בלסטי ובטח לא טיל RPG. (יותר מהיר, מניסיון.)

צבע מטאלי היה קיים בשנים הללו ואפילו לפני.

 

לגבי התוספות של המד טורים, יכול להיות כמו עוד תוספות שאולי לא כ"כ מעניינות אותך, כמו מושבים יותר נוחים.

לגבי המגנזיום והפסי ערפל, אין לי מושג, טובים מימני יענו לך על זה, למרות שזה נשמע הגיוני, אבל זה עדיין לא הופך את הרכב לטיל גיל. (נזכר בימים של הצבא...)

 

גם לי בעבר הייתה אונו S60 וגם אני הייתה "בפעולה" על 170 ! עם רוח גבית וירידה...

לא ראיתי אף אחד בעיניים!!! עצמתי את העיניים, פחדתי שהיא תתפרק לי !!!

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

טוב, הבנתי שיש פה קצת בלאגן בקשר לרכב די נדיר בארץ, האונו SXI.

 

האונו הנ"ל יובאה לארץ בשנתונים 90-92 כאשר לאונו S לא היה עדיין מנוע מוזרק אלא עם מאייד. המנוע של ה-SXI הוא מנוע זהה לזה לא האוטו טורבו שנמכרה באותן שנים אך ללא הטורבו (כמה מפתיע).

המנוע הזה היה זהה למנוע של ה-S אך היה מוזרק, הנתונים שלו היו 75 כ"ס למיטב זכרוני.

ה-SXI שווקה אז בארץ כגירסה מפואר או אם תרצו....ספורטיבית (אז עדיין חשבו שמדובר באותו הדבר....בעצם, גם היום יש כאלו שחושבים ככה). היא שווקה במרכב 3 ו-5 דלתות.

ה-SXI היתה עם חצאיות בצבע הרכב (אמצע הפגוש היה שחור) ואובזרה בכנפוני פלסטיק מעל בתי הגלגלים (כמו של 205GTI ואונו טורבו), פנסי ערפל, ריפוד עשיר יותר, לוח שעונים עשיר יותר שכלל מד סל"ד, נעילה מרכזית מקורית, חלונות חשמליים מקוריים ועוד כמה דברים שאני לא זוכר כרגע (היא לא הגיעה עם חישוקי סגסוגת כסטנדרט).

חשוב לציין שמבחינת מכלולי השלדה/מרכב לא היה שנוי כלשהו לעומת האונו הרגילה.

משנת 93 ואילך החלה להמכר האונו S המוזרקת (תת דגם ies) שעשתה שימוש במנוע זהה לשל ה-SXI. ה-SXI חדלה להמכר.

 

בקשר לאוטו עצמו- סתם אונו מפוארת, לא טיל ולא חציל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
בקשר לאוטו עצמו- סתם אונו מפוארת, לא טיל ולא חציל.

סוף סוף מישהו עשה פה סדר כמו שצריך. צודק במאה אחוז כאספר בכל מילותיך.

רק תוספת קטנה ולא חשובה, באונו SXI התוספת הייתה גם מראות צד בצבע הרכב,ולא בצבע שחור כמו בשאר הדגמים.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
אנשים..לא בא להתנגח איתכם.פשוט מנסה להבין.

 

הרכב הזה יוצר רק בשנתונים 90 עד 93.

הוא בא עם מגנזיום כמו של אונו TURBO,מד טורים,פנסי ערפל,ובצבעים מטאלים שאני לא חושב שזה היה קיים בשנתונים האלה.

ממקור בבית שמש נאמר כי זה רכב טיל.

כמו שיש 106XS,אז יש 106XSI שאין מה להשוות ביניהם בכלל מבחינת כח.

אמרו לי שהאונו הנ"ל היא מעיפה הרבה מכוניות,והרבה ראו אותה בפעולה על 170 קמ"ש.

 

תנסו להשיג מידע.תודה

בבית שמש אכן יש את הדגם SXI, (למיטב ידיעתי היא נמכרה לפני שבוע או משהו כזה) , והדגם הנ"ל באמת "טיל" אבל הוא לא "טיל" סתם ככה, הבעלים של הרכב עשה לאוטו פרוייקט טורבו ורק אחרי הטורבו אפשר להגיד שהרכב "טיל". הוא מפחיד מבחינת עוצמה וחזק בצורה מדהימה. אבל זה רק לגבי SXI עם טורבו. :-)

 

 

בברכה :wink:

שי

שי אסרף - Team Kobi-Racing

×
×
  • תוכן חדש...