Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפנסיה התקציבית לא ממש קשורה לחסכון הפנסיוני של אף אחד מאיתנו. אף אחד לא מושך כספים מהקופות שלנו.

הפנסיות התקציביות יוצאות מתקציב הממשלה/צבא/עיריות/חברות ממשלתיות. לא זו הסיבה בגלל הפנסיות קטנו.

זה פוגע בדרך עקיפה בלבד בצורה של מיסוי כבד כדי לממן את זה.

פורסם

נמסיס, לקחת לי את המילים מהמקלדת.

הפנסיה הצפויה מצטמצמת לא בגלל תקציב המדינה, אלא בגלל האוירה הכלכלית בעולם של ריבית אפסית. פות"ש צעיר, וכמובן אין כל דרך לחזות את ההתפתחויות בתחום עד שיפרוש לגמלאות.

אישית, לתמרות שיש לח קרן פנסיה "ותיקה" אני מקפיד על חסכן נוסף, שכן ברור לי שקיום על יסוד הפנסיה בלבד צפוי לפגוע קשית ברמת החיים שלי

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היתרון של קרן "ותיקה" היא שאינה תלויה בתשואה של השקעה בשוק ההון, סכום הפנסיה נגזר מהשכר במהלך שנות החסכון ולא מהסכוםן שהצטבר עם הפרישה.

הבעיה היא שהמודל הסטטיסטי שעליה הו בנויות הקרנות הותיקות התמוטט עם התארכות תוחלת החיים (וגם עם השחיתות שפשתה בהסתדרות בעשור השמיני והתשיעי של המאה הקודמת), ולכן הן נסגרו למצטרפים חדשים, והתשלום לחברים הקיימים יצטרך להתבסס על שילוב של חסכונות ושל תמיכה ממשלתית. כיון שאין מצטרפים חדשים חלקה של התמיכה הממשלתית יגדל בהדרגה (הרי ההכנסות השוטפות מצטמצמות עם פרישתו של כל חבר), עד שהיצורים האלה יסיימו את תפקידם בעוד כמה עשורים.

וכמובן שממשלת ישראל יכולה לשנות את התנאים אם תראה לנכון.

זו הסיבה שבגללה כל כך חשוב לחסוך במקביל באופן עצמאי.

ד"א - עוד חסרון גדול של הקרנות הותיקות הוא חוסר האפשרות לוותר על ביטוח מיותר, והרי כשליש מתשלומי הפנסיה משמש לביטוח ולא לחסכון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הפנסיה התקציבית לא ממש קשורה לחסכון הפנסיוני של אף אחד מאיתנו. אף אחד לא מושך כספים מהקופות שלנו.

הפנסיות התקציביות יוצאות מתקציב הממשלה/צבא/עיריות/חברות ממשלתיות. לא זו הסיבה בגלל הפנסיות קטנו.

זה פוגע בדרך עקיפה בלבד בצורה של מיסוי כבד כדי לממן את זה.

 

נמסיס, לקחת לי את המילים מהמקלדת.

הפנסיה הצפויה מצטמצמת לא בגלל תקציב המדינה, אלא בגלל האוירה הכלכלית בעולם של ריבית אפסית. פות"ש צעיר, וכמובן אין כל דרך לחזות את ההתפתחויות בתחום עד שיפרוש לגמלאות.

אישית, לתמרות שיש לח קרן פנסיה "ותיקה" אני מקפיד על חסכן נוסף, שכן ברור לי שקיום על יסוד הפנסיה בלבד צפוי לפגוע קשית ברמת החיים שלי

 

זה נכון חלקית מה שכתבתם. שכחתם לציין שמאז שביבי בממשלה, הממשלה הפכה הרבה פחות סוציאלית ובדרך פגעה אנושות בפנסיות על ידי הפסקת הנפקה של אגרות החוב המיועדות שתפקידן היה בין הייתר להגן על החיסכונות לפנסיה של הציבור במצבים של ריבית נמוכה כמו שיש היום.

פורסם

האג"ח המיועדות הן כלי מוזר, שבעצם גורם לנו לסבסד את היוצאים לפנסיה בחלק מהמקרים, שהוא הדבר בגללו התרעמו חלק מהכותבים.

אם כבר קיים, עדיף להקצותו לטובת הפורשים בלבד לשמירה על יציבות ולא לטובת החוסכים, לדעתי לפחות.

ועדיין אני לא רואה איך כל זה קשור לפנסיה התקציבית.

פורסם
דמי הניהול שלי הם 0% מההפקדות השוטפות ו 0.0018% (זו לא טעות) מהחיסכון.

תשואה ברבעון אחרון 3.25%.

נראה לי סביר לא?

זה הטבת חברה או קרן רגילה?

פורסם

לא סביר, מעולה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

Fitch , צודק.

אנוכי איש קבע בפנסיה הצוברת הרגילה ולא התקציבית.

כנראה שבגלל זה הריביות כאלה.

ההפרשה היא כ 20 אחוז בסהכ מהברוטו.

חלק אני וחלק הצבא.

×
×
  • תוכן חדש...