Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני כבר תקופה מחפש המלצה לסטרימר איכותי מבוסס אנדרויד במחיר סביר פלוס עד 500 ש"ח (תקנו אותי אם הסכום אינו מספיק).

 

לאחרונה רכשתי מאיביי את הסטרימר: Xiaomi Mi box 3 pro gen

התברר כטעות, הממשק בסינית - לקח לי חצי יום וכ-29 מדריכים כדי להבין איך להפוך אותו לאנגלית, לאחר שהצלחתי, עדיין חצי מהממשק באנגלית והחצי השני, בסינית.. והדבר הגדול שמטריד אותי, שקשה מאוד להתקין עליו PlayStore שזה די גרוע, האינטרנט דל במדריכים לגרסא החדשה שלו (מה שמותקן על המכשיר) ואני לא רוצה להמשיך ולהתעסק איתו.

 

בגדול, אני די מתבאס מהרכישה ואני מנסה כבר זמן מה לרכוש מוצר טוב ואיכותי, אבל אני לא מוצא מספיק מידע ודואג שלא אפול בשנית.

 

אז פה אני צריך את עזרתכם:

הדברים שחשובים לי הם מאוד בסיסיים, שהסטרימר יהיה מבוסס אנדרויד, שיתמוך בצורה מלאה לחלוטין בשפה האנגלית ושיגיע עם Google Play Store כל דבר מעבר לזה זה בונוס.

 

מעבר לעובדה, שאני מוכן להשקיע על מערכת עם מעבד טוב וזיכרון ram סביר (2Gb ומעלה).

 

 

מחכה להמלצתכם,

תודה!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המלצה עדכנית מניסיון אישי עם די הרבה סטרימרים שקניתי לי ולחברים/משפחה :

 

http://www.ebay.com/itm/Beelink-MINI-MXIII-II-4K-TV-Box-Amlogic-S905X-2G-16G-BT-V4-0-2-4G-5-8G-Dual-WiFi-/122183402267?var=&hash=item1c72b2c31b:m:mB0oGyDpxuqiw43Vt-cSN7w

 

BEELINK MINI MXIII - אפשר להשיג אותו גם סביב ה-40$ עם קופונים ומבצעים אבל זה לא כזה משנה כבר.

אחלה מכשיר, קטן וממזר, עם 2GB ראם ו-16GB פלאש. מעבד S905 מרובע ליבות. עובד מהר וחלק, השלט מצויין עם קליטה בכל זוית כמעט למרות שהוא IR. הWIFI שלו לא מאד מוצלח, אבל עושה את העבודה אם יש לך קליטה טובה במיקום שהוא נמצא.

עדיף תמיד לחבר בכבל אם יש אפשרות.

 

יש לו גם 'אח גדול' שנקרא M18 וביצועי ה-WIFI שלו יותר טובים,שלט פחות טוב. עולה 55$, לא מכיר אישית. הנה סקירות של שני המכשירים :

http://www.myminipc.co.il/minimx3

http://www.myminipc.co.il/m18

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אכן הMI BOX אופך לבינלאומי לאחר השקה בUS, תיבדוק אם כעת יש רום בינלאומי חדש למכשיר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני משתמש כבר המון זמן בMINIX NEO X8 H PLUS, מכשיר מדהים אבל אני גם משחק בו עם ג'וייסטיק מותאם לאנדרואיד ועושה איתו עוד כל מיני שטויות

אם השימוש של יהיה קודי ודברים מסביב אז ממליץ על ה GT1 שכבר המליצו לך עליו פה,

מה שכן ממליץ לקנות מאתר רציני יותר ולא מאיביי

סקירה על המכשיר:

http://www.kodisrael.co.il/viewtopic.php?f=44&t=5815

 

קישור לקניה:

http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_416057.html?wid=21&utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

פורסם (נערך)
מוזר... ומעניין.

אתה מדבר על הסטרימר הזה? : http://www.mi.com/en/mibox/

 

אני אומנם מדבר על אותו סטרימר אך עם גרסא ישנה יותר.

לא מצאתי רומים להורדה ורק מלהפוך אותו לאנגלית (אפילו לא אנגלית מלאה) הסתובבתי די הרבה באינטרנט.

 

בקיצור - ההמלצות שלכם מעולות וכפי ששמתי לב ההמלצות כולם מתקשרות למוצרים של Beelink, והם כיוונו אותי למכשיר הבא:

[h=1]Beelink MINI MXIII II TV Box Amlogic S905X Quad Core[/h] - 2GB+16GB

 

קישור לקניה באתר GearBest:

http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_443335.html

 

הדגם החדש ביותר של החברה מגיע עם אנדרויד גרסא 6 ועוד שלל של פונקציות ופיצ'רים מגניבים והמחיר תענוג.

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם על הבחירה,

 

תודה רבה וחג שמח!

רועי

עריכה אחרונה על ידי רועי .א
פורסם

מתעלק על השרשור.

 

המלצה לסטרימר לאנשים לא טכנולוגיים. חשבתי לחבר אחד להורים שלי בבית כדי שיוכלו לצפות בקודי\אקסודוס בסדרות וסרטים.

משהו שכבר הכל מותקן בפנים ורק מחברים ומתחילים לצפות. שמתי לב שה Minix שהומלץ מכיל כבר את הדברים האלה, האם זה באמת כך ? האם זה יכול להתאים לאנשים מבוגרים שרוצים לחבר ולצפות או שיש צורך בהגדרות, רומים, התקנות וכו׳ ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
אני אומנם מדבר על אותו סטרימר אך עם גרסא ישנה יותר.

לא מצאתי רומים להורדה ורק מלהפוך אותו לאנגלית (אפילו לא אנגלית מלאה) הסתובבתי די הרבה באינטרנט.

 

בקיצור - ההמלצות שלכם מעולות וכפי ששמתי לב ההמלצות כולם מתקשרות למוצרים של Beelink, והם כיוונו אותי למכשיר הבא:

Beelink MINI MXIII II TV Box Amlogic S905X Quad Core

 

- 2GB+16GB

 

קישור לקניה באתר GearBest:

http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_443335.html

 

הדגם החדש ביותר של החברה מגיע עם אנדרויד גרסא 6 ועוד שלל של פונקציות ופיצ'רים מגניבים והמחיר תענוג.

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם על הבחירה,

 

תודה רבה וחג שמח!

רועי

 

נראה מעולה, לא ידעתי שיש דגם חדש יותר. גם שיפרו את הWIFI וגם אנדרואיד מעודכן, באותו מחיר, שווה ביותר.

אין תמונה של השלט, מקווה שזה אותו שלט כמו של הדגם הקודם.

מתעלק על השרשור.

 

המלצה לסטרימר לאנשים לא טכנולוגיים. חשבתי לחבר אחד להורים שלי בבית כדי שיוכלו לצפות בקודי\אקסודוס בסדרות וסרטים.

משהו שכבר הכל מותקן בפנים ורק מחברים ומתחילים לצפות. שמתי לב שה Minix שהומלץ מכיל כבר את הדברים האלה, האם זה באמת כך ? האם זה יכול להתאים לאנשים מבוגרים שרוצים לחבר ולצפות או שיש צורך בהגדרות, רומים, התקנות וכו׳ ?

 

אין ממש דבר כזה של 'חבר וצפה'. תמיד יהיה צורך בהגדרות ראשוניות שיתאימו למשתמש הספציפי (התקנת הרחבות, שפות, תרגומים וכו').

וגם אז מדי פעם דרושה תחזוקה כי קודי זה דבר דינמי, דברים משתנים כל הזמן. אני בינתיים נמנע מלהכניס את זה להורים שלי כי אני חושש מיותר מדי טלפונים לתמיכה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בעקבות השרשור הזה (אגב, תודה!), הזמנתי את ה GT1, בעוד כמה גרושים אבל מכשיר מתקדם יותר

לדעתי בהפרשי המחיר זה לא משהו שצריך להתייחס אליו, אם כבר, אז כבר.

פורסם

לפני 3 חודשים התקנתי את הקודי על ה Apple Tv שלי ומאז הוא עובד חלק עם אקסדוס. ככה שאם זה ימשיך בקצב הזה על המכשיר שארכוש להורים שלי זה לא רע בכלל.

 

כמה זמן לוקח לו להגיע ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שאלת הדיוט: מה היתרון של המכשירים הללו על פני קניית רספברי פיי וצריבת קודי על כרטיס הזכרון כמו שיש בכל מיני מדריכים?

 

Gesendet von meinem Nexus 6P mit Tapatalk

פורסם

יש מספר יתרונות.

קודם כל אתה מקבל מוצר מוגמר שעובד ישר מהקופסה, עם מערכת הפעלה אנדרואיד שמאפשרת לך גמישות ושימוש באפליקציות ודפדפן וכו'.

יש לך שלט כלול.

יש לך מארז נאה עם ספק כוח ייעודי.

לא כולם יודעים ויכולים להתעסק עם רסברי פיי, וגם אם כן - בסוף הוא יותר מוגבל. אתה מקבל קודי נטו, ובסטרימר יש לך עוד אופציות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

במחירים של היום, אם תקנה אותו תצטרך להוסיף ספק, מארז, כרטיס זיכרון,כבר תגיע כמעט לאותו המחיר

וגם, הסטרימרים החדשים שיוצאים מקבלים כל הזמן עדכונים ושדרוגים למעבדים ול GPU וכנראה יהיו חזקים יותר


×
×
  • תוכן חדש...