Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפח המיכל 17 ליטר.

אמור להספיק ל כ 20.000 ק"מ.

 

כ 4000 ק"מ לפני שאוריאה הולכת להיגמר נדלקת נורה עם כיתוב urea בלוח שעונים, והודעות בצג ככל שזה מתקרב. זה הזמן למלא.

 

אם לא ממלאים, אחרי שהנוזל נגמר לגמרי המנוע יעבוד עד שמכבים אותו ולא יניע יותר.

 

אז צריך למלא לפחות 4 ליטר כדי שיניע ורצוי כמובן למלא את כל המיכל.

 

 

פורסם

שים לב אגב שמונה שרות בלוח שעונים מכוון ל 25.000 ק"מ אבל צריל לטפל כל 15.000 ק"מ כי פיז'ו מגדירים את כל המכוניות שנמכרת בארץ כפועלות בתנאי שימוש קשים.

 

 

פורסם

עברתי לאוטו כזה בדיוק אחרי 7 שנים עם מודל 2009 דור קודם, יש לי לא מעט ביקורת.

 

לצד התקדמות בתחומים מסויימים יש נסיגה אחורה בכמה דברים, למשל יחסי העברה ארוכים באופן הזוי (הילוך 5 ב 3000 סל"ד = 155 קמ"ש. מרווח פנים פחות טוב, הרבה יותר נוקשה ופחות רך ועוד...

 

עמדת נהג - כסא, מיקום ידית הילוכים, גובה - אכן טובה יותר, מנוע נשאר באותו הספק אבל קיבל עוד 6 קג"מ מומנט וזה מורגש.

 

 

פורסם

תראה אתה בטח נוסע הרבה יותר, פה מדובר ברכב שמתוכנן לעבור גג 20 בשנה .

והנהג עצמו לא מומחה גדול ברכבים, כן מומחה בלטחון את המח.

פורסם

מאוד לא מומלץ לרכוש אוריאה במכלים בתחנת דלק.

יש הוראות כיצד לשמור את האוריאה ובתחנת דלק לא מקפידים עליהם.

צריכת האוריאה תלוייה באופי הנהיגה ותוואי הדרך אבל בעיקרון גודל המיכל מתוכנן כך שאתה לא אמור להוסיף אוריאה בין הטיפולים.

אני ממליץ לרכוש אוריאה רק ממקומות מסודרים (מוסך מורשה, חנות חלפים שמכירה את הנהלים או בתחנות דלק אבל מהמשאבות הגדולות ולא ממכלי פלסטיק), הנזק שיכול להגרם למערכת מאוריאה לא תקנית יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים (לא מכוסה באחריות במידה ועושים בדיקה לאוריאה ומוצאים שהיא לא תקינה, זה כמו לתדלק בדלק מזוהם).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בספר רכב הם ממליצים לא למלא ישירות ממשאבות של משאיות (אולי בגלל שהן בספיקה גבוהה), אז כנראה שעדיף באמת לרכוש בחנות ולמלא דרך משפך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...