Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוצה לברר כמה דברים על סקודה, TSI, ותיבת הילוכים.

ראיתי את הרכב הנ"ל, עשיתי נסיעת מבחן עם בעל הרכב, אהבתי מאוד.

נסיעה הייתה מאוד נוחה, כייפית, הרגשתי את הקלאץ' כאילו הוא מיועד לכף הרגל שלי.

 

הדאיג אותי דבר אחד, בתחילת הנסיעה מהילוך ראשון (ולא בהתנעה) נשמעים רעשים מהמנוע.

רעשים קלים שנשמעים כמו דפיקות, מכות. לא הרגשתי שהמנוע מתאמץ.

התקשרתי לחבר (לאבא שלו סקודה 1.2 DSG 2012) ואמר שהוא מאוד מרוצה, הרעשים שאני שומע או שמעתי,

אלו רעשים של שרשרת תזמון מנוע וזה "מקובל", כך אמר. יש דבר כזה?

כמו כן, ציין שגם אחרי שמחליפים אותה, הרעשים חוזרים אחרי 15 אלף.

 

חברים, מישהו יכול לעשות לי סדר בראש, האם זה משהו שלא כדאי להיכנס?

או שאני מדמיין כל זה? (כי סקודה TSI ידנית זה לקנות בעיינים עצומות לא?)

בכל אופן, אני אקח את הרכב לבדיקה כמובן.

 

אני מודה מראש, עמכם סליחה אם הנושא "נחפר" לפני. אני חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה. אני די חדש עם TSI, עם טורבו, וקצת מפחיד אותי להיכנס לכל זה. קראתי קצת על סקודה ופולסוואגן שהחליפו מנועים בגלל שרשרת. למרות כל זה, הרגשתי ממש טוב בנסיעה, מרוווחת, גדולה, נוחה. פשוט מדהים, חיפשתי את זה כל הזמן, ככה הרגשתי : )

פורסם

דווקא במנוע 1.4 (122 כ"ס) לא היו כשלים בשרשרת התזמון שמהם סבלו מנועי ה-1.2 וה-1.8.

ממליץ לך לפנות למוסך מתמחה (חפש מוסך "רון") כדי שיעיף מבט ויבדוק אם אכן יש רעש חריג.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

כן אני סבור לגבי הגיר ידני. בדרך כלל הגירים ידניים נשמרים יותר זמן ואף אמינים יותר. פשוט שמעתי הרבה סיפורים על DSG, אבל הסיפור שלי הוא על המנוע. יש המון גרסאות לטובה ולרעה. בדרך כלל המנועים נהרסים שם בגלל ה-DSG. ככה הבנתי.

×
×
  • תוכן חדש...