Jump to content

caspermayne

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של caspermayne

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה לך : )
  2. כן אני סבור לגבי הגיר ידני. בדרך כלל הגירים ידניים נשמרים יותר זמן ואף אמינים יותר. פשוט שמעתי הרבה סיפורים על DSG, אבל הסיפור שלי הוא על המנוע. יש המון גרסאות לטובה ולרעה. בדרך כלל המנועים נהרסים שם בגלל ה-DSG. ככה הבנתי.
  3. שלום לכולם, אני רוצה לברר כמה דברים על סקודה, TSI, ותיבת הילוכים. ראיתי את הרכב הנ"ל, עשיתי נסיעת מבחן עם בעל הרכב, אהבתי מאוד. נסיעה הייתה מאוד נוחה, כייפית, הרגשתי את הקלאץ' כאילו הוא מיועד לכף הרגל שלי. הדאיג אותי דבר אחד, בתחילת הנסיעה מהילוך ראשון (ולא בהתנעה) נשמעים רעשים מהמנוע. רעשים קלים שנשמעים כמו דפיקות, מכות. לא הרגשתי שהמנוע מתאמץ. התקשרתי לחבר (לאבא שלו סקודה 1.2 DSG 2012) ואמר שהוא מאוד מרוצה, הרעשים שאני שומע או שמעתי, אלו רעשים של שרשרת תזמון מנוע וזה "מקובל", כך אמר. יש דבר כזה? כמו כן, ציין שגם אחרי שמחליפים אותה, הרעשים חוזרים אחרי 15 אלף. חברים, מישהו יכול לעשות לי סדר בראש, האם זה משהו שלא כדאי להיכנס? או שאני מדמיין כל זה? (כי סקודה TSI ידנית זה לקנות בעיינים עצומות לא?) בכל אופן, אני אקח את הרכב לבדיקה כמובן. אני מודה מראש, עמכם סליחה אם הנושא "נחפר" לפני. אני חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה. אני די חדש עם TSI, עם טורבו, וקצת מפחיד אותי להיכנס לכל זה. קראתי קצת על סקודה ופולסוואגן שהחליפו מנועים בגלל שרשרת. למרות כל זה, הרגשתי ממש טוב בנסיעה, מרוווחת, גדולה, נוחה. פשוט מדהים, חיפשתי את זה כל הזמן, ככה הרגשתי : )
×
×
  • תוכן חדש...