Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי כמה אופציות כמו שברולט אימפלה,וולבו S60,ניסאן מקסימה וכ

אם מישהו יכול להגיד לי מה לדעתו עדיף אשמח לשמוע.

חשוב שלרכב יהיה כוח יתרון למנועי טורבו,אגב סקודה סופרב פשוט לא במלאי. :(

תודה לעונים

פורסם

אם הסופרב הייתה הכיוון, למה לא פאסאט? עוד קצת איכות ובידוד רעשים, ביצועים טובים ב-1.8 ונכנסת בתקציב (220 אלף למאובזרת ביותר).

ביצועים סבירים אבל האוטו לא כל כך קורץ לי משום מה הוא קצת מבוגר במראה והייתי מעדיף מנוע טיפה יותר חזק

פורסם
והסופרב צעירה ?

הסופרב ממש רכב מבוגרים, רבנים , כאלה שאין להם כסף לסדרה 5 E .... ורוצים להרגיש כאילו .

לא מסכים איתך בכלל. לדעתי הסופרב החדשה נראית מדהים ונוסעת מדהים ולעומת זאת הפאסט נתקעה בעיצוב שבלוני ושמרני עם הדור החדש לגבי איכות הנסיעה אני לא יכול להגיד כי לא נסעתי עליה.

וגם הוספרב L&K באה 2.0 TSI לעומת 1.8 ובשבילי זה הבדל תהומי

פורסם
והסופרב צעירה ?

הסופרב ממש רכב מבוגרים, רבנים , כאלה שאין להם כסף לסדרה 5 E .... ורוצים להרגיש כאילו .

הסופרב אולי לא ״צעירה״, אבל איזה ניתוח מטומטם (תסלח לי) של קהל הלקוחות של הסופרב.

פורסם
קאדילק ATS הצעה אחרונה שקיבלתי מהם מתאימה לתקציב שלך :wink:

תוכל להגיד לי כמה הציעו לך ואם זה הגרסה המחודשת עם הגיר של ה8 הילוכים קלאץ כפול?

פורסם
הסופרב אולי לא ״צעירה״, אבל איזה ניתוח מטומטם (תסלח לי) של קהל הלקוחות של הסופרב.

רוב אלה שיש להם סופרב טוענים שהיא ממש אבל ממש העתק של אודי A6 במחיר זול.

רוב הקונים של הרכב מחפשים מכונית מנהלים !!

אז בהחלט סופרב מיועדת אלה שאין להם כסף לרכוש רכב מנהלים באמת יוקרתי ומסתפקים במוצר זול יותר.

פעם הייתה כוכבת אחרת בסגמנט הזה VOLVO 740 ואז S60 עכשיו זה הסופרב.

בקיצור הרבה פח במעט כסף ופוזה של רכב מנהלים.

פורסם
לא מסכים איתך בכלל. לדעתי הסופרב החדשה נראית מדהים ונוסעת מדהים ולעומת זאת הפאסט נתקעה בעיצוב שבלוני ושמרני עם הדור החדש לגבי איכות הנסיעה אני לא יכול להגיד כי לא נסעתי עליה.

וגם הוספרב L&K באה 2.0 TSI לעומת 1.8 ובשבילי זה הבדל תהומי

 

מגניב לחשוב שיש מי שהסופרב נראית לו צעירה.

מצד שני כל החלופות הראשנות שהצעת כולן ... איך לאמר מאוד מיושבות בדעתן.

פורסם

אני יכול להמליץ לך על רכב חזק חסכוני ואפילו ב 150000

תבדוק את האוקטביה מנוע 1.8 טורבו עם צריכת דלק נורמאלית

 

ואם אתה ממש מחפש רכב עם ביצועים פגז אז או אימפלה או סופרב מנוע 2 טורבו או volvo s80

מחירים פה בסביבות 250000

×
×
  • תוכן חדש...