Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

שדרגתי את המעבד (i3-3220t) של המחשב בסלון, ואחרי שהחלזונות 8.1 עולה, הכל מלא בארטיפקטים שחורים שמופיעים בכל המסך, חלק מהזמן מרצדים.

 

המחשב הוא Fujitsu q510 עם לוח D3173, עד עכשיו היה מעבד G640t והכל עבד בסדר (חלש והיו תקיעות בוידאו).

 

בדקתי עם תוכנה של אינטל, מראה שהמעבד תקין, עידכנתי ביוס, עידכנתי דרייברים, שינמכתי דרייבים. גורנישט. uploadfromtaptalk1473435634248.jpg

 

יש רעיונות?

פורסם (נערך)

כאשר אתה מדליק את המחשב ומקבל את המסך הראשוני (מציג לך איזה BIOS יש לך במחשב או משהו כזה) - האם שם יש בעיות בתצוגה ?

כאשר אתה נכנס לביוס - האם אז יש בעיות בתצוגה ?

במידה והבעיה היא רק כאשר אתה נכנס לחלזונות שלך - אז הבעיה כנראה שם.

תתקין דרייבר עדכני של כרטיס מסך (או תסיר ותתקין אותו מחדש).

 

עריכה : לאחר בדיקה באתר של אינטל, אני רואה כי במעבד הישן יש כרטיס מסך פנימי (ללא ציון מספר גרסה).

במעבד החדש - יש כרטיס מסך פנימי, גרסה 2500. => יתכן ואתה משתמש בדרייבר גרפי לא מתאים.

 

אם כל זה לא עובד - כנראה אין מנוס ולהתקין 8.1 מחדש

 

מפרט של מעבד ישן :

http://intel.ly/2cjxFm6

 

מפרט של מעבד חדש (בין השאר, יש שם אופציה להורדת דרייברים מתאימים למעבד זה):

http://intel.ly/2cr5z94

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

לפעמים, למרות שחלזונות מזהה שיש מעבד חדש - היא לא עובדת איתו טוב ויש צורך להתקין חלזונות מחדש.

(שאפו - אהבתי את הכינוי חלזונות)

פורסם

אם החלונות עולים ורק אז יש בעיות עם תצוגה, משמע שזה בעיית תוכנה ולא חומרה,

תנסה את הדבר הבא,

כנס למנהל התקנים, יש לך שמה מנהל תצוגה, הפוך אותו ללא זמין, ותבדוק האם התצוגה חזרה להיות תקינה.

פורסם

לא צריך להתעסק עם תוכנות למיניהם.

קליק ימני על כפתור ההתחל " device manager" .

בפנים תראה Display adapter. דאבל קליק ואז קליק ימני על שם ההתקן והפוך ללא זמין disable

×
×
  • תוכן חדש...