Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי סרטוני הדרכה של החברה ביוטיוב.

זה האתר שלהם:

http://oxideoff.com/

 

על פניו זה מזכיר את restorFX..

לא מצאתי באתר מידע על כמה זמן הציפוי הזה מחזיק.

 

אשמח לשמוע חוות דעת של המומחים כאן,

האם זהו סתם ציפוי? כמה זמן לדעתכם הוא מחזיק?

והאם שווה בכלל?

 

תודה רבה.

פורסם

זה דומה לrestorefx,סוג של לכה ככל הנראה(הם לא אומרים מה זה בדיוק).

העניין הפעוט הוא שמרחוק זה נראה טוב,תתקרב ומתחת רואים את כל הפגמים.

אין קסמים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
זה דומה לrestorefx,סוג של לכה ככל הנראה(הם לא אומרים מה זה בדיוק).

העניין הפעוט הוא שמרחוק זה נראה טוב,תתקרב ומתחת רואים את כל הפגמים.

אין קסמים.

 

גם בריסטורfx רואים את הפגמים?

ד"א הם כותבים שם באתר הזה שזה לא נותן תוצאה מושלמת..

פורסם

כן גם שם רואים פגמים.

עם צבע שרוף אין מה לעשות מלבד צביעה נקודה.

כל שאר הפתרונות הם לטשטוש בלבד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היי חברה , רק רציתי להגיד שרסטור אפ.איקס הינה פורמולה דונה לחלוטין ממה שמופיע בסרטונים האלה.

רסטור אפ.איקס מתאים לכל סוג של טיפול ולא רק לרכבים עם לרה דהוייה.

אריק , הגימור דל רסטור לאחר עבודה טובה הינו גימור גבוהה יותר מגימור לאחר פוליש .

כמה סיבות לכך שאנחנו מעלים בגובה הלקה ועל ידי כך נוצר מימד נוסף ועומק ללקה .

המידה והרכב עובר תהליך איכותי . לא יהיה שום אימפרפקציה בתוצאה

פורסם

ברכבים עם צבע שרוף יראו את כל הפאקים מתחת לחומר שלכם.

העלתם לפה תמונות בעבר וגם שם זה היה המצב.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ברכבים עם צבע שרוף יראו את כל הפאקים מתחת לחומר שלכם.

העלתם לפה תמונות בעבר וגם שם זה היה המצב.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

אתה צודק מאד, אין קסם אמיתי.

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...