Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית,תתחדש על הרכב,מאחל לך כמו השאר "סע בדרכים טובות\עקלקלות" :)

 

גם אני אוהב את שילוב הצבעים אבל לא הייתי הולך על זה,מעדיף להבלע בכביש מאשר להתבלט (בגלל זה לקחתי לבן ליסינג,וגם כי גם ככה משלמים יותר מדי לצ'מפיון)

 

שנית - אתה בטוח לגבי דרישת האיתוראן? האם אתה מבטח דרך סוכן אישי או חברה? אולי בכלל הלכת על הביטוח המוגזם של צ'מפיון במקרה?

 

ברכב הנוכחי (GTI) ובקודם לא היה לי שום דבר חוץ מאיתוראן סייב (ההתקן הכי פשוט זול ומצריך התעסקות)

 

אני עם סוכן ותמיד הצלחנו להוריד את חברת הביטוח מהדרישות המופלצות,גניב הרכב ככל שיהיה (קודניות,איתוראן כפול,עוד התקנים למיניהם ומה לא..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה צריך 2 איתוראנים?

גם סיאט גם דגם מיוחד

גם עולה בוכטה של כסף.

הייתי שם 5 מערכות.

לא חדש שדגמי סיאט הם מהנגנבים ביותר.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
ראשית,תתחדש על הרכב,מאחל לך כמו השאר "סע בדרכים טובות\עקלקלות" :)

 

גם אני אוהב את שילוב הצבעים אבל לא הייתי הולך על זה,מעדיף להבלע בכביש מאשר להתבלט (בגלל זה לקחתי לבן ליסינג,וגם כי גם ככה משלמים יותר מדי לצ'מפיון)

 

 

שנית - אתה בטוח לגבי דרישת האיתוראן? האם אתה מבטח דרך סוכן אישי או חברה? אולי בכלל הלכת על הביטוח המוגזם של צ'מפיון במקרה?

 

ברכב הנוכחי (GTI) ובקודם לא היה לי שום דבר חוץ מאיתוראן סייב (ההתקן הכי פשוט זול ומצריך התעסקות)

 

אני עם סוכן ותמיד הצלחנו להוריד את חברת הביטוח מהדרישות המופלצות,גניב הרכב ככל שיהיה (קודניות,איתוראן כפול,עוד התקנים למיניהם ומה לא..)

 

אין בעיה לעשות ביטוח לרכב הזה רק עם איתוראן סייב הבעיה היא שהמחיר קופץ לשמיים.

תאמין לי שעשיתי עבודת שטח לפני בכל חברות הביטוח רובם רק שומעים על הרכב הזה ישר הם נותנים מחיר מוגזם כי הם לא מעוניינים שתבטח את הרכב אצלם מטעמי סיכון לא של גניבה דווקא.

בסוף ביטחתי אותו בחברה שלי הקודמת במנורה הסוכן שלי השיג לי מחיר שאין דברים כאלה המקיף עלה לי 4200 והחובה 1070.

הדרישה שלהם הייתה מיגון 70 שזה איתוראן פעיל + עלוקה ועוד איתוראן רדום.

אני משלם לאיתוראן 50 שקל בחודש דמי מנוי שזה 600 שקל בשנה.

ההצעה הכי זולה שקיבלתי חוץ ממנורה הייתה 7500 שקל רק המקיף עם דרישת מיגון של איתוראן סייב אז עשיתי את החשבון והיה שווה לי להשקיע במיגון.

מה גם שאני מעדיף מיגון ברמה גבוהה יש חיישן גרירה ויש אפילו חיישן אם מישהו מנסה להרים את הרכב בצד אחד נגיד לפרק גלגל או משהו כזה אז המערכת מתריעה.

ביום שקיבלתי את הרכב ברגע שהמוביל העמיס את הרכב קיבלתי כבר קריאה מאיתוראן שגוררים את הרכב (הם לא יודעים שעדיין לא קיבלת את הרכב) ככה ידעתי שאני מקבל אותו באותו יום. בסוכנות הרכב מודיעים לך שהרכב הגיע רק שהוא נמצא פיזית אצלם.

עריכה אחרונה על ידי orenhazan
פורסם

תתחדש, רכב מדהים. לגבי הכתום עניין של טעם, מה שבטוח העיניים יהיו עליך כל הזמן בכביש ☺️

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
תתחדש, רכב פצצה, בטוח שתהנה ממנו וזה מה שאאחל לך

 

הכתום עניין של טעם לא טוב

אשכרה שילמת 4000 שח על כתום?

;)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

לא הבנת, זה היבואן משלם לך 4000 שתסתובב עם הצבע הזה [emoji23]

 

תתחדש על הרכב. אחת הקניות הטובות בקטגוריה.

פורסם
תתחדש, רכב מדהים. לגבי הכתום עניין של טעם, מה שבטוח העיניים יהיו עליך כל הזמן בכביש ☺️

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

כן אני שם לב.

פורסם

תתחדש ותהנה.

אהבתי את הכתום מאוד אבל במדינה כזאת עם לא מעט אנשים ונדליסטים וקנאים, זה סתם ימשוך תשומת לב מיותרת.

פורסם

בארץ שאנשים רואים אוטו שטוף נוצץ כאילו נכנס בהם דחף להיות #### וחייבים להביע את "כעסם" על זה שמישהו דואג לרכב שלו ושורטים משאירים טביעות ידיים על הרכב.. זה רק עניין של זמן עד שמשאירים מתנות תשתדל לקחת את זה כמה שיותר בקלות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
בארץ שאנשים רואים אוטו שטוף נוצץ כאילו נכנס בהם דחף להיות #### וחייבים להביע את "כעסם" על זה שמישהו דואג לרכב שלו ושורטים משאירים טביעות ידיים על הרכב.. זה רק עניין של זמן עד שמשאירים מתנות תשתדל לקחת את זה כמה שיותר בקלות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

נכון מאוד אתה צודק לגמרי.


×
×
  • תוכן חדש...