Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עד עכשו תמיד הייתי משאיר את המשקפי שמש קבוע ברכב.

היום קניתי משקפי שמש חדשים של רודי פרוג'יקט, המוכרת אמרה לי שבשום אופן אסור להשאיר את המשקפיים ברכב כי זה הורס את הציפוי של העדשות.

מה אתם אומרים על זה?

אתם משאירים את המשקפיים באוטו?

פורסם

העדשות מפלסטיק, מומלץ להימנע מלהשאיר אותם בחום של רכב שחונה בשמש, לא באופן קבוע בכל אופן.

גם חלקי הגומי נהרסים, אבל רודי מחליפים אותם ללא תשלום.

פורסם

המוכרת צודקת. החום ברכב מגיעה לטמפרטורות גבוהות מה שהורס את העדשות

ושוחק את המסגרת. למרות כל זאת תמיד יש לי זוג משקפי שמש ברכב לעת צרה. (משומשות)

 

אבל אחרי שהזמנתי משקפי ראיה יקרות - כי כבר לא הייתה לי ברירה. נראה לי שאוותר גם על משקפי שמש אחת ולתמיד. ( מקווה שאתרגל למולטיפוקל)

פורסם
העדשות מפלסטיק, מומלץ להימנע מלהשאיר אותם בחום של רכב שחונה בשמש, לא באופן קבוע בכל אופן.

גם חלקי הגומי נהרסים, אבל רודי מחליפים אותם ללא תשלום.

כמה זמן האחריות?

פורסם

חלקי הגומי עולים גרושים (כל המשקפיים עולים גרושים, אבל זה עניין אחר). לרודי יש שירות לכל החיים, יש מדיניות החלפת עדשות בחצי מחיר וחלקי גומי כאמור ללא תשלום.

פורסם
המוכרת צודקת. החום ברכב מגיעה לטמפרטורות גבוהות מה שהורס את העדשות

ושוחק את המסגרת. למרות כל זאת תמיד יש לי זוג משקפי שמש ברכב לעת צרה. (משומשות)

 

אבל אחרי שהזמנתי משקפי ראיה יקרות - כי כבר לא הייתה לי ברירה. נראה לי שאוותר גם על משקפי שמש אחת ולתמיד. ( מקווה שאתרגל למולטיפוקל)

הבנים שלי שכפלו לפני שבועיים את משקפי הנהיגה שלהם למשקפי שמש בקרולינה למקה, 200 ש"ח לזוג. כמובן עדשות שטוחות - יש גם משקפיים בעלי עדשות קמורות שסוגרות יותר טוב, אבל הם הרבה יותר יקרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
חלקי הגומי עולים גרושים (כל המשקפיים עולים גרושים, אבל זה עניין אחר). לרודי יש שירות לכל החיים, יש מדיניות החלפת עדשות בחצי מחיר וחלקי גומי כאמור ללא תשלום.

עכשו מצאתי בקופסא את החוברת, כתוב שהאחריות היא שנה.

פורסם
הבנים שלי שכפלו לפני שבועיים את משקפי הנהיגה שלהם למשקפי שמש בקרולינה למקה, 200 ש"ח לזוג. כמובן עדשות שטוחות - יש גם משקפיים בעלי עדשות קמורות שסוגרות יותר טוב, אבל הם הרבה יותר יקרים.

 

 

כוונתי שדחיתי יותר מידי זמן להרכיב משקפי ראיה למרות שהראיה שלי נחלשה מאוד (גיל מה לעשות)

לכן רכשתי מולטיפוקל לפני שבוע (עדיין לא הגיעו) עם עדשות פוטוכרומטיות. אין לי מושג איך הם מבחינת הגנה בשמש? ובכלל איך ארגיש עם משקפיים על הפנים. נראה.

פורסם

יש לי משקפי שמש של רודי כבר שנים והם נשארים ברכב הרבה פעמים בלי שום בעיה. יש לי עוד זוג ספייר קבוע ברכב של אוקלי וגם הם כמו חדשים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש אחריות של שנה על פגמים.

מעבר לכך - החלפת הפלסטיק של הזרוע - חינם.

החלפת אפון - בתשלום. למיטב זכרוני 30 ש"ח.

כפי שהמוכרת אמרה - לא מומלץ להשאיר את המשקפיים ברכב חונה.

בנוסף, אחרי השימוש מומלץ לשטוף את המשקפיים במים + סבון.

פורסם

קבוע באוטו יושבים רודי כבר אולי 4 שנים. הקופסה שלהם גדולה לכן אני מתעצל לסחוב אותם איתי. אין שום השפעה עך עדשות.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
ריי בן קרבון באוטו קבוע כבר שנתיים. לא קרה כלום.

כנ''ל ריי באן+עד לא מזמן סבה (

Cébé)

קבוע ברכב

הסבה היה 11 שנה קבוע ברכב נראה כמו חדש על יומו האחרון,

טבע ונעלם בים.

×
×
  • תוכן חדש...