Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שכבר ענו לך, אבל לא נראה לי שיש "סיאט איביזה 2015 הדגם החדש ידני בגרסת סטייל", זה נראה כמו הדגם החדש שעלו אותו לכביש בסוף 2015 ככה, לפי מה שאני זוכר, כאשר הלכתי לסיאט בראשון עוד במקום הישן שלהם, דגם סטייל היה אך ורק אוטומטית, הרפרנס (הכי בסיסי בלי כלום) היה ידני.

 

ההבדל הגדול יותר בין הרכבים (לפי האתר פשוט) זה שמגיעים עם מנועים TSI ו90 כ"ס (הסטייל החדש שכן מגיעה ידני) והישן יותר זה לא TSI ומגיע רק עם 84 כ"ס.

 

חוץ מכל זה, אפשר להוציא את הרפרנס ידני מהיבואן בסביבות ה75 אלף +/-, ואת הסטייל אוטומטית בסביבות ה80+...

אם אתה יכול להגדיל את התקציב שלך טיפה, גש לאולם של סיאט הקרוב עליך ותראה עד כמה אתה יכול להוריד אותם.

 

חוץ מכל זה, סיפור אישי באוטו דיל בני ברק.

כאשר עוד לא היה לי רישיון ודפקו את הרכב של אבא שלי והיה טוטל לוסט, מצאתי שם איביזה 2012 ועוד 1 2013 והמחיר שרצו היה בסביבות ה60 אלף (לא ממש זוכר פרטים מדויקים, אבל היה משהו כזה), זה היה נקראת סוף 2013. היינו 90% בטוח שרוצים 1 מהרכבים האלה, התחלנו לברר כמה יעלה הביטוח ומה האפשרויות מימון אצלהם, ותוך כדי בדיקות, בא הבן אדם שקיבל אותנו (שחייב להגיד שהיה נחמד ודיבר יפה) ואומר לנו שמישהו שכבר ראה את הרכב שמע שאנחנו גם מעוניינים בו ושם את המקדמה והרכב "כבר נמכר"...

 

אבא שלי התחיל לצעוק שם מול כולם ויצא משם, חחח. כאשר אמרתי לו להירגע אמר לי "סתם לא באמת התצבענתי, זה היה הצגעה" חחח.

 

אז זהו, זה הסיפור האישי שלי עם אוטו דיל בני ברק. :lol:

פורסם
נראה לי שכבר ענו לך, אבל לא נראה לי שיש "סיאט איביזה 2015 הדגם החדש ידני בגרסת סטייל", זה נראה כמו הדגם החדש שעלו אותו לכביש בסוף 2015 ככה, לפי מה שאני זוכר, כאשר הלכתי לסיאט בראשון עוד במקום הישן שלהם, דגם סטייל היה אך ורק אוטומטית, הרפרנס (הכי בסיסי בלי כלום) היה ידני.

 

ההבדל הגדול יותר בין הרכבים (לפי האתר פשוט) זה שמגיעים עם מנועים TSI ו90 כ"ס (הסטייל החדש שכן מגיעה ידני) והישן יותר זה לא TSI ומגיע רק עם 84 כ"ס.

 

חוץ מכל זה, אפשר להוציא את הרפרנס ידני מהיבואן בסביבות ה75 אלף +/-, ואת הסטייל אוטומטית בסביבות ה80+...

אם אתה יכול להגדיל את התקציב שלך טיפה, גש לאולם של סיאט הקרוב עליך ותראה עד כמה אתה יכול להוריד אותם.

 

חוץ מכל זה, סיפור אישי באוטו דיל בני ברק.

כאשר עוד לא היה לי רישיון ודפקו את הרכב של אבא שלי והיה טוטל לוסט, מצאתי שם איביזה 2012 ועוד 1 2013 והמחיר שרצו היה בסביבות ה60 אלף (לא ממש זוכר פרטים מדויקים, אבל היה משהו כזה), זה היה נקראת סוף 2013. היינו 90% בטוח שרוצים 1 מהרכבים האלה, התחלנו לברר כמה יעלה הביטוח ומה האפשרויות מימון אצלהם, ותוך כדי בדיקות, בא הבן אדם שקיבל אותנו (שחייב להגיד שהיה נחמד ודיבר יפה) ואומר לנו שמישהו שכבר ראה את הרכב שמע שאנחנו גם מעוניינים בו ושם את המקדמה והרכב "כבר נמכר"...

 

אבא שלי התחיל לצעוק שם מול כולם ויצא משם, חחח. כאשר אמרתי לו להירגע אמר לי "סתם לא באמת התצבענתי, זה היה הצגעה" חחח.

 

אז זהו, זה הסיפור האישי שלי עם אוטו דיל בני ברק. [emoji38]

חחח סיפור מרגש..

 

לגבי האיביזה , זה לא הרפרנס. כשרק הציגו את האיביזה החדשה היט כמה דגמים ידניים והפסיקו לייבא אותם כך שזה כן סטייל..

 

בכל מקרה הdsg עדיין עושה בעיות ברכבים גם שנץ 2016 כך שזה לא בא בחשבון

 

Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk

פורסם
חחח סיפור מרגש..

 

לגבי האיביזה , זה לא הרפרנס. כשרק הציגו את האיביזה החדשה היט כמה דגמים ידניים והפסיקו לייבא אותם כך שזה כן סטייל..

 

בכל מקרה הdsg עדיין עושה בעיות ברכבים גם שנץ 2016 כך שזה לא בא בחשבון

 

Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk

תכיף עונה לך כמו שצריך. צריך לצאת עכשיו

פורסם
חחח סיפור מרגש..

 

לגבי האיביזה , זה לא הרפרנס. כשרק הציגו את האיביזה החדשה היט כמה דגמים ידניים והפסיקו לייבא אותם כך שזה כן סטייל..

 

בכל מקרה הdsg עדיין עושה בעיות ברכבים גם שנץ 2016 כך שזה לא בא בחשבון

 

Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk

קיצר, שמע, לגביי הסיפור, שאלת אם מישהו היה שם וסיפרתי לך מה קרה איתי. חח.

 

לגביי הרכב, יש מצב שלא הבנת אותי, או שאני לא הבנתי אותך, אנסה להסביר שוב..

 

תראה, קח למשל את הרכב שלי, בתחילת 2015, הדגם שטייל של הלאון, היה מגיע עם מנוע 1.2 105 כ"ס ומנוע על תקן יורו 5 ובלי גג פנורמי.

נקראת סוף 2015, זה כבר היה 1.2 110 כ"ס, מנוע על תקן יורו 6 ועם גג פנורמי. הFR למשל, היה מגיע (בתחילת 2015) עם המולטימדיה מקורי מספרד, אבל 3 כפתורים בכל צד (מה שיש אצלי) נקראת אמצע 2015 התחילו להביא אותם (הFR) עם המערכת משודרגת ויש לה 4 כתפורים בכל צד.

 

עם האיביזה זה אותו סיפור (פשוט שינוים אחרים), אם אתה אומר שהדגם החדש סטייל ידני, זה אומר שקנו אותה באמצע/סוף 2015 והבן אדם כבר מכר אותה פשוט.

 

ה"דגם" החדש של סוף 2015 רפרנס, כמו שאמרתי לך, יש לה מנוע TSI 90 כ"ס. הדגם סוייל ידני, זה אותו מנוע אבל יש לה כמה דברים שונים, נראה לי, רק נראה לי שבינהם זה קיפול של מארות. אבל גש לאולם התצוגה, תראה מה אומרים לך שיש בדגם סטייל ידני 2016 ותראה מה אין לך במה שראית.

 

נראה לי בחפרתי כבר הרבה.

פורסם
קיצר, שמע, לגביי הסיפור, שאלת אם מישהו היה שם וסיפרתי לך מה קרה איתי. חח.

 

לגביי הרכב, יש מצב שלא הבנת אותי, או שאני לא הבנתי אותך, אנסה להסביר שוב..

 

תראה, קח למשל את הרכב שלי, בתחילת 2015, הדגם שטייל של הלאון, היה מגיע עם מנוע 1.2 105 כ"ס ומנוע על תקן יורו 5 ובלי גג פנורמי.

נקראת סוף 2015, זה כבר היה 1.2 110 כ"ס, מנוע על תקן יורו 6 ועם גג פנורמי. הFR למשל, היה מגיע (בתחילת 2015) עם המולטימדיה מקורי מספרד, אבל 3 כפתורים בכל צד (מה שיש אצלי) נקראת אמצע 2015 התחילו להביא אותם (הFR) עם המערכת משודרגת ויש לה 4 כתפורים בכל צד.

 

עם האיביזה זה אותו סיפור (פשוט שינוים אחרים), אם אתה אומר שהדגם החדש סטייל ידני, זה אומר שקנו אותה באמצע/סוף 2015 והבן אדם כבר מכר אותה פשוט.

 

ה"דגם" החדש של סוף 2015 רפרנס, כמו שאמרתי לך, יש לה מנוע TSI 90 כ"ס. הדגם סוייל ידני, זה אותו מנוע אבל יש לה כמה דברים שונים, נראה לי, רק נראה לי שבינהם זה קיפול של מארות. אבל גש לאולם התצוגה, תראה מה אומרים לך שיש בדגם סטייל ידני 2016 ותראה מה אין לך במה שראית.

 

נראה לי בחפרתי כבר הרבה.

הבנתי למה התכוונת, מדובר האיביזה עם המנוע החדש 3 צילינדר ברמת אבזור סטייל שמגיע ידני וזה אכן מבלבל כי יש כמה בודדות כאלה בארץ..

 

Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk

פורסם
הבנתי למה התכוונת, מדובר האיביזה עם המנוע החדש 3 צילינדר ברמת אבזור סטייל שמגיע ידני וזה אכן מבלבל כי יש כמה בודדות כאלה בארץ..

 

Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk

סבבה.

כנראה שכולם הולכים על הFR פשוט. חחח

 

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

פורסם
סיאט לא מייבאים את הידנית לארץ ברמת אבזור סטייל .. בגלל זה אין כאלה

שמע, שהלכתי לראות באולם, היה את הדגם הזה בתכלס, אבל בסוף החלטתי ללכת כל הלאון. כנראה שלא נמכרו הרבה והפסיקו. אבל בנובמבר 2015 היו בדוק.

 

Enviado desde mi LG-H815 mediante Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...