Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הסכימו להגיד לי כמה ימים יקח עד שידונו בנושא לצערי, אך אכן אפשר להגיש בקשה בפקס.

האם אתה מציע לי בכל זאת להגיש בקשה, לקוות שתדון במהירות- ולהגיע לדיון ובדיון לנסות לעשות עסקה עם התובע? הרי ממילא אצטרך לנסוע לשם לעסקה עם התובע, אז אין לי כל כך מה להפסיד לא?

בנושא התאורה , החבר בצבא בשבועיים הקרובים אז זה בעייתי. בנושא המיקום המדויק, אני מאמין שאוכל לנסות לברר איתו, אבל מדוע זה חשוב? מה הערך של זה למשפט?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דבר נוסף, התבקש ממני לכתוב תצהיר. סה"כ המון עבודה למען האמת, אני מוכן לספוג את החודש פסילה הזה ופשוט להגיע לסגור עסקת טיעון עם התובע וזהו. עם כמה שפחות כאב ראש טרטור ובדיקות, גם אם אצטרך להתמודד עם הפסילה.

פורסם

תראה

 

אם החלטת לספוג את הפסילה המינהלית , אז חיפזון מן השטן.

 

צלם את החומר נדע מה יש בו, או מה אין בו.

 

לפי זה נדע באיזה גובה לבוא מול התובע. האם כבקשה, דחילק וותר לי, או האלו, אין לך קייס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
תראה

 

אם החלטת לספוג את הפסילה המינהלית , אז חיפזון מן השטן.

 

צלם את החומר נדע מה יש בו, או מה אין בו.

 

לפי זה נדע באיזה גובה לבוא מול התובע. האם כבקשה, דחילק וותר לי, או האלו, אין לך קייס.

 

לקחתי קצת מנוחה מהסיפור הזה ואוויר בעיקר, חזרתי שוב.

צילום התיק זה לא שירות שהמשטרה צריכה לספק? אני באמת צריך לנסוע שעתיים וחצי כל כיוון(כשאין לי רישיון והשם יודע איך) בשביל הצילום הזה? והאם אפשר לסגור עסקת טיעון באותה הזדמנות?

תודה רבה שוב !

פורסם

כמה הערות :

 

1. הנהג קיבל טופס הזמנה לדין. את הטופס המקורי השוטר ממלא עם עט, ובשאר העותקים - הכתב עובר מאחר והדפים כוללים חומר קופי (נייר כרומי או משהו כזה - לא זוכר בדיוק). לפיכך בעותק שהנהג מקבל - נראה כאילו זה נכתב בעפרון.

 

2. בעותק שהנהג מקבל יש רק פרטים לגבי כתב האישום. אין שום מידע, ואין שום התייחסות לפרטי העבירה. לפיכך אינני מבין מאיפה נובעת ההחלטה כי הדו"ח תקין או לחלופין יש כשלים בדוח ? (תגובות בתאריך 1.8). פרטים אלו מופיעים רק בעותק שנשאר אצל השוטר, אז מאיפה המידע לגבי (אי) תקינות הדו"ח ?

 

3. לפות"ש - כדי לקבל חזרה את רישיון הנהיגה בתום הפסילה תצטרך להגיע ליחידת המשטרה אשר פסלה אותך (לפי הרשום בדוח, עושה רושם שזאת יחידת עתודה של מתנ"א צפון - שאינני בטוח שהיא עדיין קיימת).

לגבי צילום תיק הראיות - המדינה חייבת לאפשר לך לצלם את הראיות נגדך. היא לא חייבת לממן את זה ו/או לבצע את זה.

אם אתה מעוניין לצלם את תיק הראיות כנגדך - תצטרך להטריח את עצמך ליחידת התביעות המשטרתית בה נמצא התיק (תביעות נצרת).

 

4. אם אתה מעוניין להגיש ערעור על הפסילה - רצוי. כדאי. מומלץ להיעזר בשרותי עו"ד. הוא מכיר את החוק. הוא יודע את הנהלים של בתי המשפט ולכן יש סיכוי גדול שהוא ישיג דיון לפני תום התקופה (אם תנסה לעשות את זה לבד - הסיכוי שתצליח שואף לכלום).

כנ"ל לגבי הדיון העיקרי (בתיק המהירות). אם תיגש לבד למשפט, בהנחה שלא יקרה משהו בלתי צפוי (כמו מעצר של רושם הדוח בגין שוחד או משהו דומה) - אז סיכוי ענק שתכשל (מצטער שאני "פסימי" - אך לאור (חוסר) הבנתך בנושא המשפטי והתהליכים הנלווים, הסיכויים לרעתך).

פורסם

אני לא יכול לבצע עריכה, לפיכך :

1. נא להתעלם ממה שרשמתי לגבי ביטול פסילה (כבר לא רלוונטי).

 

2. אם העבירה בוצעה באזור צומת אבני - אמור להיות מואר (בעקרון, יש תאורה 500 מטר לפני/ אחרי כל צומת בינעירוני)

 

3. לפי הרשום בטופס שלילת רישיון - רישיון הנהיגה נמצא במתנ"א עמקים (אם לא "עברו דירה" - אז נמצאים בעפולה).

פורסם

נסה לשלב את קבלת הרשיון חזרה שזה במקום אחד עם צילום התיק שזה במקום אחר וטיול לזירת הפשע לראות אם היא מוארת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני לא יכול לבצע עריכה, לפיכך :

1. נא להתעלם ממה שרשמתי לגבי ביטול פסילה (כבר לא רלוונטי).

 

2. אם העבירה בוצעה באזור צומת אבני - אמור להיות מואר (בעקרון, יש תאורה 500 מטר לפני/ אחרי כל צומת בינעירוני)

 

3. לפי הרשום בטופס שלילת רישיון - רישיון הנהיגה נמצא במתנ"א עמקים (אם לא "עברו דירה" - אז נמצאים בעפולה).

 

למען האמת, בנוגע למה שרשמת על עורך הדין, סה"כ ראיתי לא מעט מקרים דומים של נהגים צעירים שסיימו עם קנס סביר(בגלל שהיו חיילים כמוני) ושלילה על תנאי. רק מעצם הגעתם לבית המשפט. לי זה עדיף מקנס של 2500 שקל לעורך דין שלא בטוח היה עושה את העבודה, אבל אולי לאנשים אחרים שצריכים את הרישיון יותר ממני זה שונה.

 

נסה לשלב את קבלת הרשיון חזרה שזה במקום אחד עם צילום התיק שזה במקום אחר וטיול לזירת הפשע לראות אם היא מוארת

 

יש אפשרות לקבלת צילום התיק בשילוב עם סגירת עסקת טיעון? כלומר באותו יום? את הרישיון הבנתי שיש אפשרות לשלוח בדואר רשום.

במקרה הכי גרוע אצלם יום אחד "במיוחד", ואחריו פשוט אלך למשפט ואנסה לפני המשפט לסגור עסקת טיעון לא? או שלפני המשפט בגלל כמות התיקים התובע פחות סבלני או רוצה לסגור עסקה עם כל אחד?

פורסם

לסגור את התיק רצוי ביום הדיון.

 

במשרד לתובע יש יותר זמן לראות שלא מגיע לך עיסקת טיעון.

 

אני מעדיף לראות מה יש בתיק לפני שניגש לתובע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

אפרופו תפניות... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4843037,00.html

 

למי שקיבל דו"ח כדאי לחשוב שוב אם לשלם אותו.

 

סיבה טובה לבקש דחיית הדיון עד לקבלת ההכרעה בתיק שבלינק

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
סיבה טובה לבקש דחיית הדיון עד לקבלת ההכרעה בתיק שבלינק

לא רלוונטי. בקישור מדובר על מצלמות א-3 ופות"ש מדבר על לייזר. 2 דברים שונים.

פורסם

הצדק עם כבודו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הזדמן לי להיות בזירת הפשע אתמול בלילה.

 

ק"מ 73.1 הוא קצת לפני הפניה לאיזור התעשיה קדמת הגליל. בין גבעת אבני לבין צומת פוריה

 

ראו מפה http://maps.b144.co.il/%D7%9E%D7%A4%D7%AA-%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%AA-%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9C/

 

בהנחה שנסעתם לכיוון טבריה...

 

קטע הכביש שלימינו ירוק הוא ירידה טובה כך שגם ריקשה תוכל להגיע למהירות בה נתפסת.

 

בנוסף הקטע שנתפסת מואר מהק"מ 73 ו 50 מטר ואילך עד לכניסה לאיזור התעשיה.

 

נשאר לראות מה כתוב באותו החלק שנשאר בידי השוטר ולא נמצא בידיך אותו תצלם בהזמנות הראשונה.

 

כנראה שתצטרך לבוא לתובע בזחילה ומחילה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הזדמן לי להיות בזירת הפשע אתמול בלילה.

 

ק"מ 73.1 הוא קצת לפני הפניה לאיזור התעשיה קדמת הגליל. בין גבעת אבני לבין צומת פוריה

 

ראו מפה http://maps.b144.co.il/%D7%9E%D7%A4%D7%AA-%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-%D7%AA%D7%A2%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%AA-%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9C/

 

בהנחה שנסעתם לכיוון טבריה...

 

קטע הכביש שלימינו ירוק הוא ירידה טובה כך שגם ריקשה תוכל להגיע למהירות בה נתפסת.

 

בנוסף הקטע שנתפסת מואר מהק"מ 73 ו 50 מטר ואילך עד לכניסה לאיזור התעשיה.

 

נשאר לראות מה כתוב באותו החלק שנשאר בידי השוטר ולא נמצא בידיך אותו תצלם בהזמנות הראשונה.

 

כנראה שתצטרך לבוא לתובע בזחילה ומחילה.

 

ישה, המחויבות והמסירות שלך למקרה נראת גדולה משל כל עורך דין שהייתי מוצא..

ישבתי היום על טלפונים ואכן סיפרו לי על הירידה, נשמע הגיוני. מה גם שאני חושב על זה, זה יהיה "המקום המושלם" לערוב לנהגים. אולי טעיתי, אולי שנייה אחת הסתתי מבט מהמד מהירות ובאמת הרכב קפץ ככה. אני עדין בטוח בנוגע לרכב לפני ומאוד סקפטי בנוגע לעובדה הזו, אבל כל הסיפור הזה גורם לי לפקפק בעצמי. מצטער אם הטרחתי אתכם ובסופו של דבר, גם מואר וגם ירידה. בכל מקרה, במידה ובאמת "אין לי תיק", אני צפוי לשלילה נוספת? ואיך זה עובד מבחינת תיאוריה, נהיגה מונעת? אני אצטרך לעשות משהו מכל אלה?

פורסם

השלילה שקיבלת הקצין משטרה - לא באה כעונש אלא להרחיק אותך מהכביש מאחר ולדעת קצין המשטרה אתה מהווה סכנה באותו הזמן.

יש סיכוי ענק שבית משפט יגזור עליך פסילה (לדעתי - לא קצרה). בד"כ, אבל לא תמיד, השופט מציין כי הפסילה של קצין משטרה נחשבת כחלק מהזמן (כלומר, מפחית לך 30 יום מהפסילה שהוא נותן).

 

לגבי תיאוריה / נהיגה מונעת וכו' - אלו סנקציות של משרד רישוי. תלוי בעבירות קודמות שיש לך.

יש סיכוי כי יפנו אותך למכון הרפואי לבטיחות בדרכים כתנאי לקבלת הרישיון נהיגה בחזרה.


×
×
  • תוכן חדש...