Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה על התגובה אני מעריך את זה מאוד

לגבי השאלות

ראיתי אותו ממרחק די קצר הוא אותת לי ועצרתי

הוא אותת לי יחסית מאוחר

אם באמת הדוח אינו תקין האם יש אפשרות לבטל אותו לפני המשפט כדי לבטל את השלילה המנהלתית

מה התהליך בדיוק לביטול הדוח והאם אני יכול לעשות את זה לבד או שצריך עו"ד

 

תודה רבה

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא תמיד מספור הק"מ בכביש מתחיל מ-0. כביש 3 מתלכד עם כביש 40 לאורך כמה ק"מ שהם בטווח 200 ק"מ של כביש 40. המספור (נקודת העוגן) של כביש 3 מתחיל משם. אורכו של כביש 3 פחות מ100 ק"מ.

 

בעבר כביש 77 ו79 התלכדו למרחק קצר, אולי חלה תופעה דומה, אני לא מכיר את הכביש על בוריו.

פורסם

שיעור בחשבון

 

התפיסה לפי הממלז הייתה במרחק של 230 מטר.

 

מהירותך לפני ההפחתה 143 קמ"ש כלומר כ 40 מטר בשניה.

 

הווה אומר תוך פחות מ 6 שניות בוצעו הפעולות הללו.

 

השוטר קלט כי מהירותך מעל המותר, צריך להעביר ולראות שהמרחק הוא פחות מ 300 מטר.

 

לשים את הממל"ז בעדינות ולצאת מהניידת ( אם ישב בתוכה ) או רק לצאת לכביש ולאותת לך לעצור.

 

אתה היית צריך להבחין באיתות שלו , להחליט שאתה צריך לעצור ואז לבלום.

 

כל זה בתוך ה 230 מטר!!

 

נשכח שאתה טייס ותגובותיך מהירות מהממוצע. לא סביר.

 

מרחק העצירה שלך לבדו הוא 140 מטר ( מרחק תגובה+ ומרחק בלימה ).

 

האם אתה יכול להעלות את דו"ח השימוע ואת ההחלטה של הקצין הנכבד?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שיעור בחשבון

 

התפיסה לפי הממלז הייתה במרחק של 230 מטר.

 

מהירותך לפני ההפחתה 143 קמ"ש כלומר כ 40 מטר בשניה.

 

הווה אומר תוך פחות מ 6 שניות בוצעו הפעולות הללו.

 

השוטר קלט כי מהירותך מעל המותר, צריך להעביר ולראות שהמרחק הוא פחות מ 300 מטר.

 

לשים את הממל"ז בעדינות ולצאת מהניידת ( אם ישב בתוכה ) או רק לצאת לכביש ולאותת לך לעצור.

 

אתה היית צריך להבחין באיתות שלו , להחליט שאתה צריך לעצור ואז לבלום.

 

כל זה בתוך ה 230 מטר!!

 

נשכח שאתה טייס ותגובותיך מהירות מהממוצע. לא סביר.

 

מרחק העצירה שלך לבדו הוא 140 מטר ( מרחק תגובה+ ומרחק בלימה ).

 

האם אתה יכול להעלות את דו"ח השימוע ואת ההחלטה של הקצין הנכבד?

 

והאם זה ביסוס מספיק טוב לביטול הדו"ח? או הסעיפים שרשמת קודם שקשורים למיקום, לזה שלא ציינו שהרכב היה לבד(והוא אכן לא היה לבד) ולא כתבו בנוגע לתאורה?

דבר נוסף, במילוי הדוח רשמו רק את עיר המגורים שלי ולא את הכתובת המלאה.

זה השימוע, הכתב גם כאן לא ברור(מישהו אמר שרופאים לא כותבים טוב?) , אז מקווה שתבינו.. אם יש משהו לא ברור תכתבו לי אנסה לפרש לפי העותק המקורי.

שוב תודה רבה, ואשמח לפירוט בנוגע למה עלי לעשות כעת, אם אפשר לערער אני רוצה לעשות את זה במהירות האפשרית אבל לא יודע איך.

mwnx2thjcnjq.jpg

פורסם

קיימים שני תהליכים

 

האחד זה המשפט עצמו הוא ייערך ב 17.1.17 , דיון ראשון בו תישאל מודה ? לא מודה? לא מודה, ייקבע דיון נוסף בו יופיע השוטר מצד אחד והעדים שלך מהצד השני.

 

לפני הדיון הראשון תוכל לנסות לסגור עיסקת טיעון עם התובע שבו למשל תואשם בנהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך, על פי תקנה 51 לתקנות התעבורה אין עליה נקודות, היא גם לא מאריכה לך את הנהג הצעיר, מה שהרשעה במהירות מופרזת לפי תקנה 54 תגרום להארכה של שנתיים ועוד אמצעי תיקון.

 

השני זה השימוע שנערך לך כבר. שם נפסלת ל 30 יום.

 

לביטול הפסילה הזו אתה צריך להגיש בקשה לבית המשפט לתעבורה, שידון בכך.

 

שם לא כל כך נכנסים לעובי הקורה של הראיות בתיק, אלא בודקים קיומה של העבירה לכאורה וכן את המסוכנות של העבירה עצמה ולזה מוסיפים את העבר התעבורתי שלך.

 

אתה נהג צעיר אז עבר גדול אין לך אבל המהירות כאילו גבוהה. והנקודה של נהג צעיר היא לא לטובתך.

 

אם תיפול על שופט טוב , תוכל להעלות בפניו את שני הנתונים שלא נרשם שאתה רכב בודד ולא שהשטח מואר, ואז הוא יכול לבטל את הפסילה, ולהמליץ לתביעה לבטל את כתב האישום.

 

אם השופט הוא לא נחמד, ישאיר את הפסילה ויגיד לך שאת הנקודות האלה תטען במשפט עצמו.

 

להוסיף על קשייך, בתי המשפט נמצאים בפגרה עד 5.9, לכן יש רק שופטים תורנים לא רבים וייתכן וייקח זמן עד שיקבע לך דיון , ובינתיים הפסילה מתקתקת.

 

"הסיכון" חשפת את טענותיך , ויוכלו לנסות לתקנם בזמן המשפט. אבל לא חשפת את שיעור החשבון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
קיימים שני תהליכים

 

האחד זה המשפט עצמו הוא ייערך ב 17.1.17 , דיון ראשון בו תישאל מודה ? לא מודה? לא מודה, ייקבע דיון נוסף בו יופיע השוטר מצד אחד והעדים שלך מהצד השני.

 

לפני הדיון הראשון תוכל לנסות לסגור עיסקת טיעון עם התובע שבו למשל תואשם בנהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך, על פי תקנה 51 לתקנות התעבורה אין עליה נקודות, היא גם לא מאריכה לך את הנהג הצעיר, מה שהרשעה במהירות מופרזת לפי תקנה 54 תגרום להארכה של שנתיים ועוד אמצעי תיקון.

 

השני זה השימוע שנערך לך כבר. שם נפסלת ל 30 יום.

 

לביטול הפסילה הזו אתה צריך להגיש בקשה לבית המשפט לתעבורה, שידון בכך.

 

שם לא כל כך נכנסים לעובי הקורה של הראיות בתיק, אלא בודקים קיומה של העבירה לכאורה וכן את המסוכנות של העבירה עצמה ולזה מוסיפים את העבר התעבורתי שלך.

 

אתה נהג צעיר אז עבר גדול אין לך אבל המהירות כאילו גבוהה. והנקודה של נהג צעיר היא לא לטובתך.

 

אם תיפול על שופט טוב , תוכל להעלות בפניו את שני הנתונים שלא נרשם שאתה רכב בודד ולא שהשטח מואר, ואז הוא יכול לבטל את הפסילה, ולהמליץ לתביעה לבטל את כתב האישום.

 

אם השופט הוא לא נחמד, ישאיר את הפסילה ויגיד לך שאת הנקודות האלה תטען במשפט עצמו.

 

להוסיף על קשייך, בתי המשפט נמצאים בפגרה עד 5.9, לכן יש רק שופטים תורנים לא רבים וייתכן וייקח זמן עד שיקבע לך דיון , ובינתיים הפסילה מתקתקת.

 

"הסיכון" חשפת את טענותיך , ויוכלו לנסות לתקנם בזמן המשפט. אבל לא חשפת את שיעור החשבון.

 

סיפור לא פשוט, נשמע מאוד מסובך..כמה זמן בימים אלו יקח להגיע לדיון ערעור על הפסילה? ובשבילו אצטרך להגיע לנצרת לבית משפט המקורי, או שאפשר בבית משפט שקרוב יותר לבית שלי(אני מהמרכז פשוט, במקרה העבירה בוצעה שם).

כמה הכנה דרושה לערעור שכזה? מסמכים ועניינים שכאלו?

 

דבר נוסף שמטריד אותי מאוד הוא הסיפור של "לא להודות" - אם אני מגיע עם הראיות הללו , עם "שיעור החשבון"(שאני ללא ניסיון בנושא, האם הנתונים הללו באמת כל כך יוצאי דופן?) ועם כל המידע הזה - אני לא יכול לקבל בסופו של דבר עונש גדול יותר כי אני לכאורה לא מביע חרטה ומודה? או שאוכל להגיד שאני כן מודה ב120 ומתחרט ולמדתי לקח והכל, אבל לא ב143...

 

ולבסוף, מניסיונך שבאמת נראה רב מאוד, מה אתה ממליץ לי לעשות? הרישיון חשוב לי ויש לי את הזמן הפנוי להתעסק עם זה, אבל הנסיעה לצפון לבית המשפט לא פשוטה- וכך גם הבאת העדים.. אולי לוותר על כל הכאב ראש, להגיד סליחה ולקוות שזה יגמר בקנס סביר? הרי ראיתי עונש על מהירות כזו במצב דומה- שהיה רק פסילה על תנאי וקנס. ושאלה אחרונה, מה דעתך על לשכור את שירותיו של עורך דין? יש סיכוי לקבל החזר אם הוא מוכיח שאכן ישנה טעות רצינית בדוח? ובאופן כללי, לפי הראיות, אתה מאמין שזה אכן לא אני? קיים בי חשש שפיספסתי לרגע את מד המהירות ,הייתה איזו ירידה ואיכשהו הגעתי למהירות הזו, אבל אני מתקשה להאמין.

 

נ.ב

מה לגבי לבוא עם כל הטיעונים הללו לתביעה, ולהציע להם עסקת טיעון כדי לחסוך את הבלאגן?

 

ושאלה אחרונה שנזכרתי בה כעת, למה לא להשתמש ב"שיעור החשבון" בערעור על הפסילה המנהלתית גם היא?

עריכה אחרונה על ידי Echrom
פורסם

אני הייתי מנסה לתפוס את התובע המשטרתי עכשיו ולנסות לסגור איתו את הפסילה ואת התיק העיקרי של ה 17.1

 

לא תצליח תגיש את הבקשה לביטול הפסילה , ואז תתפוס את התובע לפני הדיון ונסה לסגור איתו עיסקה.

 

בדבריך אצל הקצין , לא נאמר לא נסעתי במהירות הזו בהחלטיות !!

 

בדיון על הפסילה שיעור החשבון לא יעיל כי לא ייכנסו לכזה עומק , מה גם שהשוטר לא נמצא , ולא ניתן לחקרו על כל הפעולות שהוא עשה, הגוזלות זמן.

 

אמרת שהיו שני שוטרים. האם ייתכן שזה שאותת לך לעצור הוא לא השוטר שהפעיל את הממל"ז וזה שמילא את הדו"ח?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

1. איך אני יכול לתפוס את התובע המשטרתי\ איפה אני פוגש אותו ? ואיך סוגרים איתו את כל זה? כלומר זו עיסקת טיעון? יש ממש משא ומתן, או שזה עניין טכני? אני צריך "לשכנע" אותו בעזרת כל הנימוקים הללו?

2.אצל הקצין הייתי לחוץ ומבולבל בעיקר. הראו לי מד מהירות עם מהירות מסוימת, אמרתי לו שזה לא אני והוא התחיל להסביר לי שאין סיכוי שהמד לא מכוייל ושהשוטרים שלו הכי אמינים בעולם. מפה לשם רשם את מה שאמרתי אחרי שהוא עירער אותי- מה גם שעוד הייתי בראש של "לא לעצבן אותו" ואולי הוא יוותר לי, ולא ממש ידעתי שזה נרשם לפרוטוקול. ודבר אחרון, פחדתי שכשאגיע למשפט אגלה שהדבר שהכי משתלם זה להודות וזהו, ואז אם אתנגד בחריפות יותר מידי זה יבוא לרעתי. בסופו של יום, העדות שלי בשימוע בעייתית?

3.אני לא זוכר איזה שוטר עצר אותי ואיזה שוטר אותת לי לעצור. סיכוי סביר שזה לא אותו אחד.

פורסם

תתחיל בטלפון שיש לך בטופס השימוע, ותיעזר בהם אם הוא לא יושב שם.

 

כמובן שהתובע יבוא לקראתך רק אם יראה שאכן יש כשלים ראייתיים בתיק.

 

אתה יודע לאמר איפוא נתפסת?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מנסיון אישי בתפיסת ממל"ז - שוטר אחד מכוון והשני הנמצא במרחק מה ממנו לכיוון נסיעת הרכב, מסמן לרכבים לעצור (אם עברו עבירה). סביר להניח שקיים מזכר לדו"ח שרשם השוטר השני ושם כן מופיעים הפרטים החסרים. מזכר כזה תמיד מצורף לכתב האישום (דו"ח תנועה שקיבלת ליד).אתה יכול לבקש מהתביעה לצלם את התיק -אם יש מזכר עם הפרטים החסרים -ואתה רוצה להמנע מעונש כבד -תשכור עו"ד. אם אין מזכר- תנסה לעשות כדבריו של ישה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

שוב רק רוצה להודות לכם על הזמן והעזרה.

 

תתחיל בטלפון שיש לך בטופס השימוע, ותיעזר בהם אם הוא לא יושב שם.

 

כמובן שהתובע יבוא לקראתך רק אם יראה שאכן יש כשלים ראייתיים בתיק.

 

אתה יודע לאמר איפוא נתפסת?

 

כן אני יודע לאמר איפה זה היה, ליד ישוב של חבר.

בנוגע לטלפון, יש רק בדוח עצמו "רשימת הכתובות לקבלת הרשעות או לעיון בהן" עם מספר שמות של יחידות. בשימוע חיפשתי טלפון אבל לא מצאתי.

מנסיון אישי בתפיסת ממל"ז - שוטר אחד מכוון והשני הנמצא במרחק מה ממנו לכיוון נסיעת הרכב, מסמן לרכבים לעצור (אם עברו עבירה). סביר להניח שקיים מזכר לדו"ח שרשם השוטר השני ושם כן מופיעים הפרטים החסרים. מזכר כזה תמיד מצורף לכתב האישום (דו"ח תנועה שקיבלת ליד).אתה יכול לבקש מהתביעה לצלם את התיק -אם יש מזכר עם הפרטים החסרים -ואתה רוצה להמנע מעונש כבד -תשכור עו"ד. אם אין מזכר- תנסה לעשות כדבריו של ישה.

 

איך אני מברר אם קיים מזכר? אני לא מצאתי טלפון לבירור הדבר הזה(ליצור קשר עם התביעה כדי שיצלמו את התיק)

בנוגע למידה שבה באמת במזכר כל הפרטים מצוינים, מה עורך דין יעשה שאני לא מסוגל? והאם ללא עורך דין אני צריך לצפות לעונש כבד?

פורסם

נתחיל מזה

 

שלוחת תביעות תעבורה נצרת:

כתובת: בניין המוסקוביה, משטרת נצרת

טלפון: 04-6028474,

פקס: 04-6028476

 

קבלת קהל בימים א' ו-ג', בין השעות 08:30-13:00

צילום תיקים בימים ב' ו-ד', בין השעות 08:00-11:00

מענה טלפוני בימים א', ג' ו-ה' בין השעות 08:30-11:30

 

ייתכן ויש לבקש שיכינו את התיק מראש לצילום. אתה הוא המצלם.

 

אילו היה מזכר היה אמור גם להיות רשום בדו"ח וגם לציין אותו כעד.

 

בכל מקרה ראשית צילום התיק על כל החומר שבו.

 

על סמך זה נתקדם הלאה.

 

"ליד ישוב של חבר" , יש שם לישוב? אם מדובר ליד הצומת לכניסה ליישוב בד"כ היא מוארת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
נתחיל מזה

 

שלוחת תביעות תעבורה נצרת:

כתובת: בניין המוסקוביה, משטרת נצרת

טלפון: 04-6028474,

פקס: 04-6028476

 

קבלת קהל בימים א' ו-ג', בין השעות 08:30-13:00

צילום תיקים בימים ב' ו-ד', בין השעות 08:00-11:00

מענה טלפוני בימים א', ג' ו-ה' בין השעות 08:30-11:30

 

ייתכן ויש לבקש שיכינו את התיק מראש לצילום. אתה הוא המצלם.

 

אילו היה מזכר היה אמור גם להיות רשום בדו"ח וגם לציין אותו כעד.

 

בכל מקרה ראשית צילום התיק על כל החומר שבו.

 

על סמך זה נתקדם הלאה.

 

"ליד ישוב של חבר" , יש שם לישוב? אם מדובר ליד הצומת לכניסה ליישוב בד"כ היא מוארת.

ליד גבעת אבני, ברמת הקילומטר משם, לא בצומת ולכן לא היה כל כך מואר. היה אור, אבל יחסית חשוך לא מואר במיוחד..קשה להגדיר, לא מהכבישים החשוכים לגמרי.

בנוגע לצילום התיק, אני גר שעתיים וחצי נסיעה כל צד, וזה ברכב, באוטובוס קשה לי לדמיין אפילו.. זה למה זה נשמע לי טיפה בעייתי לנסוע רק כדי לצלם.. ודבר נוסף, יש אופציה לסגור עם התובע את הכל בטלפון? או שנדרשת נסיעה אליו ?

אם הבנתי נכון:

1.לנסות לסגור עם התובע עיסקה

2.אם לא מצליח, לערער ולנסות לסגור עם התובע עיסקה לפני הדיון

3.לנסות בדיון להציג את הטענות..

4.להגיע למשפט , לא להודות

5.להגיע למשפט עם העדים ולהציג את הראיות ושיעור החשבון, לקוות לטוב סה"כ.

 

ועכשיו לשאלות לעכשיו:

איך אני סוגר עיסקה עם התובע? אני צריך לנסות לשכנע אותו כיאלו זה המשפט שאני לא באמת אשם ושאני יכול לערער ולזכות? דבר נוסף, האם צריך פנים מול פנים במקום או שאני יכול בטלפון ? ושאלה אחרונה, זה בסדר לחשוף את הקלפים שם, או שזה יוכל לבוא לרעתי במשפט עצמו?

פורסם

סליחה על השתי הודעות והטרטור, פשוט החלטתי להתקשר ולהסביר להם את המצב ולנסות לברר.

אין פגישה לפני ה28.8, שזה סוף השלילה המנהלתית שלי. אין אפשרות בטלפון.

כלומר שהדרך הטובה ביותר היא פשוט לבלוע את הפסילה, לחכות למשפט, להציג את הטענות במשפט ולקוות לטוב לא ככה?

פורסם

אתה יכול להגיש בקשה לביטול הפסילה, היא אמורה להידון במהירות ( אבל בגלל הפגרה לא יודע להגיד לך כמה מהר )

 

הצעה , נסה להתקשר לבית המשפט בנצרת בקש את מזכירות התעבורה ושאל תוך כמה זמן מתקיים דיון כזה. ניתן להגיש לדעתי את הבקשה בפקס / במייל ברר איתם.

 

אז תדע אם המהלך כדאי מבחינת ימי הפסילה.

 

אם ההליך מהיר , להגיש, באותה ההזדמנות של הדיון , תוכל לבקש מהתובע לצלם את התיק.

 

היה ולא, בצע יום אחד טיול לצילום התיק, ואולי עוד באותו יום תוכל לסגור עם התובע.

 

אם לא, בבוקר לפני הדיון הראשון.

 

כמובן תעלה את החומר לכאן.

 

שהחבר יבדוק במקביל את נושא התאורה באיזור בו נתפסת.

 

רצוי לברר היכן במדוייק נמצא הקילומטר 73.1?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...