Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וזה עוד לפני העובדה שלדעתי הרכב זקוק למנוע בן 150 כ''ס (אין יותר מ110). אמרתי תודה והלכתי.

 

לא הבנתי, אתה טוען שכדי שהקקטוס יהיה רכב ראוי הוא זקוק לעוד 40 כ"ס?

יש כזה רכב בקטיגורית המחיר שלו?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לצרכים שלי כן, והייתי מוכן לשלם בשביל זה. 100 זה בטח לא מספיק.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
וזה עוד לפני העובדה שלדעתי הרכב זקוק למנוע בן 150 כ''ס (אין יותר מ110). אמרתי תודה והלכתי.

 

ולמה אתה חושב ככה?

 

עם מנוע הטורבנזין הביצועים טובים משל משפחתיות מקבילות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המנוע מפיק מומנט ולא כוחות סוס!

המומנט של הטורבו דיזל וטורבו בנזין הוא מעל ומעבר לדרוש למכונית כה קלה ובעלת מתלים רכים כמו הקקטוס.

תוספת של כוסות סוס לא תגדיל את המהירות הסופית כי הקקטוס - שילדה, מתלים ובלמים - תוכנן למהירות מקסימלית של 180 קמ"ש.

 

בפעם האלף - הקקטוס תוכנן להיות קרוזר, לא רייסר!

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

למה אתם נעלבים? זכותו של אדם לרצות רכב קל עם מנוע יותר חזק ממה שיש בהיצע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

1. לא נעלבים.

 

2. זה לא מה שהוא כתב.

 

וזה עוד לפני העובדה שלדעתי הרכב זקוק למנוע בן 150 כ''ס (אין יותר מ110). אמרתי תודה והלכתי.

 

לטעון שרכב קומפקטי "זקוק" ל-150 כ"ס, זו הנחה מוזרה, בהתחשב בתחרות.

אם רוצים רכב מהיר יותר מקקטוס טורבו בנזין, באופן מהותי, צריך כבר לטפס לגולף 150 כ"ס וצפונה.

 

מה גם שרכב לא נמדד לפי הספק המנוע, אלא לפי הביצועים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איך הולך המשפט האלמותי? "מי שלא יכול לנהוג מהר במכונית עם 90 כ"ס, 900כ"ס לא יעזרו לו."

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לצרכים שלי כן, והייתי מוכן לשלם בשביל זה. 100 זה בטח לא מספיק.

 

אבל אם אנו מדברים על "לשלם בשביל זה" כלומר לשלם יותר, כל הרעיון בבסיס הקקטוס מתפוגג.

במחיר שלו, אין רכב נורמלי עם 150 כ"ס מורגשים, גם לא במחיר קרוב (ולא להביא כדוגמא את האחיות הקוריאניות שכל קשר בין נתון ההספק המספרי הלכאורה גבוה לביצועים בפועל איננו אפילו מקרי).

כדי לטפס לרכב נעים ש-150 כוחות הסוס שלו מורגשים, צריך לשלם לא מעט (גולף 150למשל)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תמיד אפשר לקנות קקטוס טורבו, ולעדכן את התוכנה ל 130 כ"ס וכמעט 25 קג"מ כמו ב C4 וב 308.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם אני לפני שנסעתי באבארט 500 חשבתי לעצמי ש135 כ"ס לא מספיקים,טעיתי.

135 כ"ס ומשקל של טון וקצת,מספיק בהחלט.

אבל זה לא הענין,כשירצו שהקקטוס יסע מהר יותר אני בטוח שימצאו לזה

פתרון מעשי כמו שהוסיף הדיסקו שמעלי.

פורסם

ההבדל בין מומנט לכ''ס ידוע לי אבל מי שחושב שאין הבדל בין 110 ו150 כ''ס אינו יודע מה שהוא שח. הקקטוס עם נהג ומיכל דלק מלא שוקל בין 1.2-1.3 טון שזה לא כזה משקל קל. ולעדכן את התוכנה ל 130 כ"ס וכמעט 25 קג"מ כמו ב C4 וב 308 זה טוב ויפה ואכן שקלתי זאת אבל לא רגע אחד לפני פקיעת תוקף האחריות...

 

 

ואם זה עוזר לך, אני חי באוסטריה וכאן התנאים קצת שונים מבישראל, או שאולי אני סתם מפונק.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

אתה מבולבל מאוד.

אך אחד לא אמר שאין הבדל בין 110 ל-150 כ"ס. את זה המצאת.

גם את נתון המשקל השגוי של הקקטוס המצאת. היא קלה יותר ממתחרותיה בכ-15 עד 20 אחוז.

 

הקקטוס היא מהמכוניות המהירות למחירה,עם יחס כח/משקל עדיף רכב המתחרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה מבולבל מאוד.

אך אחד לא אמר שאין הבדל בין 110 ל-150 כ"ס. את זה המצאת.

גם את נתון המשקל השגוי של הקקטוס המצאת. היא קלה יותר ממתחרותיה בכ-15 עד 20 אחוז.

 

הקקטוס היא מהמכוניות המהירות למחירה,עם יחס כח/משקל עדיף רכב המתחרות.

 

לפי ויקיפדיה המודל המאובזר ביותר - שזה מה שהייתי לוקח - שוקל 1130 ק''ג. תוסיף נהג ממוצע ומיכל מלא והרי לך יותר מ1.2 טון, ואם אתה מחליט לרדת לאיטליה או לאילת עם כל המשפחה והמטלטלים ב ק ל ו ת הגעת ליותר מ1.3 טון, אז איפה טעיתי? עם 110 כ''ס הביצועים של הרכב בעיני ''בסדר'' אבל לא יותר. אין שום בעיה להשתיל ברכב אחד מהמנועים החזקים של הDS3 ואיני רואה שום ניגוד עם אופי הרכב בדבר.

51e275as-960.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

הדגם המשווק בארץ עם מנוע ה-110 כ״ס שוקל 1020 ק״ג עם נתון של 9.3 כ״ס/ק״ג - לאיזה מכונית יש נתון טוב יותר? מה ההפרש במחיר הרכישה?

 

לך תעשה שיעורי בית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...