Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הוא לא מת לגמריי.. הוא פשוט עושה בעיות בזמן האחרון, אבל בכל מקרה נסעתי איתו היום אז לא מאמין שיהיה בעיה איתו בבוקר.

אגב zvigolden אמרת שהחלפת אצל איציק לסטארטאפ מבית ורטה, כמה אחריות קיבלת והאם הוא דורש אחזקה?

עריכה אחרונה על ידי alex_Mol
פורסם

זה לא רק העיניין של הבדיקת מפלס מים - זה נזילות וקורוזיה במגעים ומתחת למצבר לכן עדיף תמיד מצברים ללא טיפול.

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם

מעדכן:

הייתי אצל איציק מצברים בבוקר, קניתי volta black 45ah ב- 500 ש"ח עם 20 חודשי אחריות.

אחלה שירות, הראה לי את כל המצברים שיש לו ואמר לי מה המחיר של כל אחד.

החלטתי בסוף להשקיע עוד קצת ולקחת varta במקום סטארטאפ.

בקיצור מומלץ!

 

נ.ב

zvigolden בבוקר האוטו לא הניע!!! :roll:

פורסם

איך ידעתי ?כי אין דבר כזה "מצבר מתחיל לשבוק חיים". הוא מת וזהו.

פירוש הביטוי בעברית "שבק חיים" הוא "מת" ומכיוון שהמוות הוא בבת אחת לכן אין ביטוי

"התחיל לשבוק חיים"

שמחתי לעזור ונסיעה טובה

×
×
  • תוכן חדש...