Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה יש לי תקציב של 30-35 אלף,בהתחלה התעניינתי ברכבים כמו מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט בשנים 2007-2008 אבל ראיתי אלטרנטיבה מעיינת בגין היונדאי i10 מנוע 1.1 אוטומטית,שבאותו המחיר כמו המאזדה והסוויפט בערך אני מקבל רכב שנת 2011.

אני יודע שזה לא רכבים מאותה הקטגוריה אבל השאלה האם שווה לקחת אוטו קטן יותר אבל חדש יותר,שגם כנראה ימעיט לי בהוצאות על תיקונים וכו מכיוון שהוא פחות זמן על הכביש...

אה כן אני חייל לקראת שחרור שבדרכ נוסע בתוך העיר נסיעות קצרות.

פורסם

מאחר וההפרש בצריכת הדלק די שולי ממליץ ללכת על ה1.25.

בכללי סוחבת טוב גם כשעמוסה , לא ממש נוחה, בשלי לא היה אבזור ממש אבל עשתה את העבודה.

פורסם

לנסיעות קצרות בעיר היונדאי תעשה את העבודה ואין טעם לרכב זריז או גדול יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתה מתיחת פנים,העיצוב טיפה שונה,מנוע 1.1. קיבל 69 כ"ס במקום 67.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מאחר וההפרש בצריכת הדלק די שולי ממליץ ללכת על ה1.25.

בכללי סוחבת טוב גם כשעמוסה , לא ממש נוחה, בשלי לא היה אבזור ממש אבל עשתה את העבודה.

 

ומה הצריכת דלק?

פורסם
1-10 בדכ, בבין עירוני זה משתפר לאזור 1-12.

צריכת דלק לא משהו...לרכב כזה קטן הייתי מצפה ל1 ל13

 

הייתה מתיחת פנים,העיצוב טיפה שונה,מנוע 1.1. קיבל 69 כ"ס במקום 67.

הבנתי...לצערי בשנה הזאת מנוע 1.25 לא נכנס לי לתקציב,זה קריטי עד כדי כך שהאוטו לא סוחב?

פורסם

אם היית נוסע בכביש הררי זה היה עושה הבדל,אבל לעיר ועוד לנסיעות קצרות לא תהיה לו בעיה.

כך בחשבון שזה לא מטוס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז מה אתם אומרים כדי לקנות את הרכב בשנה כזאת על פני רכבים אחרים בשנה נמוכה יותר באותו המחיר?

אם יש רכבים טובים נוספים במחיר הנל אשמח אם תמליצו לי

פורסם

הכול ענין של מה חשוב לך יותר.

 

הסוזוקי והמאזדה יביאו יותר אחיזה וכוח. היונדאי תהיה משמעותית יתר חלשה באון שיכול להיות מעצבן.

 

תעשה נסיעת מבחן ותבחן את הגורמים האלה, אם לא מפריע לך אז היונדאי תהיה אחלה בחירה.

פורסם

תאמת שעוד לא נסעתי על הi10 אבל כוח זה משהו שאני מוכן להתפשר אליו כי אין מה לעשות התקציב לא בשמיים ועדיף לי רכב חלש יותר אבל חדש יותר וככה הסיכוי לתיקונים קטן יותר...כי מעבר להוצאה של קניית הרכב יש גם את כל התיקונים ובלאי הרכב...

איך הרכב מבחינת הנראות הפנימית?

מרגיש זול?

באלי קצת משהו שירגיש אולי קצת יותר חדשני וכיף שאתה נמצא באוטו...

×
×
  • תוכן חדש...