Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי השבוע 20VT 2002, ומאוד מרוצה ממנה ומחוות הדעת של המכונאי לפני הקניה.

הייתה לי אחת לפני 5 שנים, אבל מאז אני לא זוכר יותר מידי דברים.

 

אני אמספר את השאלות ואשמח לקבל תגובה לכל אחד מהם:)

 

1. התקשרתי בנתיים ל-2 חברות ביטוח (AIG+ביטוח ישיר) ושתיהן לא הסכימו לבטח את הרכב. אפילו לא ביטוח חובה. שאלתי אם הם לא מבטחים בגלל שהאוטו ישן, וקיבלתי תשובה של "האוטו מהיר". מותר להם לסרב לעשות לי ביטוח? לא במקסימום לתת מחיר מאוד גבוה? אז השאלה שלי בנושא הביטוח מתחלקת לשלוש:

א. השיחות מוקלטות. יכול לעשות עם זה משהו?

ב. המחירון של האוטו 15 אלף, ונקנה ביותר. יש טעם לעשות מקיף? או חובה+ג' יספיק למקרה שלי?

ג. איפה אני מוצא מישהו שיבטח את האוטו? ואיזה סכום צריכים לקחת לי שהוא סביר?

 

2. יש צנרת (נראה לי שמהתחלה ועד הסוף), אין ממיר, והאוטו רועש מידי. אני אוהב מאוד את הסאונד אבל ברגעים מסוימים זה פשוט חופר מידי. איך אני משתיק/מחליש את הרעש מהאגזוז? הבנתי שאם אני שם ממיר הכח של האוטו ירד. יש דרך להחליש את העוצמה מבלי לפגוע בביצועים? שמעתי על דוד בנייה או משהו כזה...

אז מה עדיף לעשות, ומה העלויות? אני עובד ביהוד ואשמח להמלצה למישהו מהסביבה

 

שאלה אחרונה והכי חשובה:

3. אני אוהב ללחוץ שהכביש פנוי ולהרגיש בוסט (בגלל זה קניתי איביזה ולא רכב עם יכולות פנייה טובות יותר), ובגדול פה זה נגמר. מדובר בכל זאת ברכב בן 14 שדורש שישמרו עליו ויטפלו בו. יש מגבלה מסוימת שבה עדיף לא לאמץ את האוטו? תור מסוים שעדיף לא לעבור? כמות לחיצות מסוימת? ובכלל, על מה לשים לב ודגש בשביל לשמור על התחזוקה של הרכב למעט טיפול כל 5 א'?

 

מודה מראש על התשובות!

פורסם

למיטב הבנתי - אינן מחוייבות לבטח. כל חברה עושה את השיקולים שלה, ומחליטה האם היא מוכנה לבטח ובאיזה מחיר.

תבדוק בעוד חברות ביטוח (במקביל תבדוק בוובי).

במידה ואינך מוצא חברה שמוכנה לבטח - אז לא תהיה לך ברירה, ולבטח דרך הפול.

 

לדעתי, רכב במחיר כזה מספיק ביטוח חובה +ג. ביטוח מקיף לדעתי לא כל כך כדאי. נזק הכי קטן - והרכב עובר למצב של טוטאל לוס.

פורסם

למה מראש לא לעשות ביטוח חובה בהפול? לי זה חסך מעל 400 שח בביטוח החובה

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

אגזוז - קודם כל אין לך ממיר זה אומר שאתה לא תעבור טסט , בקשר לרעש אתה יכול לקנות סטאפ של FREE FLOW שקט

אבל די יקר , גם ביצועים וגם קול טוב ולא רעשני

*ודרך אגב יש ממרים ספורטיביים

 

לגבי הבוסט ושמירה על האוטו - זה אוטו נחמד לא חזק , כדי להוציא ממנו יותר תשנה ל K04 אבל צריך לעשות עוד שינויים , איך לשמור ? נוזל מקורי , שמן מחברה טובה , לא ללחוץ כל שנייה כי אחרת הטורבו יתחמם , תהנה 3

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

×
×
  • תוכן חדש...