Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמות 360 לרכישה בישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בבקשה

אם אתה מוכן לחכות אז יש לך את זו בהזמנה מוקדמת

 

https://www.amazon.de/Kodak-DVC-SP360-4K-BK-EU-6-PixPro-Action/dp/B019FU711Q/ref=sr_1_13?ie=UTF8&qid=1468821714&sr=8-13&keywords=360+grad+kamera

 

או לרכש מיידי

https://www.amazon.de/4K-360-Grad-Panorama-4K-SONY-CMOS-Sensor-Wifi-Videokamera/dp/B01GD7B8A4/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1468821858&sr=8-3&keywords=360+grad+kamera+4K

עולה לך 175 יורו כולל משלוח

 

https://www.amazon.de/Samsung-Gear-Kamera-Actionkamera-Bluetooth/dp/B01HCQDX1M/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1468821858&sr=8-2&keywords=360+grad+kamera+4K

https://www.amazon.de/Audiovox-1549980-360fly-Lifestyle-schwarz/dp/B01HTCH3QK/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1468821858&sr=8-4&keywords=360+grad+kamera+4K

https://www.amazon.de/4K-360-Grad-Panorama-4K-SONY-CMOS-Sensor-Wifi-Videokamera/dp/B01IB7MHNQ/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1468821858&sr=8-6&keywords=360+grad+kamera+4K

 

וגם פחות מוכרת

https://www.amazon.de/360-Grad-Panorama-Videokamera-Waterproof-Sports/dp/B01IDAGYFS/ref=sr_1_16?ie=UTF8&qid=1468821858&sr=8-16&keywords=360+grad+kamera+4K

 

מארה"ב

525$ כולל משלוח

https://www.amazon.com/360fly-360-Degree-Camera-Black/dp/B01G95INDK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1468822714&sr=8-1&keywords=360+4k+camera

 

https://www.amazon.com/gp/product/B01EABUA1I/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

https://www.amazon.com/GBD-Wireless-Degree-Panoramic-Waterproof/dp/B01GPRNNT6/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1468822714&sr=8-2&keywords=360+4k+camera

https://www.amazon.com/Kodak-PIXPRO-SP360-4K-BK5-Camera/dp/B01AVAYZZE/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1468822714&sr=8-5&keywords=360+4k+camera

https://www.amazon.com/Insta360-Camera-INSTA360-4K-Spherical/dp/B01E9LJ592/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=1468822714&sr=8-10&keywords=360+4k+camera

 

כל הקישורים האלה ורובם לא נכונים.

אלה מצלמות עם עדשה אחת שנותנת כיסוי חלקי.

הקודאק שזאת הרי מצלמה סינית כי אין כזה דבר מצלמת קודאק מגיע בקיט של שתי מצלמות מחוברות ועולה 900 $ פלוס מיסים.

הדגם שהעלתי קודם ורואים בסרטון שרואים בו מושלם עולה רק 150 $

תבדוק עם היבואן של הטלפונים אם הוא יכול להביא לך מצלמה.

http://elephonemobile.co.il/

 

לפני שובעיים הייתי ב B&H ויש להם תצוגה עובדת של מצלמות.

ה Insta360 שבקישור שלך נראת כמו איזה אב טיפוס בשלב ראשוני.

איזה קוספת פח גדולה ומגושמת

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם

ניסינו עם יבואן קודאק.

הוא טוען - ובצדק - שאין שום הגיון כלכלי מבחינתו ליבא שתי יחידות ולספק להן שירות ואחריות.

בודקים כרגע עם יבואנים שאנחנו עובדים איתם בתחום צילום סטילס, יכול להיות שיהיו יותר גמישים.

תודה.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אין כזה דבר יבואן קודאק.

החברה נמכרה לחתיכות קטנות.

החברה עצמה משכירה משרדים בביניינים שנשארו להם ומייצרת פילמים לטרנטינו, סקורסזה ועוד כמה משוגעים.

המצלמות זה איזה משווק ציוד צילום שמביא ציוד זול מסין, אין פיתוח עצמאי של מצלמות.

מכול החברות שדובר עליהם שיש לך סיכוי למצוא יבואן לארץ כרגע elephone

סמסונג , ניקון עוד לא התחילו למכור.

LG ממש ברמה נמוכה.

יש סטארט אפ ישראלי אבל בטח כמו כל סטארט אפ הם לא באמת הולכים לייצר את זה.

http://vuze.camera/

 

קודאק היום:

אייל

פורסם

יש יבואן לקודאק, החברה עדיין מייצרת ומוכרת ציוד צילום והדפסה, גם אם לא ללקוח הפרטי.

נכון, מצלמות הP&S שעודפים מהן עדיין נמכרים בשוק הן לא ברמה גבוהה במיוחד, אבל מצלמות הPixpro 360 מתוצרתם הן הטובות ביותר קאני מצאתי. קיבלנו סרטים שהופקו בעזרתן והתוצאות משביעות רצון.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
יש יבואן לקודאק, החברה עדיין מייצרת ומוכרת ציוד צילום והדפסה, גם אם לא ללקוח הפרטי.

נכון, מצלמות הP&S שעודפים מהן עדיין נמכרים בשוק הן לא ברמה גבוהה במיוחד, אבל מצלמות הPixpro 360 מתוצרתם הן הטובות ביותר קאני מצאתי. קיבלנו סרטים שהופקו בעזרתן והתוצאות משביעות רצון.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

Through a Global Licensing agreement with Kodak, JK Imaging is proud to manufacture and sell Kodak branded digital imaging products.

 

http://kodakcamera.jkiltd.com/Americas/company/about.php

 

לפי אתר קודאק JK Imaging הם מי שמייצרים ומוכרים את מצלמות קודאק.

בחיפוש קצר באינטרנט קודאק הפסיקו לייצר מצלמות דיגיטליות ב 2012.

יש יבוא של ציוד מקצועי כמו פילמים לארץ אבל מדובר בחברה אחרת.

יש כמה חברות שמשתמשות בשם קודאק

אייל

×
×
  • תוכן חדש...