Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ביצעתי טיפול ענק לאחרונה , החלפתי את כל הפילטרים (מזגן,אוויר,דלק,שמן) .החלפתי את כל הברקסים,

החלפתי מוטות מייצב הגה, כיוון פרונט . המכונאי בדק בולמים ונאמר לי שהם תקינים.

ישנו רעש מכיוון התא מטען כמו של בורג משוחרר. בכביש גרוע ,במפרים שומעים היטב. כאילו משהו משוחרר

שם וברזל נוגע בברזל. התחרפנתי.

אפשר המלצה לד"ר מאזדה שמכיר את הרכב טוב?

בבקשה לא לשלוח אותי למורשה.

תודה ויום טוב

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

לבדוק חלקים מוברגים מאחור כמו שרשמו, וסגירה טובה של תא המטען.



א - הגלגל החליפי - מקובע ולא רוקד.

ב - גומיות מפלט אחורי , לנענע ולראות שלא פוגע בגוף.

ג - מתלה אחורי , ובמיוחד המוטות המייצבים, הוא רב חיבורי עם גומיות לבדוק שאין חופש יתר.

 

ראה דיון כאן -

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?562146-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A8-%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%95-%D7%A0%D7%A9%D7%90%D7%A8%D7%AA%D7%99-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%A4%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A8%D7%A2%D7%A9-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99&highlight=%D7%97%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה. אמרו לי שכדאי להחליף סטייבילייזרים אחוריים. עייפים אצלי. בערך 200 שח לזוג לפני עבודה. כדאי?

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
תודה. אמרו לי שכדאי להחליף סטייבילייזרים אחוריים. עייפים אצלי. בערך 200 שח לזוג לפני עבודה. כדאי?

 

אולי כדאי לבדוק אפשרות לבצע את החלפת מייצבים באופן עצמאי , בנוסף אולי כדאי רק להחליף את הגומיות ולא את המוטות עצמם?

  • ספונסר פורום
פורסם

היי,

מוטות סטבילייזר מחליפים אם צריך, לא כי אמרו שכדאי :)

הם בהחלט יכולים לגרום לרעשים שאתה מתאר, אבל זה משהו שפשוט לבדוק אותו.

מבחינת עלויות, כמו שכתבו לפניי העלות היא כ-200 ש"ח לזוג לפני עבודה.

 

תחליט שתרצה רק לבדוק את הנושא? מוזמן אלינו לבדיקה ללא עלות (רק ציין שהגעת מהפורום, כמובן).

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

×
×
  • תוכן חדש...