Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הקודן ברכב שלי נראה עובד תקין, כשמקישים קוד שגוי הוא מתריע על קוד שגוי וכשמקישים קוד נכון הוא מצפצף בהתאם, אך גיליתי הבוקר שאני יכול להניע את הרכב מבלי שהקשתי כלום בקודן ונסעתי רגיל, האם הקודן תקול או שהוא לא מחובר כראוי? דיברתי עם המוכר שממנו קניתי את הרכב והוא מסר לי שהתקין את הקודן לפני כ-6 שנים.

אני מעוניין לדעת האם אני יכול לתקן במקרה של חיבור חוט או משהו דומה במקום להחליף לקודן חדש בכמה מאות שקלים.

פורסם

לקודן יש ניתוק,התפקיד שלו הוא להשבית חשמלית רכיב כל שהוא ברכב בכדי שלא יניע ללא הקשת קוד,יתכן ובעבר ניתקו את הניתוק הנ"ל.

גש לחשמלאי לבדיקה.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לך דרישה לקודן בביטוח? הביטוח הולך לעשות לך בדיקה על הרכב?

אם התשובה היא שלילית לאחת מהשאלות, תהיה מבסוט שכבר עשו בשבילך את עבודת הביטול של הדבר המיותר הזה וסע לשלום..

יום טוב גם לך

פורסם

בחלק מהרכבים בהם יש איתוראן, הקודן הוא רק לאיתוראן ולא מנתק שום דבר ברכב, כלומר ניתן להניע ת הרכב ללא קוד.

במקרה הזה הקוד הוא לנטרול דריכת האיתוראן ושמראה שנהג מורשה נוהג ברכב

פורסם
אז לפי מה שאתה אומר ברגע שהוא הניע ללא קוד הוא אמור לקבל טלפון מאיתוראן שנוגעים לו ברכב....

 

אכן, זה מה שנאמר לי..

 

יש רכבים בהם היצרן אוסר על התקנת ניתוק כלשהו

פורסם

אפשר לשאול איזה רכב יש לך?

כי היום יש חברות ביטוח שהתקנת קודן הוא לא חלק מהעיסקה ויכול להיות שחברת הביטוח שלך לא מעודכנת.

פורסם
שלום רב,

הקודן ברכב שלי נראה עובד תקין, כשמקישים קוד שגוי הוא מתריע על קוד שגוי וכשמקישים קוד נכון הוא מצפצף בהתאם, אך גיליתי הבוקר שאני יכול להניע את הרכב מבלי שהקשתי כלום בקודן ונסעתי רגיל, האם הקודן תקול או שהוא לא מחובר כראוי? דיברתי עם המוכר שממנו קניתי את הרכב והוא מסר לי שהתקין את הקודן לפני כ-6 שנים.

אני מעוניין לדעת האם אני יכול לתקן במקרה של חיבור חוט או משהו דומה במקום להחליף לקודן חדש בכמה מאות שקלים.

קודן חדש יעלה כ-200 ש"ח כולל עבודה

פורסם

כנראה עשו גישור לניתוק (הניתוק מבוטל).

לרוב עושים את זה אחרי שיש בעיה מסויימת בקודן או באזעקה.

אני ממליץ לך לא לגעת ולהשאיר כמו שזה. או לחילופין להוציא את הקיים לשים מערכת שלמה חדשה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מזדה5 2006

 

אפשר לשאול איזה רכב יש לך?

כי היום יש חברות ביטוח שהתקנת קודן הוא לא חלק מהעיסקה ויכול להיות שחברת הביטוח שלך לא מעודכנת.

פורסם

התייעצתי עם חשמלאי וככה נמסר לי: לנסות לנתק את המינוס מהמצבר לכמה דקות ואז לבדוק שוב, ואם הקודן מחובר כהלכה ועדיין אפשר להניע מבלי להקיש קוד אזי העלוקה תקולה (יותר נכון, ה-relaly).

 

עריכה:

כמובן שאעדכן אחרי כל הנסיונות מה פתר את הבעיה.

פורסם

ברכבים עם איתוראן בהם אין ניתוק, יש זמזם מחריש אוזניים שפועל כשמניעים בלי קוד. המטרה היא לגרום לבעל הרכב לכבות מנוע ולהקיש את הקוד ובכך למנוע מרדף מיותר אחריו (טלפוני או פיזי)

 

יכול להיות שהקודן גושר בעבר. אך אפשרות סבירה יותר לאור הסיפור שלך הוא שהממסר שם נתפס.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...