Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדחס שווק חיים. מוסך מורשה מציע מדחס מודל 2014 (מפירוק) תמורת 2,800 שקל כולל עבודה, עם אחריות חצי שנה. זה אחרי שהוא הוריד לי מ-3000 שקל (באמת נדיב, בטח הוא רוכש אותו ב-500 שקל...)

 

בתל אביב (עסק שנקרא תורג'מן) רוצים 1000 שקל ללא מע"מ על מדחס משופץ עם אחריות חצי שנה. פירוק והרכבה יעלו במוסכים שם להערכתם עוד 700 שקל. כלומר, זה יצא כמעט 2000 כולל מע"מ -בערך 800 שקל זול יותר.

 

מה עדיף? והאם אתם מכירים מומחה מזגנים מומלץ, רצוי באזור חדרה?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

הייתי שולח בקשה דרך האתר של "המאגר" ולוקח משיפוץ

גם מה שלא מופיע באתר כל פעם ששלחתי מצאו ובמחיר אטרקטיבי מאוד

פורסם
הייתי שולח בקשה דרך האתר של "המאגר" ולוקח משיפוץ

גם מה שלא מופיע באתר כל פעם ששלחתי מצאו ובמחיר אטרקטיבי מאוד

אני אנסה. למרות שהם יתנו בכלל אחריות על החלק הזה? ובכלל, צריך מוסך שיפרק את שלי וירכיב את החלק הנרכש.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אם תרכיב במוסך עם קבלה אין סיבה שלא תהיה אחריות

אגב יש להם גם מוסך במקום (אזור ראשון לציון ליד טיב טעם)

פורסם

בכל מקרה חיפשתי באתר שלהם, אך לשווא.

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
אם אתה מוכן לנסוע למרכז, ממליץ על עופר קצב

שמעתי עליו רק טובות. ממליץ שתתייעץ אפילו טלפונית.

 

ניסית לבדוק עלויות הבאה מחו"ל EBAY ודומיו ?

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...