Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרסאות ה-203 ו-240 כ"ס בעלות טורבו שבו המומנט מגיע יותר מוקדם ולכן הרכב יותר זריז אבל בגלל שלאביך לא משנים הביצועים אין בעיה לבחור ב-203 כ"ס (בכל מקרה הוא לא ה-2 ל' בלי טורבו שהוא באמת די עגלה) רק שים לב שה-203 ברמת איבזור נמוכה יותר מ-240 (טרנד לעומת טיטניום)

 

לינק לחיפוש ביד 2 מסונן לפי הדגם

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?arrArea=&arrModelID=36&arrSubModelID=326&FromYear=&UntilYear=&arrAuto=&fromPrice=&untilPrice=&arrSubSubModelID=25481%2C25480&arrOwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=&Color=&Info=

 

לינק להשוואה בין דגמי הטורבו ודגם ה-2.3 ליטר אטמוספרי ב-icar

=12390&compare-version[]=12392&compare-version[]=5984"]http://www.icar.co.il/compare?compare-version[]=12390&compare-version[]=12392&compare-version[]=5984

פורסם
"...

ביצועים זה לא פקטור בכלל בגלל שאבא שלי יכול לנסוע מבחינתו שיגיע למאה ב20 שניות זה לא הפשאן שלו..."



נראה לי שהיא מאצה מאפס למאה בפחות מ20 שניות

השאלה הייתה מכוונת אליי לא לשיקולים של אבא שלי

×
×
  • תוכן חדש...