Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*** הכותרת נערכה. זה שהפיאט שייכת לשכנה לא ממש קשור לדיון ***

 

 

 

 

היום בבוקר היא לא הצליחה להניעה וביקשה את עזרתי ,כמו שאמרו החברה באחד השרשורים על שלוליות כנראה שגם לה קרה אותו דבר ובאמת אחרי יבוש הפלאגים והמפלג וניקוי עם ספריי מגעים

הבעיה נפתרה.

עכשיו בערב הנעתי את הרכב לבדוק שהכל בסדר וגיליתי בעיה חדשה ,כאשר המנוע קר ומניעים אותו אז כשעוזבים את הגז והטורים יורדים ל800 סיבובים בערך המנוע נכבה.

הבעיה לדעתי בקרבורטור אך לא עליתי בדיוק מהי.

עם יש למישהו רעיון אשמח לקבל עצות.

פורסם

עכשיו בערב הנעתי את הרכב לבדוק שהכל בסדר וגיליתי בעיה חדשה ,כאשר המנוע קר ומניעים אותו אז כשעוזבים את הגז והטורים יורדים ל800 סיבובים בערך המנוע נכבה.





יכול להיות וזה מצב נורמלי. ברגע שהמנוע קר ואתה מתניע את הרכב ללא גז וללא צ'וק, הטורים נמוכים והמנוע רועד ולפעמים אף נכבה. תקנו אותי אם אני טועה?

 

פליקס

 

 

ROOONEEYY

פורסם

אני יודע שבאונו שלי (94 1400) כאשר המנוע קר - בשתי שניות הראשונות (כל עוד נורת השמן דלוקה) הוא פועל טוב ואז הטורים יורדים והוא מתחיל לרעוד - לא קרה שנכבה לי כי אני תמיד נותן לו קצת גז...

לא נראה לי שיש קשר לצ'וק במקרה שלי - זה נראה לי הזרקה...

...Carpe Diem

פורסם
אני יודע שבאונו שלי (94 1400) כאשר המנוע קר - בשתי שניות הראשונות (כל עוד נורת השמן דלוקה) הוא פועל טוב ואז הטורים יורדים והוא מתחיל לרעוד - לא קרה שנכבה לי כי אני תמיד נותן לו קצת גז...

לא נראה לי שיש קשר לצ'וק במקרה שלי - זה נראה לי הזרקה...

הבחור טוען שיש לרכב קרבורטור, אך לא מפרט ,מהי שנת היצור של הרכב,

אז מצידי , השכנה, מענינת אותי ,יותר מהפיאט !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
וצביקה - מה לגבי הרכב שלי? יש קשר לענין?
אין קשר רכבך מוזרק, ואצלך כנראה חיישן מצערת או חיישן אחר תקול,

יש לחבר את הרכב למחשב אבחון יעודי !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
*** הכותרת נערכה. זה שהפיאט שייכת לשכנה לא ממש קשור לדיון ***

 

 

 

 

היום בבוקר היא לא הצליחה להניעה וביקשה את עזרתי ,כמו שאמרו החברה באחד השרשורים על שלוליות כנראה שגם לה קרה אותו דבר ובאמת אחרי יבוש הפלאגים והמפלג וניקוי עם ספריי מגעים

הבעיה נפתרה.

עכשיו בערב הנעתי את הרכב לבדוק שהכל בסדר וגיליתי בעיה חדשה ,כאשר המנוע קר ומניעים אותו אז כשעוזבים את הגז והטורים יורדים ל800 סיבובים בערך המנוע נכבה.

הבעיה לדעתי בקרבורטור אך לא עליתי בדיוק מהי.

עם יש למישהו רעיון אשמח לקבל עצות.

בעיה ידועה.. יש לי בדיוק אותו דבר. הפיתרון: הנעה עם גז לחוץ! כנראה בעיה בקרבורטור או מחשב ההצתה.

פורסם
בעיה ידועה.. יש לי בדיוק אותו דבר. הפיתרון: הנעה עם גז לחוץ! כנראה בעיה בקרבורטור או מחשב ההצתה.
כפי שנאמר כבר, אין להניע עם גז לחוץ רכב קר!

יש למשוך צוק, ולפממם פעם פעמים, ולהניע, הרכב אמור להניע, במכה הראשונה,

לאחר כדקה יש להחזיר את הצוק בהדרגה, והמנוע לא אמור להתכבות.

במידה והוא נכבה, יש לגשת למכון קרבורטורים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לצביקה - טוב לדעת שהתקלה היא רצינית!

הייתי בטוח שזה סתם בגלל שהמנוע קר יותר בחורף..

בכל מקרה - במוסך בו אני מטפל כרגע אני די בטוח שאין להם ציוד ממוחשב - אז אשמח להמלצה (באיזור ירושלים) של מוסך טוב ואמין (וזול וכו' וכו') עבור הפיאט אונו שלי...

תודה,

צביקה

 

נ.ב.

הרכב שלי לא נכבה - אלא רק מתעצבן ומשתעל - אבל נשאר פועל בהתנעה של הבוקר...

...Carpe Diem

פורסם
לצביקה - טוב לדעת שהתקלה היא רצינית!

הייתי בטוח שזה סתם בגלל שהמנוע קר יותר בחורף..

בכל מקרה - במוסך בו אני מטפל כרגע אני די בטוח שאין להם ציוד ממוחשב - אז אשמח להמלצה (באיזור ירושלים) של מוסך טוב ואמין (וזול וכו' וכו') עבור הפיאט אונו שלי...

תודה,

צביקה

 

נ.ב.

הרכב שלי לא נכבה - אלא רק מתעצבן ומשתעל - אבל נשאר פועל בהתנעה של הבוקר...

לצערי אינני מכיר בעלי מקצוע בירושלים, אך הכנש לאתר " מוסכים " של רפי לין , המפורסם בפורום זה ,

על ידי באנר, ושם תמצא בעלי מקצוע באזור מגוריך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מוסך מורשה יבואן פיאט בירושלים שכמובן מצויד בכל ציוד ומחשבי האבחון וידע וגם יש שם איש דיאגנוזה מצוין: "קולבי גלגל", דרך בית לחם 142 ירושלים, טל 02-6738641, בקש את בני ברינה

(תמסור לו ד"ש ממני). איני בטוח שזה מוסך זול אך בודאי מקצועי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לרפי - תודה רבה - אך אני לאו דווקא מחפש מוסך מורשה - בעיקר בגלל העלויות הגבוהות - אז אין חלופות אחרות למצב?

לדוגמה - אם עכשיו אני צריך להחליף בולמ"ז אז אני כבר יעשה את זה במקום שאני ילך לתקן את הבעיה בחיישן - וההפרשים הם מן הסתם גדולים...

...Carpe Diem

פורסם

הרכב הוא פיאט אונו sl70 מודל 89.

 

בעקרון הרכב די מוזנח , לבחורה אין שום מושג.

 

אין לו צ'וק ידני ,וכמו שכתבתי אחרי שמניעים צריך להחזיק את המנוע על 1200 סיבובים בערך אחרת הוא נכבה(מזל שיש לו מד סל"ד).

ברכב שלי סוברו dl מחיר ניקוי וכיוון קרבורטור היה 350 ש"ח האם בפיאט המחיר דומה , כי הקרבורטור נראה יותר מסובך מאשר בסוברו.

ועוד שאלה לידע כללי , שמתי לב שגם בפיאט וגם בסוברו הפלאגים יושבים חיצונית למנוע והשרבול של החוטי הצתה לא מכסה את הפלאג לכל אורכו , האם מים שפוגעים ישירות בחלק החשוף של הפלאג לא מהווים סיבה לבעית הנעה אחרי מעבר בשלולית למשל?

האם מישהו יודע איך מפרקים את הרוטור במפלג של הפיאט , ברך כלל יש בורג קטן בצד , כאן משום מה לא מצאתי אותו, כנ"ל בסוברו.

פורסם
הרכב הוא פיאט אונו sl70 מודל 89.

 

בעקרון הרכב די מוזנח , לבחורה אין שום מושג.

 

אין לו צ'וק ידני ,וכמו שכתבתי אחרי שמניעים צריך להחזיק את המנוע על 1200 סיבובים בערך אחרת הוא נכבה(מזל שיש לו מד סל"ד).

ברכב שלי סוברו dl מחיר ניקוי וכיוון קרבורטור היה 350 ש"ח האם בפיאט המחיר דומה , כי הקרבורטור נראה יותר מסובך מאשר בסוברו.

ועוד שאלה לידע כללי , שמתי לב שגם בפיאט וגם בסוברו הפלאגים יושבים חיצונית למנוע והשרבול של החוטי הצתה לא מכסה את הפלאג לכל אורכו , האם מים שפוגעים ישירות בחלק החשוף של הפלאג לא מהווים סיבה לבעית הנעה אחרי מעבר בשלולית למשל?

האם מישהו יודע איך מפרקים את הרוטור במפלג של הפיאט , ברך כלל יש בורג קטן בצד , כאן משום מה לא מצאתי אותו, כנ"ל בסוברו.

לניסן שלום רב!

תרשה לי לתקן אותך במספר דברים!

ראשית ברכב קיים כן צוק ידני, אך יתכן והוא מנוטרל /תקול/ מנותק!

שנית מחיר שיפוץ קרבורטור בפיאט דומה לסובארו!

שלישיתאין שום סיבה ששלולית , תתיז מים לעבר חוטי ההצתה, במידה והם תקינים ומבודדים,

להוות בעייה של הנעה, אך כלל מספר אחד אומר שיש להמנע מלהכנס לשלוליות במהירות גבוהה,

וכך להמנע מבעייות!

בפיאט עד כמה שזכור לי, לעומת סובארו אין בורג נעילה לרוטור, והוא מתפרק במשיכה !

השאלה למה ארתה רוצה להוציא אותו, אתה רוצה להחליפו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...