Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי את הנושא של הצרימה, זה הגיע מהוופר וזה הפסיק כמעט ב99 אחוז, בדקתי את הטראקים שעדיין צרמו בבית עם אוזניות והצלחתי להבחין שזה כנראה מהקובץ\הקלטה. אז כנראה זה היה עניין של burn in למרות שעד עכשיו לא האמנתי בדבר הזה.

בכל מקרה, עדיין היה חסר לי עומק של הצליל וגם במה שהרגישה נמוכה. לגבי הבמה אני הולך להרים בעצם את הטוויטרים למעלה, כנראה למיקום של הטוויטרים המקוריים בדלתות כי אני מפחד שאם אתקין באיזור הדשבורד יהיו החזרים.

לגבי העומק, ניסיתי הרבה כיוונים ולא הצלחתי להגיע לתוצאה טובה אז הנחתי שזה כנראה בגלל איך שהרמקול מותקן. העפתי את מה שעשיתי והתחלתי מחדש. על הדרך, היתה חתיכת פח שישבה בדיוק מאחורי הממברנה בחלק התחתון, הפח הזה הוא חלק מהדלת שנמנעתי מלחתוך בהתחלה אבל עכשיו פשוט חתכתי כי אין מצב שזה לא מפריע. השתמשתי גם במסטיק אקרילי על מנת לוודא שהאיזור אטום ב100%, החומר הזה דווקא מעולה הוא נשאר רך ולא מתקשה ככה שהוא לא מחזיר רעשים והוא גמיש אז הוא לא יתחיל להסדק או להתפורר עם הזמן.

אז ככה זה היה במקור:

20160408_153028.jpg20160408_163341.jpg

 

וככה זה עכשיו:

 

DSC_0065.jpgDSC_0066.jpg

 

 

 

כמובן שזה נעשה גם בדלת השניה. אני מקווה לסיים הכל השבוע כי החל משבוע הבא אני מתחיל ללמוד.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואו איזה עבודה יפה שמחתי לעבור על השרשור מההתחלה וללמוד עוד בנושא אודיו.

רק לגני האיטום דלתות אני אשמח לדעת איך אטמת את הפתחי שירות של הדלת כלומר, מה שמת מתחת לדיינמט.

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

יפה אורן, אמריקאים והבריטים נוהגים להשתמש בחימר לעבודות איטום בגלל שהוא עמיד למים נשאר גמיש שנים וגם אטום לאוויר.

 

Duct seal clay

 

עוד אפשרויות טובות יהיו טבעות בידוד כמו אלו שנמכרות היום על ידי ניפון.

 

ומוצרי boom mat שניתן כמו החימר להזמין באמאזון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

Duct seal clay זה בעצם כמו החומר שפעם היינו שמים לזכוכית בדלתות מעץ בבתים של פעם נכון?

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

Gardner bender duct seal clay באמזון ייתן לך לדעת בדיוק על מה אני מדבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מכיר את החומר הזה מפעם שהיה זכוכית בדלתות אמבטיה היינו שמים מן חימר כזה על אותו עיקרון שלאחר העבודה איתו הוא מתקשה

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם
וואו איזה עבודה יפה שמחתי לעבור על השרשור מההתחלה וללמוד עוד בנושא אודיו.

רק לגני האיטום דלתות אני אשמח לדעת איך אטמת את הפתחי שירות של הדלת כלומר, מה שמת מתחת לדיינמט.

שכחתי להגיב לך, מאחורי הדיינמט לא שמתי כלום. הוא די קשיח ומחזיק טוב.

 

היום הרכבתי הכל

DSC_0082.jpg

 

 

DSC_0083.jpg

 

 

DSC_0085.jpg

 

 

DSC_0086.jpg

 

 

DSC_0087.jpg

 

 

DSC_0092.jpg

 

 

 

 

click image upload

 

5.jpgDSC_0092.jpgDSC_0095.jpgDSC_0096.jpg

 

והטוויטרים הפסיקו לעבוד. אין לי מושג למה. מתסכל, גם אין לי רמקול בצד או רב מודד בשביל לבדוק את הקו.

1.jpg

2.jpg

פורסם
וואו איזה עבודה יפה שמחתי לעבור על השרשור מההתחלה וללמוד עוד בנושא אודיו.

רק לגני האיטום דלתות אני אשמח לדעת איך אטמת את הפתחי שירות של הדלת כלומר, מה שמת מתחת לדיינמט.

שכחתי להגיב לך, מאחורי הדיינמט לא שמתי כלום. הוא די קשיח ומחזיק טוב.

 

היום הרכבתי הכל

 

DSC_0083.jpgDSC_0082.jpgDSC_0085.jpgDSC_0086.jpgDSC_0087.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]474978[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]474979[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]474980[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]474981[/ATTACH]

 

והטוויטרים הפסיקו לעבוד. אין לי מושג למה. מתסכל, גם אין לי רמקול בצד או רב מודד בשביל לבדוק את הקו.

פורסם

אתה מתקין מערכת בלי רב מודד,

תארגן רב מודד תבדוק זרם התנגדות וכד'

אין לך איזה רמקול מיושן מהבית?? אפילו רמקולים של קולנוע ביתי עובדים (ניסיתי :lol:)

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

כבר אין לי את הפריבילגיות שהיו לי בבית הקודם, אפילו חלק מהכלים אבדו לי.

בכל מקרה, לקחתי טוויטר אחד הביתה וחיברתי אותו למגבר והוא עובד, אז הבעיה היא או בקו או ברמקול הגדול. לא היה מנוס מלפרק את הרמקול, שזה אומר לפרק את הדלת אז פירקתי וכבר ידעתי איפה להתמקד, ישר חשדתי בסנן הזה. מצאתי נתק בין הסנן לטוויטר. פירקתי את הרמקול השני וגם שם נתק.

אני לא יודע ממה זה נגרם אבל אני לא חושב שזה מעומס כי אין סימנים של חום או ריח. לדעתי מתישהו בתהליך פירוק\הרכבה זה קיבל מכה ממשהו והתנתק.

DSC_0097.jpg

פורסם

בטוח כנראה שחיברת את אחד החוטים זה נותק כי אלו הלחמות "פקטורי" זבל של דבר שברירי כמו לא יודע מה מפני שמלחימים לא כמו שצריך ואז יש משחק לפעמים בין החלק שקרוב לבידוד שנישאר גמיש לבין החלק המולחם שהוא קשה ומשם זה מתכת ומשחקי כיפוף ואתה יודע מה קורה כבר

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'


×
×
  • תוכן חדש...