Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

נדלקה לי נורת מנעו באיגניס 2004 שלי, סריקה עם מכשיר OBD2 , העלתה שמדובר בשגיאה p135. לאחר חיפוש קל ברשת הבנתי שמדובר ככל הנראה על חיישן החמצן שמתחמם.

 

חשבתי לנסות להחליף לבד ולחסוך כמה שקלים.

 

 

מספר שאלות:

1. איזה חלק אני צריך ? ( הזמנה באינרנט מחו״ל תהיה זולה יותר ? )

2. רצ״ב תמונות מנוע , איפה יושב החיישן? ( ללא פירוק הצלחתי לזהות 2 מקומות פוטנצילאים )

תודה

בנצי

 

 

image1.jpgimage2.jpgimage3.jpg

פורסם

לא חיישן שמתחמם, אלא תקלה במעגל חימום חיישן חמצן.

 

סימנתי לך אותו בתמונה.

 

 

o2 sensor.jpg

 

 

תנסה בתור התחלה לאפס את התקלה.

 

אם היא חוזרת, צריך לבדוק התנגדות של מעגל החימום של הייישן - בדיקה בשקע של החיישן בין שני חוטים בצבע זהה. אמור להיות בערך 5-10 אוהם.

אם מודדים התנגדות גבוהה יותר בהרבה או קצר - להחליף את החיישן.

 

 

פורסם

קודם כל התכוונת לקוד תקלה P0135 ולא P135.

לשאלתך לפי מה מזמינים כזה חדש, אמור להיות רשום מק"ט על החיישן עצמו.

×
×
  • תוכן חדש...