Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם ,

 

לאחרונה אני מתעניין בשדרוג הרכב שלי , כיום אני נוסע על מיצובישי לנסר דגם ספורט 1.8. שנת 2009.

הייתי רוצה לקבל הצעה ולשמוע דעות של אנשים בנוגע לסקודה ספייסבק נפח מנוע 1.4, איך היא?, מישהו שיש לו? , דברים שצריך לדעת? מה הייתרונות? מה החסרונות?

 

מה אומרים על הרכב? , אשמח לשמוע קצת פרטים.

 

לצערי לא מצאתי יותר מידי מידע באינטרנט.

עריכה אחרונה על ידי Ilya G
פורסם (נערך)

סקודה ספייסבק זה בעצם קיצור שהיבואן עשה לשם הדגם מטעמי מיצוב הרכב

סקודה ספייסבאק זה בעצם סקודה ראפיד, גרסאת האצ'באק (יותר מקום לספל אחורי על חשבון מקום בבגאז')

 

כתבה מהפורום:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2117/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%93-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%A7---%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A

 

סקירה כללית של משתמש:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?477235-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A8%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%93-1-4TSI

 

כתבה באוטו:

 

 

כתבות מחו"ל:

 

Carbuyer

 

AutoExpress

 

והאהובים עליי ביותר, Autogefühl:

 

עריכה אחרונה על ידי stum
×
×
  • תוכן חדש...