Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיץ מתקרב והקודם היה סיוט מבחינת הנסיעה עצמה, בשעות הצהריים הבאמת חמות הוא בקושי חימם והרגשתי בסאונה באוטו, ואם כן אז לקח לו די הרבה זמן להתקרר ואני לא רוצה שזה יחזור על עצמו. האם פשוט צריך למלא גז או שזה משהו אחר?

פורסם

ייתכן שהבעיה היא פשוט חוסר גז ומילוי יפתור את הבעיה... אבל

מניסיון מר שלי הייתי ממליץ לך לעשות בדיקה מקיפה. הייתה לי בעיה דומה וחשבתי לתומי שמדובר רק בחוסר גז, מילאתי ונסעתי משם מאושר. אחרי כשבוע שוב הפסיק לקרר. בסופו של דבר הסתבר שהייתה דליפה מהמדחס והיה צורך להחליף אותו.

הכסף על המילוי הראשוני הלך לפח, גם הזמן והעצבים המיותרים..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם עדיין רלוונטי... כן, תיגש לבדיקה.

מאוד ממליץ לך לגשת למישהו שמתמחה בדברים האלה (ו/או מישהו שאתה סומך עליו / מומלץ) ואם אפשר גם לקבל כמה חוות דעת. אצלי גילו את הבעיה האמיתית רק בבדיקה השלישית.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הוא מקרר כמו שצריך כשיש טמפרטורות נוחות בחוץ, אבל טמפרטורות קיצון בקיץ או בחורף הוא לא ממש מורגש, להפך, בקיץ לדוגמא (בקיץ שעבר) בשיא החום הוא מוציא חום, וכך גם בחורף.

מה יכול להיות הגורם?

פורסם

שום דבר לא בוודאות בדיקת גז לא עולה כסף כמעט בכל מקום שאני מכיר. בדרך כלל הבעיה שאתה מתאר נובעת מחוסר גז ובוא נגיד ככה מתחילים בקטן ואז עולים לגדול...

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...