Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה כRובי

עוד חודש הרופא מאשר לי לחזור .

 

עד אז אני גם מנסה להתניעה את עצמי עם חוטים .

וחזרה לשירשור.

 

א:אופנוע ב150 ש"ח לא סביר שיניעה לך רק עם חוטים או בשיטה כל שהיא. גרור אותו למוסך ולפחות תבדוק אותו.כדי שלאחר שפתאום הוא יניע לך לא תגלה שאין לך בלם/הילוכים/גלגל.

 

ב:אפשר ללמוד הרבה דברים מחומר כתוב .לא רק איך להניעה כלי רכב ,אלה בערך כל דבר .גם עם מישהו (אני לא יודע מי בדיוק) מנסה ללמוד להניעה כלים בחומר כתוב לרוב הוא לא מנסה על הכלי שלו, כך שאותו אדם נכשל לרוב הוא הורס כלי של אדם אחר.

Dead but dreaming

פורסם

עדיף כבר אופניים...

 

הדבר הכי שימושי לעשות איתו לפי דעתי זה לפרק אותו וליראות איך מנוע בנוי...ה"מתלים" שלו..וכו'...יכול להיות מעניין...

פורסם
עדיף כבר אופניים...

 

הדבר הכי שימושי לעשות איתו לפי דעתי זה לפרק אותו וליראות איך מנוע בנוי...ה"מתלים" שלו..וכו'...יכול להיות מעניין...

זה דיאלים למען השם................................................................................................................................:roll:

פורסם

אני חושב שאתם מגזימים..

הבחור לא הולך לנסוע עם הכלי על כבישים..

סתם לכיף בשדות כמו שהוא רשם..

זה דיאלים, למי אכפת עד כמה הבלמים עוצרים (כמובן שיש גבול), איך המיתלים פועלים, עם המנוע חנוק, ולעזאזל, לדיאלים אין הילוכים, כאילו כן, יש לו שתיים אבל הם אוטומטיים.

קיצר, לא משתמשים בטוסטוס כזה בשביל לתחזק אותו, אלה בשביל לנסוע עד שהוא יתפרק.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

מישהו יודע איך כותבים את השם /דגם של הקטנוע הזה באנגלית ?

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

אני מבין שהידע שלך מאוד מוגבל לדיאלים יש סוויץ פשוט עם שני חוטים שמגיעים אליו כל שיש לעשות זה לחבר ביניהם והכלי יכול להניע.

אני ממליץ ללכת לחנות חשמל קרובה לקנות סוויץ פשוט בלי מפתח לחבר ואז יהיה לך סוויץ חדש בעלות של 10 ש"ח

בהצלחה

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

×
×
  • תוכן חדש...