Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלטי נוחות גטס 2006


avish200
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ברשותי גטס 2006 . התעניינתי בהתקנת שלטי נוחות אך להפתעתי המתקין אמר לי שעליי להתקין גם מנוע המחובר לדלת בעלות נוספת . מה תפקיד מנוע זה ? הרי לרכב יש כבר מנגנון של נעילה מרכזית ולא כל כך ברור לי הצורך במנוע זה . תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הוא צודק , יש אמנם נעילה מרכזית , אבל יש צורך בהתקנת אקדח אשר מתעלק על המוט הנועל והפותח המחובר בין הידית דלת נהג למערכת.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שמתקינים את המנוע הזה ברוב רכבי יונדאי (ואגב, בעוד כמה סוגי רכב), היא שאי אפשר להתחבר לטריגרים שיוצאים ממוח הנעילה. לא נכנס לסיבות הטכניות למה אי אפשר(בעיקר בגלל שאיני שולט בהן :-)), אבל בפועל, המנוע הזה בעצם הופך להיות היחיד שמחובר לשלטי הנוחות.

הוא דוחף ומושך את אותו המוט שהמפתח בדלת הנהג מושך ודוחף, והרכב "חושב" שפתחת עם המפתח ופותח את שאר הדלתות.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...