Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מתכוון למובלי הקליפר, לא לברגים.

 

אני משתמש בגריז כזה:

 

uploadfromtaptalk1455442248395.jpg

 

 

לא זוכר מאיפה הזמנתי, הבעיה שבתקופה האחרונה גם משלוחים אפילו מאירופה מתעקבים חודשים בדואר.

 

שפופרת של 14 גרם מספיקה להרבה החלפות.

 

 

פורסם

אני מניח שאתה מתכוון לגריז שמורחים על מובילי הקליפר.

זהו גריז על בסיס סיליקוני שאינו פוגע בגומיות ועמיד בטמפ' גבוהה.

לא יודע איפה תוכל למצוא בארץ, אבל אתה צריך את המוצר הזה או דומה לו-

 

http://www.ebay.com/itm/3-DAY-SALE-Permatex-24110-Ultra-Disc-Brake-Caliper-Lube-8-oz-/321930128635?hash=item4af487ecfb:g:C6QAAOSw7FRWVNV1&vxp=mtr

 

שים לב שקיימים גריזי סיליקון פשוטים לשימוש ברכיבים חשמליים/איטומים שונים ושאינם מתאימים לשימוש ברכב.

ניסיתי בעצמי ולכן אחסוך ממך. דוגמא למוצר שאינו מתאים-

 

http://www.carplan.co.il/sg_product~XSG070~10~0.htm

פורסם (נערך)

חברים אם תעקבו אחרי היסטוריית ההודעות שלו, תגלו שיש לו פוקוס.

 

פוקוס = מאזדה.

 

מאזדה = קליפר עם מובילים כאלה:

 

iq3j4zgmijjz.jpg

 

 

 

ככה שטכנית הוא צודק, המוביל הוא בעצמו הבורג במקרה הזה.

 

מחזק לגבי הגריז הירוק של פרמטקס, לי יש את הסגול (בחסות firebirdrc) והוא מעולה, טוב גם לגירוז הרפידות עצמן.

 

http://www.amazon.com/Permatex-24125-Ceramic-Extreme-Lubricant/dp/B0018PSASU

 

בוצק צודק לגבי הגריז של CARPLAN, הוא אומנם הכי זול אבל מעט נוזלי. עדיף להשיג פרמטקס.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

האריזה הזו של 200 ומשהו גרם תספיק לך לאיזה 500 שנה. לא חושב שיש צורך לקנות כמות כזאת אם מדובר רק בהחלפת בלמים פעם בכמה שנים באוטו פרטי שלך.

 

 

פורסם

+1 לבוקי, ותודה לאסףאסף על הלימוד.

לפות"ש- במקרה ותמצא כן בארץ חזור לעדכן בבקשה, גם אני רוצה לקנות ומחירי המשלוח מחו"ל הזויים.

פורסם

תודה חבר'ה.

בקיצור, המוצר שאסף המליץ עליו בהתחלה יהיה לא יעיל?

ועוד שאלה אם כבר: גריז נחושת הוא המוצר היעיל לגירוז נקודות חיכוך של הרפידות או שכל מיני מוצרים אחרים יהיו יעלים יותר? למשל - http://www.justmotor.co.il/products/715942/%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%99%D7%98-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99%D7%AA

פורסם

אתה משתמש בגריז נחושת על הנקודות הבאות:

1. ''באוזניים'' של הרפידה, בעצם בקצוות שלה, בחלקים שהיא נעה על הקאליפר.

2. בשטח מגע של הבוכנה על הרפידה.

אולי יש עוד נקודות לשימוש עם הגריז הזה, אבל לא עולות לי לראש כרגע.

בכל מקרה אני משתמש בגריז של LM:

http://www.justmotor.co.il/products/705135/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%96-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94

רועי

פורסם

רועי נתן תשובה מפורטת לגריז הנחושת.

מנסיוני גריז הסיליקון של קארפלן מאוד נוזלי, השתמשתי בו כשהחלפתי רפידות אחוריות בקיץ.

הנחתי אותו בצד בזמן שפירקתי את הגלגל והרפידות הישנות, לא המון זמן.

כשפתחתי אותו כדי למרוח מעט על המובילים- הוא ממש נשפך, לא דביק ולא נעליים. אם כך אני מניח שבחום שיהיה בזמן עבודה הוא לא יחזיק מעמד, ומן הסתם ייעלם לגמרי.

אגב- קניתי גם גריז נחושת של אותה החברה.

במקרה הזה בוודאות רואים שהגריז לא מחזיק, אחרי יומיים של נסיעה כבר ראיתי שהוא פשוט התאדה משטח הרפידה.

 

בקיצור- קנה את גריז הנחושת שרועי צירף, וגריז סיליקון ירוק של פרמטקס.

×
×
  • תוכן חדש...