Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שזה אום 10 עם שייבה מחוברת לאום,(לא משנה העובי או הקוטר החיצוני) הוא נסגר על הברגה(רצוי לשים סוג של דבק לאיטום מסביב לאגן השמן/הדבק משמש כאטם).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

התכוונתי לשייבה שמחליפים בכול טיפול

של החלפת שמן מנוע

שייבה מנחושת מה המידה / קוטר

(חיצוני / פנימי / עובי)



ומה המידה של המפתח / בוקסה לפירוק הבורג

לריקון השמן הישן

פורסם

אל תיכנס לזה עמוק מדי, פשוט בקש בחנות החלפים שייבה בזמן שאתה קונה מהם שמן ופילטר. רוב הסיכויים שתקבל שייבת נחושת חינם. אם אתה רוצה באמת לעבוד לפי הספר, קנה שייבה מקורית שהיא אלומיניום עם סוג של בד כחול משני צדדיה.

בטויוטה ברוב המקרים בורג הריקון הוא 14 מ״מ.

Stay Dirty

פורסם

האם אתה מאמין שהחלק יגיע אלייך הוא מקורי ובאריזה מקורית של הייצרן כמו בתמונה המצורפת ? לא שזה ממש משנה אם השייבה מקורית של טויוטה.

 

אם כתוב NEW Genuine OEM צפה לקבל שקית חומה עם 10 שיבות ללא שם.

איזה כייף לי :)

פורסם

בדיוק.

ולמען האמת כן, אני דווקא מאמין שיגיעו דיסקיות מקוריות. מחירי החלפים המתכלים המקוריים לטויוטה במזרח (ואני מאמין שגם של שאר היצרניות היפניות) הם כל כך נמוכים שאני מתקשה להאמין שמשתלם לזייף אותם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אשמח לשמוע בעוד חודש ימים מה קיבלת מסין.

 

כול מה שאפשר לזייף הסינים מזייפים גם אם העלות נמוכה. את הדיסקית הזו אפשר לייצר מנחושת שעולה 100 שקל לקילו או 20 שקל לקילו.

איזה כייף לי :)

פורסם

שום בעייה, אעדכן.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חשבתי שהתכוונת לבורג של אגן שמן ( כשמורידים אגן)לא כתבת של ריקון שמן.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אשמח לשמוע בעוד חודש ימים מה קיבלת מסין.

 

כול מה שאפשר לזייף הסינים מזייפים גם אם העלות נמוכה. את הדיסקית הזו אפשר לייצר מנחושת שעולה 100 שקל לקילו או 20 שקל לקילו.

 

בדיוק חודש.

היום המתינה בתיבה מעטפה (מעטפה עאלק, חתיכת קרטון עטופה סלוטייפ) עם הדיסקיות בתוכה.

כמו שעיניכם רואות לא מדובר בדיסקיות מקוריות ולא נעליים, לרגעים עוד הייתי אופטימי. יחד עם זאת ולמעט הצבע השחור אני לא חושב שיש יותר מדי הבדל בין זה לבין הדיסקית ה"מקורית" שאני רוכש מטויוטה לפני כל טיפול.

IMG_20160307_192900.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, תודה על העדכון.

 

כמו שאני רואה שהדיסקיות לא הגיעו עם מדבקה של טויוטה ומק"ט טויוטה כמו בקישור שצירפת קודם לכן.

 

האם יש באפשרותך לנסות לבדוק את איכות הדיסקה המקורית לעומת הדיסקיות שרכשת מעליאקספרס ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני בכלל לא בטוח שגם הדיסקה שאני קונה מטויוטה היא מקורית. היא אומנם כחולה אבל זה לא עדות לכלום. לצערי אין לי דיסקית "מקורית" להשוואה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...