Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. מחפש מקום לחלונות כהים (חלונות צד קדמיים) אך ללא פירוק פאנל הדלת.

חשוב לי מאוד מכיוון שזו פיאט, ופלסטיק מפורק אף פעם לא יחזור לקדמותו.

 

אני מאיזור המרכז.

אין צורך בחתימה....

פורסם

מפרקים / פותחים את הפאנל של הדלת כדי להכניס את הפילים יותר עמוק.

יהיו מתקינים שיסכימו בלי לפרק אבל הם לא יתחייבו שזה לא ישתפשף ויצא עם הרמת והורדת החלון.

מי שעובד בצורה מקצועית ויש לו את המכשיר לפתוח את התיקתקים של הדלת ($2 בדיל אקסטרים) לא אמור לעשות נזק לרכב.

פורסם

סליחה על ההתעלקות אבל זו פעם ראשונה שאני שומע שצריך בהדבקה לפרק דלתות.

 

לא נראה לי שהרוב עושים את זה...אבל כנראה שזה מסביר תלונות שונות ומשונות על הפילמים.

פורסם

במכוניות קודמות שלי אכן פירקו, מה שגרם לשברים וסדקים בפלסטיקה. מעוניין להימנע מזה

אין צורך בחתימה....

פורסם

אז אל תעשה חלונות שחורים, תשלם בשביל שיצא לא טוב?

מי שמכבד את עצמו מפרק על בסיס יום יומי דלתות ובפיאט זה לא שונה מרכבים אחרים.

אין סיבה שהדלת לא תחזור למקומה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז אחרי שהמלצתם הלכתי וביצעתי באחת החברות הטובות והיקרות בארץ. המחיר גבוה אך איכות הביצוע לדעתי די נמוכה. תאמרו לי בבקשה אם אני קטנוני. לאחר פתיחת החלונות שלושה ימים אחרי קו הפילם בקצהו של החלון לא תואם. מבפנים לחד הבחנה שכמוני זה מפריע. בשתי החלונות זה ככה. uploadfromtaptalk1454155837535.jpguploadfromtaptalk1454155851302.jpg

אין צורך בחתימה....

פורסם

זה לא נכון,כל מקום שמכבד את עצמו לא משאיר אפילו מילימטר.

הגומייה לא תקלף את החומר בחיים.

בהרבה מקומות בינוניים משאירים את הרווח הזה כי קל יותר לעבוד ככה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא אומר את שמם. דיפוני הדלתות פורקו ובעקרון איכות הפילם ממש גבוהה (מסנן חום לחלוטין).

מה הם יוכלו לעשות במצב כזה? למה שנכתב מעלי יש הרבה הגיון בכד למנוע קילוף ע"י עלייה מרובה.

האם במצב כזה יבצעו קילוף והדבקה מחדש של פילם חדש?

אין צורך בחתימה....

×
×
  • תוכן חדש...