Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שכירת רכב בנורבוגרינג


dorsht
שימו לב! השרשור הזה בן 2393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אגב אתה יודע מה ההשתתפות העצמית ברנט 4 רינג?

כזכור לי היא לא ממש נמוכה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200 יורו. עדיין השתתפות עצמית של 2500 יורו לסוויפט או לקליאו RS זה יקר מאוד.

בטוח שאין דרך להוזיל את זה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. חברות הביטוח ממש לא מתות לבטח אותם, ומצד שני כשיש לך את החרב מעל הראש אתה גם נוסע יותר זהיר, וזה טוב.

 

תחכה שאקנה משומשת בגרמניה לרינג ואז זה יהיה רק 500 יורו השתתפות עצמית.:wink:

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי זה יהיה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בודק. אני מקווה לנסוע בפורים לקנות לקראת סופ"ש איסטר.

האפשרויות שראיתי כרגע הן לקחת במוו 540 99-02 ולהכין אותה למסלול, או אודי S4 או ניסאן Z350 כמו שהן.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה חושב שזה רכב שמתאים למי שנכנס פעם ראשונה לרינג?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בודק. אני מקווה לנסוע בפורים לקנות לקראת סופ"ש איסטר.

האפשרויות שראיתי כרגע הן לקחת במוו 540 99-02 ולהכין אותה למסלול, או אודי S4 או ניסאן Z350 כמו שהן.

 

אריק,

תעשה לעצמך טובה גדולה ואל תקנה אף מהרכבים שציינת.

הייתי ממליץ לך לקנות 325/328/330 E46/E36

על מי אתה מתכוון לרשום את הרכב? מה לגבי ביטוח?

אתה צריך להיות תושב גרמניה כדי לרשום רכב על שמך ולעשות ביטוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מורן, תודה על התגובה.

 

אני רואה שזה מה שכולם עושים, אבל מנסה להבין למה, ולחפש עוד אפשרויות. הרי אם ללכת בתלם אני יכול להמשיך לשכור וזהו.

 

למה לא ה S4 אני כבר מנחש, אבל ה 540 קוסמת לי קודם כל כי זה אוטו של אנשים מהישוב ואפשר למצוא אקזמפלרים טובים לא ביוקר, דבר שני כי זה מתחיל V8 עם 280כ"ס גיר ידני 6 הילוכים ומשם אפשר עוד להשתפר. מה המינוס?

 

מבחינת רישום וחניה אני מתכנן לשים אותו אצל ידידים בגרמניה ואשלם להם עבור החנייה וכדי שיניעו אותו פעם בשבוע-שבועיים ויעשו סיבוב בשכונה.

ביטוח אני מבין שזו הנקודה הכי בעייתית, בעיקר ביטוח צד ג', כי בשלב זה של ההשקעה- אם הלך האוטו- כפרה, וביטוח חיים יש לי בארץ כולל סעיף ספורט מוטורי.

הבנתי שיש הבדל בין TF לבין טראק דיי- ב TF ביטוח צד ג' חובה כמו בכל כביש גרמני, ולך תמצא מי שלא יחריג את הרינג בפוליסה. לעומת זאת בטראק דיי כל אחד אחראי על הנזק לרכב שלו בלבד והצד ג' מיותר. לכן אוטו כזה, גם אם הוא road legal, כנראה לא ישתתף ב TF מהפחד שאיזו GT3 תכנס בי ואני אצא אשם :roll:.

וכאשר זה לא השכרה ולא שומעים את המונה דופק כל הקפה הכי טוב טראק דיי להקיף בלי הכרה.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מורן, תודה על התגובה.

 

אני רואה שזה מה שכולם עושים, אבל מנסה להבין למה, ולחפש עוד אפשרויות. הרי אם ללכת בתלם אני יכול להמשיך לשכור וזהו.

 

למה לא ה S4 אני כבר מנחש, אבל ה 540 קוסמת לי קודם כל כי זה אוטו של אנשים מהישוב ואפשר למצוא אקזמפלרים טובים לא ביוקר, דבר שני כי זה מתחיל V8 עם 280כ"ס גיר ידני 6 הילוכים ומשם אפשר עוד להשתפר. מה המינוס?

 

מבחינת רישום וחניה אני מתכנן לשים אותו אצל ידידים בגרמניה ואשלם להם עבור החנייה וכדי שיניעו אותו פעם בשבוע-שבועיים ויעשו סיבוב בשכונה.

ביטוח אני מבין שזו הנקודה הכי בעייתית, בעיקר ביטוח צד ג', כי בשלב זה של ההשקעה- אם הלך האוטו- כפרה, וביטוח חיים יש לי בארץ כולל סעיף ספורט מוטורי.

הבנתי שיש הבדל בין TF לבין טראק דיי- ב TF ביטוח צד ג' חובה כמו בכל כביש גרמני, ולך תמצא מי שלא יחריג את הרינג בפוליסה. לעומת זאת בטראק דיי כל אחד אחראי על הנזק לרכב שלו בלבד והצד ג' מיותר. לכן אוטו כזה, גם אם הוא road legal, כנראה לא ישתתף ב TF מהפחד שאיזו GT3 תכנס בי ואני אצא אשם :roll:.

וכאשר זה לא השכרה ולא שומעים את המונה דופק כל הקפה הכי טוב טראק דיי להקיף בלי הכרה.

 

 

היי אריק,

 

כל חברות הביטוח בגרמניה מבטחות את TF אין חברות שמבטחות ימי מסלול, הבעיה העיקרית עם ביטוח היא העלות כי אין לך שום היסטוריה בגרמניה אבל אם תשתמש בידידים שלך אז פטרת את הבעיה כי בגרמניה זה הרכב מבוטח לא הנהג.

 

אם אתה מתכוון להגיע לרינג פעמיים שלוש בשנה, השכרת רכב תהיה הדבר הכי כלכלי ונכון בשבילך.

אני חושב שאתה יכול לסגור עם Rent4Ring דיל להשכרה של סוף שבוע מלא, יש לי חבר שהיה לו דיי הרבה שנים רכב ברינג והוא אומר שזה יותר כלכלי בשבילו. הוא מגיע לרינג כ5-6 פעמים בשנה.

 

אפשר להנות עם כל רכב ברינג אבל הדבר הכי חשוב הוא יחס כוח למשקל, אין שום משמעות לרכב שיש לו הרבה כוח ושוקל הרבה בגלל שאין שם ישורות וגם הבלאי של הרכב.

אם אתה מתכוון להוריד 250-350ק״ג מה540 אז זה יכול להיות רכב שאהיה מעניין לנהוג בו, אל תשכח את עלות החלפים והזמינות שלהם.

הסיבה לכך שיש המון במוו סדרה 3 ישנות זה בגלל זמינות החלקים וכמות אין סופית של חלקי אפטרמארקט לשיפור הרכבים שיכול להתאים לכל תקציב.

אני חושב גם שסדרה 3 תהיה הרבה יותר כייפית וזריזה מסדרה 5 במסלול אבל שוב זאת כבר הבחירה שלך, שתיהן יעשו את העבודה

 

אם הייתי כרגע במצב שלך הייתי ממליץ לך לנסות לעשות דיל עם אחת מהחברות הקיימות ומספר הפעמים שתגיע בשנה, אני יכול להגיד לך בברור שאני לא חסכתי כסף מהרגע שהפסקתי להשכיר רכב והגעתי כם הרכב שלי. אולי בשנה הראשונה

 

אני אהיה ברינג בסופש בין 25-28/3 תגיד לי אם אתה מגיע ואוכל לתת לך יותר פרטים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, מורן.

כן אני מתכוון להגיע ב 25/3 אם הדירקטוריון (אשתי) יאשר ומזג האוויר יאפשר.

אני מבין מה אתה אומר ואולי אני מנסה לרבע את העיגול.

כל המטרה שלי היא להגיע לאיזו פשרה של עלות פר הקפה ברכב מספיק חזק ומתגמל.

 

כשאני מגיע לסוף שבוע ארוך כמו איסטר אני שואף להכניס 20-25 הקפות. אם זה ב M235 זה יותר מ 2000 יורו בלי כרטיסים ודלק ועם כל הכיף שבדבר אני מתקשה להוציא כמעט 4000 יורו על סופ"ש.

בהתחלה כשחרשתי על קליאו זה לא היה כואב מדי בכיס, אבל עם האוכל בא התיאבון, ואני כבר צופה קדימה ליום שבו אני ארצה להשחיל כמה הקפות בקיימן, ושם אנחנו כבר מדברים על 200 יורו להקפה.

האמת עכשיו כשאני מסתכל נדמה לי ש RSR הורידו קצת את המחירים, או שנדמה לי?

 

עד עכשיו הצלחתי לשמור את העלות הכוללת של הביקור השנתי בסביבות אלפיים יורו, וזה כשאני מכניס גם הקפות ברכב המנהלה, ומתקמצן על מספר ההקפות ברכב היקר יותר, אבל זה משאיר אותי עם חצי תאוותי בידי.

כמו שכתבתי, ה 125 של rent4ring לא עשתה לי את זה. קשה לי להצביע על מה בדיוק לא ישב לי טוב, אבל העובדה היא שעם M235 החיוך שלי היה הרבה יותר גדול. יוצא שהחוק הוא שככל שההקפה יקרה יותר החיוך שלי גדול יותר, ואני מנסה לשבור את החוק הזה.

 

החשבון שלי הוא שאם אני קונה רכב של יותר מ 10,000 יורו פספסתי את כל הרעיון, אלא אם כן אמצא שותפים. בתחום של 5000 יורו האפשרויות המעניינות היחידות הן 540 e39 או e36/46 כמו שכתבת.

 

ואולי לא עשיתי מספיק הקפות כדי להתרגל ל 125 ולהנות ממנה באמת. כי הייתי בנובמבר, בסופ"ש הלפני אחרון לשנה. בשבת המסלול היה רטוב ובשני הימים הוא היה סגור הרבה על תאונות מפגרות.

בסך הכל ב 50 יורו להקפה זו באמת עסקה משתלמת, כולל החסכון הענק בכאבי ראש.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אריק,

 

אתה יכול להסכים איתי ש235 זה לא 540? אתה פשוט צריך ללכת על רכב כמו ה125 ולנהוג בו אד שכבר ממש אהיה לך משעמם, זה נראה לי יכול לקחת שנתיים.

 

לגבי ״עם אוכל בא התאבון״ זה גם אהיה קיים ברכב הפרטי שלך (אם תקנה) בהוצאות על צמיגים יותר טובים, ברקסים, קויילאוברים ושאר הירקות....

אני יכול להגיד לך בכנות שאני לא מעוניין לדעת כמה בזבזתי על הרכב שלי אבל אני יודע כמה עולה לי בלאי בשנה (זה לא זול).

 

זאת ההקפה ה7 שלי על ה125 של R4R ומאוד נהנתי עם הרכב, הוא גם לא כזה יקר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, מורן. אני אקח את ההמלצה שלך ואנסה לעשות סשן ארוך עם 125. זה באמת פחות יקר.

גם אלמד את הוידאו שלך. הלוואי עלי 8:42 ולא 7:42 :shock:

 

ואם ארגיש שזה לא זה וחסר לי משהו אז זה סופ"ש ארוך ותמיד ישנה גם הפעם הבאה.

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 2393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...