Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, לא מכוניות מהסוג שמעורר חשק או ערגה, אלא עיסקה כלכלית נטו.

שתיהן הוצעו לי במסגרת עסקת ליסינג תפעולי במחיר אטרקטיבי מאד.

מי מבינהן מסוגלת להציע ניהוג נורמאלי שמשולב בנוחות נסיעה ראוייה למאכל אדם ?

אשמח לשמוע חוו"ד ממישהו שנהג ב 301 הרובוטית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

איפה השאלה? :wink:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אתה רוצה שלום בית (אני מניח שהמשתמשת העיקרית היא אשתך), ותר על הפיג׳ו, רק בגלל הגיר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

יש באתר נציגות של לובינסקי, למה שלא תבקש מהם נסיעת מבחן לך ולרעייתך? אני בטוח שתוכל לתאם גם נסיעת מבחן ביונדאי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש לנו כזה בחברה, הנהג הקבוע מקטר על זה כל היום, לי, בנסיעות מזדמנות דווקא לא כ"כ מפריע.

אתה חייב נסיעת מבחן כדי לקבוע.

גם אנחנו לקחנו בגלל המחיר, 1840 לחודש (לא כולל מע"מ)

פורסם

אני רק אציין, יש לנו i25 1400, מנוע שפשוט לא מתאים לרכב.

האימא כל הזמן מתלוננת שהרכב לא סוחב, בכלל לא נהנית מהרכב (והיא לא אחת ש"מבינה", ללחוץ לא ללחוץ, רק תן לה לנסוע),

כעת אנחנו מנסים להיפטר - השוק יד 2 לרכב הזה לא כזה מזהיר פנים.

 

סתם מידע שישמש אותך.

פורסם

יונדאי. חד משמעית.

נהגתי על שתיהן אחת ליד השניה, היונדאי הרבה יותר נוחה מהרושם שעולה מההודעות האחרונות בשרשור. אבל התיבה של הפיג'ו היא פשוט עינוי מוטורי, ואני בדרך כלל פחות שונא רובוטיות. הפיג'ו נוחה ומרווחת מהיונדאי, אבל וואו כמה שהיא לא שווה את זה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
אני רק אציין, יש לנו i25 1400, מנוע שפשוט לא מתאים לרכב.

האימא כל הזמן מתלוננת שהרכב לא סוחב, בכלל לא נהנית מהרכב (והיא לא אחת ש"מבינה", ללחוץ לא ללחוץ, רק תן לה לנסוע),

כעת אנחנו מנסים להיפטר - השוק יד 2 לרכב הזה לא כזה מזהיר פנים.

 

סתם מידע שישמש אותך.

זה נכון לגבי הגרסה עם הגיר הפלטנרי בעל 4 ההילוכים , אבל משנת 2014 אם אני לא טועה הגיר בגרסאת 1.4 שונה לגיר רציף והביצועים וצריכת הדלק שופרו .

12.2 שניות ל100 זה סביר ומהיר מהפיג'ו.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...