Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חוזר לעדכן: אחרי החלפת הפקק פסקו רעש המים מכיוון מיכל העיבוי ואין נזילה מצידי המיכל.

בזמן שהמנוע בטמפרטורת עבודה אז מפלס המים נמצא הרבה מתחת למינימום אבל כשפותחים את הפקק (בזהירות) שומעים את שחרור השסתום ומפלס המים חוזר לתקינות.

שורה תחתונה -סיכוי טוב שבוצק ואסף צדקו ואחרי הכל מדובר בפקק ;-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז חשבתי שמדובר בפקק אבל כנראה שזה לא הסיפור

 

 

מדובר ב סיטרואן C4 2008 דגם מנוע NFU.

הייתה "הזעה" בדופן של מיכל העיבוי שנפתרה ע"י החלפת פקק מיכל.

לאחרונה (בחודשיים האחרונים) הוחלפו

1. בית תרמוסטט

2. משאבת מים (במסגרת החלפת טיימינג)

3. כאמור, פקק מיכל.

4. החלפה כוללת של מי קירור למקורי - בעזרתו של אסף

 

בוצע בדיקת קומפרסיה למיכל העיבוי ולא נראה איבוד לחץ או נזילה.

 

לאן ממשיכים מכאן ?

 

תודה!

פורסם

צריך פשוט לעבור על כל צינורות המים אחד אחד ולראות אם יש סימני נזילה, לא רואה דרך אחרת.

פורסם

למרות שהחלפת כבר כמה חלפים, עבור שוב על הבדיקות הבאות שהרכב מונע ובטמפרטורת עבודה:

- משש את הבית טרמוסטט וחיבוריו.

- בבית טרמוסטט ישנו צינור מתכת שמתחבר אליו צינור נוזל הקירור שהולך לגיר, משש את החיבור ביניהם וגם את החיבור לגיר.

- בראש הרדיאטור, בחיבור בין צינורית הפלסטיק לצינור שהולך למיכל העודפים, הצינורית הזאת נסדקת עם הזמן וישנה נזילה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

תודה רבה

 

אבדוק ואחזור לעדכן

 

 

למרות שהחלפת כבר כמה חלפים, עבור שוב על הבדיקות הבאות שהרכב מונע ובטמפרטורת עבודה:

- משש את הבית טרמוסטט וחיבוריו.

- בבית טרמוסטט ישנו צינור מתכת שמתחבר אליו צינור נוזל הקירור שהולך לגיר, משש את החיבור ביניהם וגם את החיבור לגיר.

- בראש הרדיאטור, בחיבור בין צינורית הפלסטיק לצינור שהולך למיכל העודפים, הצינורית הזאת נסדקת עם הזמן וישנה נזילה.

פורסם

תבדוק שאין רטיבות מתחת לשטיח של הנהג. אם יש, זה הרדיאטור חימום.

הייתה לי נזילה בפונטו, החליפו כמעט הכל, בדקו כמה פעמים את המערכת בלחץ ולא מצאו כלום. בסוף ראיתי נזילה קטנה מהרדיאטור. בדיקה בלחץ לא תמיד תראה שיש בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...