Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כפרי בשל נפלת לידי.

יש בדיל היומי יופי של מקלדות ב-עד 50% הנחה.

לפעמים כדאי לקנות פרה ולא רק את הכוס חלב.

https://www.amazon.com/b/ref=lp_10042979011_gbps_img_s-3_3422_0e9faf02?rh=i%3Aelectronics%2Cn%3A10042979011&ie=UTF8&smid=ATVPDKIKX0DER&node=10042979011

 

 

 

טוב נו הנה המתאם בשבריר מחיר.

http://www.ebay.co.uk/itm/Logitech-Replacement-Unifying-USB-Receiver-Dongle-for-Keyboard-Mouse-Upto-6-Devi-/262599226864?hash=item3d242235f0:g:IEYAAOSwFe5Xw~mY

 

אני עורך,

כאן שים לב שלדונגל החדש צריך להוריד דרייבר קטן מכאן, ואז הכול יעבוד כשורה. קראתי על המון תלונות שהדונגל התחליפי לא עובד , אבל הפתרון הוא פשוט להתקין את הדרייבר החדש.

הדרייבר נקרא Logitech Unifying software.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

למישהו יצא לעבוד עם SDA Express? שירות express של הדואר האיטלקקי.

חבילה גדולה שהזמנתי עפ"י המעקב הגיעה לארץ, יצאה מהמכס, וכעת בסטטוס:

[TABLE=width: 600]

[TR]

[TD=class: rowhead, width: 70, bgcolor: #035FA6, align: center]Date[/TD]

[TD=class: rowhead, width: 390, bgcolor: #035FA6, align: center]Status of the shipment[/TD]

[TD=class: rowhead, width: 140, bgcolor: #035FA6, align: center]Branch (C.O.)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]27-09-2016[/TD]

[TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]UNPAID - CONTACT CALL CENTER

The shipment is in storage because the recipient has not completed the payment. It may be cleared by the sender or by the shipment's buyer.

[/TD]

[TD=class: rowdispari, bgcolor: #D1DDE2]Israele[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

אף אחד לא יצר איתי קשר, האיטלקים לא מבינים מילה באנגלית, המוכר לא עונה, ואני מפחד שהמנוולים יתקעו לי עכשיו עמלות storage.

למישהו יש מושג איך עובדת ההפצה שלהם בארץ?

Aprilia Shiver 750

פורסם
איפה אפשר לקנות משקפי ראיה של silhouette במחיר סביר?

אני רוצה את הדגם הזה: TMA THE MUST COLLECTION

http://tinyurl.com/h7bhzod

 

יש לי חבר שטס השבוע להונג קונג אם זה עוזר

ויש לי למי לשלוח בארה"ב

או לשלוח לארץ?

 

תודה רבה

 

למישהו יש רעיון?

eyali23?

 

תודה רבה

פורסם

בשמחה.אין חכם כבעל ניסיון. חבר לא מזמן גם איבד את הדונגל. בהתחלה לא עבד עד שמצאתי את הדרייבר הסורר.

 

Sent from my LG-H960

פורסם
לא זולות המשקפיים הללו סביב ה 250$.

למה דווקא את המשקפיים האלו?

 

זה לאמא שלי

אלה משקפיים מאוד מאוד קלות ואיכותיות ולא מורגשות כלל

איפה ראית ב-250$? כולל עדשות?

 

תודה רבה

פורסם

מה הקטע איתם? בפריט PS4 הזה אי אפשר להעריך כמה זה יעלה כולל מיסים (רק אם תמשיך הלאה ותמלא את הפרטים)

 

אבל אם בוחרים פריט אחר (נניח אייפון 7,או גלקסי 7 רגיל,סתם בדיקה רנדומלית),אז כן יש את כפתור ה Estimate VAT,Postage,and Packaging

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

גם אני אוכל את הראש מידי פעם עם 2 האופציות האלו.

לא מצאתי חוקיות בנושא כלומר מה הטריגר שזה מתרחש . אני תמיד מוסיף לעגלה ואם אין את האופציה של הערכת מחיר אני פשוט מתחיל בתהליך של check out.

לאמזון הפתרונים.

×
×
  • תוכן חדש...