Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מכירים דיל טוב על תיקי טיולים?

משהו בגודל 30-40 ליטר.

או בכלל, ציוד טיולים.

קניתי לבן החייל תרמיל 90 ליטר של Outdoor בפקל חגור - עלה 100 ש"ח פחות מכל מקום אחר, הוזמן ביום חמישי אחה"צ והמתין לי בדואר ביום א' שאחריו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

נשבר לי הראש היחיד במכונת הגילוח שאני משתמש בו..חבל לי להחליף מכונה רק בגלל ראש פלסטיק קטן שנשבר.

מישהו יודע אם יש ראשים חלופיים למכונה הזו?

http://www.valera.com/en/Products/Personal/Trimmers/Contour-X-Ceramic-Mod.-625.01

 

תודה

 

עריכה:

hisham10, יש fitbit ב200$ ב-bestbuy

עריכה אחרונה על ידי BeBest
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבלאק פריידי לא נגמר מזמן שאתם ממשיכים לחרטט פה ללא הפסקה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הבנתי שהוא השעון עם המפרט הטוב ביותר כיום וגם מכיוון שהוא די גדול על היד, אני מחפש משהו מרשים, שמתי על היד את השעון החדש של סמסונג וממש לא התרשמתי, הוא די נבלע לי ביד.

פורסם
הבנתי שהוא השעון עם המפרט הטוב ביותר כיום וגם מכיוון שהוא די גדול על היד, אני מחפש משהו מרשים, שמתי על היד את השעון החדש של סמסונג וממש לא התרשמתי, הוא די נבלע לי ביד.

החכם הכי מרשים שאני מכיר tag heuer connected

עניין של 1500 ירוקים.

פורסם

נזכרתי שגם אני צריך מברשת שיניים חשמליות של אורל בי. זה מה שהמליצה לי המומחית

לחניכיים לפני שבוע. נתחיל לחפש ולבדוק אילו דגמים יש בדיוק.(ומה מתאים עבורי)

פורסם (נערך)

מעילים וג׳קטים באמאזון, עם לפחות 50 אחוז הנחה:

http://www.amazon.com/b/?_encoding=UTF8&camp=1789&creative=9325&ie=UTF8&linkCode=ur2&node=13783231011&pf_rd_i=9538491011&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=2408638482&pf_rd_r=0V0KAXH7HAF7KWT8TMR9&pf_rd_s=merchandised-search-3&pf_rd_t=101&tag=perfmarkbrani-20&linkId=T5BTA4D4KI3GZEPA&ascsubtag=ebs882845304sbe

 

מי שמשתמש עם איבייטס יקבל עוד 7 אחוז קאש באק.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

בהמלצתך הזמנתי את הגולדליין, מקווה לטוב

 

מקווה לאיזה דיל טוב על טלפון נייד השבוע, השיומי שלי פשוט לא מסכים להתממשק יותר עם הסטריאו ברכב

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

×
×
  • תוכן חדש...