Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים יקרים,

יש צורך בהחלפת כבל בלם חניה אחורי (כבל אמברקס) ל - מאזדה 6 פרימיום 2004

לאחר בדיקה המק"ט הוא : G6A44410S, דורשים מחיר של 1520 ש"ח לפני מעמ.

הבנתי שזה מגיע שני כבלים.

יש מקום בו אוכל להזמין במחיר זול יותר, אולי אפילו מחו"ל?

פורסם

יש לי רכב בדיוק מהדגם שלך ולפי כחצי שנה התמודדתי עם אותה בעיה כאשר בטסט הכשילו אותי על בלם חניה.

נסיתי להשיג את הכבל המספר פירוקיות ואמרו לי שאין. באחת הפירוקיות אמרו לי שמהלך פירוק הרכב פשוט חותכים את הכבל כי אין לו ביקוש...

 

בכל מקרה שהגעתי למוסך מאזדה המרכזי שםשזה לא כבל כי לא ראו אף פעם שכבל לא תקין.

אמרו שזה הקליפר למרות שבברקס רגיל הגלל עוצר מצוין.

 

בסוף מה שהיה שנתתי להם להחליף קליפר ושאני משלם רק אם הרכב אכן יעבור בטסט וכך היה.

 

עד היום אני לא בטוח שהבעיה הייתה בקליפר.

 

היום אני מטפל במוסך מאזדה אחר ויש שם מאבחן מצוין מומחה לדגמי מאזדה.

אם אתה מהמרכז?

פורסם

עברתי אצל כמה מוסכים (לא מאזדה מרכזי) וכולם אבחנו את אותה בעיה, כולם אמרו שהבעיה בכבל.

אני מהמרכז. אשמח להמלצה...

פורסם

הבעיה אצלי עכשיו שהאמברקס משוחרר. כאשר אני עוצר ומרים את האמברקס הוא לא עושה את העבודה והרכב נשאר לעמוד בגלל שהוא על פרקינג.

×
×
  • תוכן חדש...