Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכירת מתנול לאדם שאינו מחזיק ברישיון להחזקת רעלים אינה חוקית בעיקרון...

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
זיו כימיכלים, הבנאי 142/29 חולון.

http://www.ziv-chem.co.il/additional-products/solvents/

שימו לב:

המחירים בש"ח ואינם כוללים מע"מ מינימום הזמנה: 120 ₪ ט.ל.ח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

סתם שאלה - למה אתה מתעניין במתנול?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חשבתי לקנות תוסף דלק BG44 (בלי סיבה מיוחדת)

קראתי את הפוסטים והבנתי שאין לזה יותר מדי תועלת. במחיר דומה אפשר לקנות מתנול ולבצע מס' תדלוקים.

פורסם

מתנול בדלק יכול להזיק לצינורות שלך ולא רק לעזור.

כמו גם טולול וגם אתנול.

אלא אם תשתמש במינון ממש עדין כמו 1 או 2 אחוז לתדלוק.

אם הרכב מ2014 ומעלה, לא חושב שיש עם זה בעיה

 

אם זה להזרקה, לא חושב שצריך רשיון כדי לקנות 10-20 ליטר

אולי אם קונית חבית 200 ליטר

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הרכב מ- 2012 ללא קיטי הזרקה או משהו כזה.

חשבתי להתחיל מ350 מ"ל על מיכל של 35 ליטר ובסוף להגיע לליטר כ- 3% מהילה.

אם הסיכון גדול מדי אני ארד מכל הסיפור הזה..

פורסם

הייתי משתמש בעבר במתאנול (A3T ידנית)

אם אני זוכר נכון משהו כמו עד 5% ביחס לדלק

בפעם הראשונה אחרי כמה דקות של התוסף ולחיצה לא קטנה הרכב השתעל ואז האיץ חזק יותר בצורה מורגשת,אבל שים לב שמדובר ברכב לאחר צ'יפ אבסולוט צנרת קולר (ולאחר מכן גם טורבו מוגדל) ועל פי הבנתי דאז מחשב המנוע מתקן את ההצתה לפי האוקטן

השיעולים אח"כ לא חזרו והשתמשתי במינון נמוך באופן די קבוע תקופה של כשנה והייתי די מרוצה

שים לב שהחומר רעיל לשאיפה ובקלות יגרום לך כאבי ראש לא קטנים,לכן אל תאחסן בבית ודאג לסגור טוב את הפקק גם עם ניילון או כל דבר מבודד אחר

בהצלחה

פורסם

שלום. אשמח לדעת מה המינון הנכון למתנול במילוי 45 ליטר אוקטן 98

הרכב איביזה קופרה 08 עם תוכנה ודאונפייפ. האם יכול להיגרם נזק משימוש על בסיס קבוע במהילה הזו? האם אפשר להשתמש במשפך פשוט אחרי מילוי 98

פורסם

באיזורים מסוימים פה (ארה״ב) כל התחנות מצהירות על מהילה של דלק בעד 10% אתנול (אף אחד לא משתמש פה כבר במתנול , זה יותר מזיק למערכות דלק לא מותאמות , רעיל ופחות יעיל מאתנול) כדי להעלות אוקטן.

 

כמו כן - יש תחנות שפשוט מספקות E85.

 

הדבר היחיד שצריך לשים לב כשמתדלקים E85 זה צנרת דלק מותאמת. (לא גומי)

ל10 אחוז אתנול - אין צורך בשום התאמה לשום רכב.

That said אני לא יודע מה היחס למתנול ברמת הנזק לצינורות. אני יודע שמתנול יותר גרוע.

 

פה לפחות כשעוברים לדלק יותר רציני (זה הרי מעלה אוקטן) - מעל 103 כבר מחליפים תוכנה. ובטח שבטח ל E85.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...