Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם שומרים על עמימות...גם בהודעה שהוציאו הבוקר לתקשורת, אין בשורה או חשיפה. הנה ציטוט:

"

בין התאריכים 23 עד ה-30 באוקטובר יתקיימו במאזדה ימי מכירה מיוחדים על כל הדגמים המשפחתיים.

הרכבים המשתתפים הנם מאזדה2 דמיו, מאזדה 3, מאזדה 5 ומאזדה 6.

על הרכבים הנ"ל יינתנו הנחות מיוחדות, תנאי מימון מיוחדים, הטבות אבזור, אפשרות לביטוח ייחודי ואפשרות טרייד אין. המכירה תתקיים בכל אולמות התצוגה".

 

לי נשמע כאילו ההנחות יהיו ממש וירטואליות, ובמקרה הטוב סימליות. ומה זה "אפשרות לטרייד אין"? השאלה במחיר מחירון או מה?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בטח הנחות של מכוניות על שנתון 15', הנחה על תצוגה, הנחה על צבע לבן כמו פעם שעברה...

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

כנראה שהם נאנמנים ללקוחות הגדולים שלהם: שוק הליסינג.

הפתרון היחיד להנחה צריך להיות קניה דרך אותם חברות ליסינג כיד ראשונה מליסינג 0 ק"מ.

Kia Niro 2017

פורסם

כן, רישום ב-2015. גם אם תקבל את הרכב בינואר הרישוי יהיה דצמבר 2015, צריך שיתחילו לעבוד על הרכב בינואר כדי שהרישוי יהיה 2016 (ככה נאמר לי בחברה).

פורסם

קיבלתי מידע מחבר היום על הנחה של 12,000 ש"ח על המאזדה 3 קומפורט 1.5 שניתנה לו בסוכנות.

לי הסוכן אמר שההנחות זהות על הספיריט ועל הקומפורט, "היחסים נשמרים" לטענתנו.

 

מחר אלך לברר זאת בסוכנות.. עוד מישהו זכה להנחה כזו?

פורסם

מעתיק לפה הודעות של משתמשים שרכשו מאזדה בימי המכירות אבל לא יודעים לזהות את הת'רד המתאים.

 

אישית אני הזמנתי היום את המאזדה בגרסת הספיריט, השאלה לגבי המחיר של המבצע הוא לקבל מהם הנחה של 8000 ש"ח ולקבל מימון של 100 אלף שח ללא ריבית והצמדה, או לחילופין לקבל מימון מלא דרך בנק לאומי או פועלים ואתה מקבל עוד הנחה של 2500 ש"ח והריבית היא פריים + 0.15.

 

 

גם אני רכשתי היום את הספיריט.

נתנו לך גם חיישנים בנוסף למבצע? סה"כ קיבלתי 10,500 הנחה + קוברה.

החיישנים עלו לי 2400.

מתי האספקה שלך?

שילמת על חיישנים או שניתנו לך במתנה?

אולם התצוגה בת"א.

 

 

רכשתי מאזדה 3 ספיריט שחורה

בסניף תל אביב

קיבלתי סך הכול 5,500 הנחה + וויז מתנה + מערכת מיגון מתנה + חיישנים אחורים (לקדמיים הוספתי עוד איזה 700 שקל )

ושילמתי 1200 שקל לחבילת סמארטפון( אם כמה שזה יקר וטיפשי זה נחוץ לי )

סך הכול אפשר לומר 10 אלף הנחה..

×
×
  • תוכן חדש...