Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בדיוק מה שרציתי להגיד. האם יש תקנון לבית או שהוא מתנהל תחת תקנון המצוי? מה קורה מבחינת בעלים של החניות? הוא גר בבניין? לדעתי לא ניתן חוקית להשכיר חניה ללא שכירת דירה בבניין כי הרי חניה הינה חלק מדירה ומוצמדת אליה.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אנחנו פועלים תחת תקנון מצוי עם החלטות שונות המתקבלות באסיפת הדיירים ומהוות מעין תקנון בניין. ומה שכתבת בהחלט שווה בדיקה משפטית (באופן אישי אני חושב שאין מניעה לבעל דירה להשכיר את החניה שלו).

פורסם
מדובר בחניון תת קרקעי והבחור מחנה במפלס הכי נמוך.

אבל אם נהיה ענייניים, בדקתי את הרכבים ואין טסט בתוקף לאף אחד מהרכבים שלו שהוא מחנה בחניון. עם אחד מהרכבים הללו הוא גם יצא אתמול לסיבוב ברחוב. אז מה הדין לשאלתי המקורית אם אין לו טסט?

ננסה לבחון את הנושא מזווית אחרת: נניח שלמכוניות היה רישוי בתוקף - האם הגזים שהן פולטות לא היה מפריע לך?

כאמור, יש הרבה פתרונות לפני שאתה ניגש לתחנת המשטרה הקרובה ומתלונן על בעל רכב אספנות שמניע אותו פעם בשבוע בזמן שאין לו רישוי בתוקף. ככה בשליפה מהירה, אתה יכול לבקש מהוועד להגיע עמו לסיכום לפיו הוא יניע את הרכב אך ורק בשעות הערב כאשר התנועה בחניון דלילה, או לכל הפחות לבקש מהאיש לוודא שהמפוחים פועלים לפני ההתנעה השבועית, כך שהגזים יתפנו תוך זמן קצר.

 

חייו של חובב הרכב בישראל בכלל וחובב רכב אספנות בפרט אינם קלים, ואני יכול לראות את ההיגיון בהתנעת הרכב אחת לשבוע גם אם יש דרכים אחרות למלא את המצבר. נסה להבין גם את הצד האחר ואל תלך עם האיש ראש בראש. יתכן שהוא כלל אינו מודע לכך שגזי הפליטה מהמכוניות שלו מפריעים לך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כתבת שהוא חונה בחניון התחתון. אם כך, איך אתה מצפה ממנו להוציא את המכוניות שלו - בדחיפה?

אנסה להאיר היבט נוסף: אתה נחשף אל ה"זיהום" הזה פעם אחת בשבוע, כנראה למשך כמה דקות בודדות. כמה פעמים בשבוע אתה נחשף לעישון פאסיבי (אם אתה מעשן אקטיבי אז בכלל אין על מה לדבר)?

אני לא אומר שאין לך קייס, אבל כמו שאומר המשפט הידוע: "Pick your battles". לענ"ד יש דברים טובים יותר להילחם עבורם.

הרי אינך מצפה ממי שיש לו רכב לא להניע אותו בכלל. מציע שוב לבוא אליו בפתרון של הנעת הרכב בשעות שבהן התנועה בחניון דלילה ו/או הפעלת המפוחים טרם ההתנעה לטובת פינוי מהיר של הגזים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

על כמה רכבים מדובר? למה אי אפשר למצוא ביחד פתרון?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
אם זאת הסיבה אזאי ניתן להטעין מצבר גם בדרכים אחרות בלי להוות מטרד. עניינים מסוג זה לא מועילים לנו, קהילת האספנים .

בברכה אריק

 

אני חושב להשאיר את הרכב מונע 20-30 דקות פעם בחודש זה לא מטרד, כדי להטעין מצבר לבדוק נזילות, מצב דוושת בלם וכ'ו.. מזכיר לי את הבדיקות חודשיות שהיתי עושה במהלך שירות הצבאי לרכבים במעמד הכן.

 

השאלה האם זה מפריע רק לו או לכול דיירי הבניין?

עריכה אחרונה על ידי OrenY1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם מפעילים את המפוחים לפני ההתנעות, מה הבעיה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם מפעילים את המפוחים לפני ההתנעות, מה הבעיה?

חברים,

אני רוצה לסכם את הדיון:

שאלתי את השאלה אולי בפורום הלא נכון.

תשאל 10 אספני רכבים, סביר שתתבקש להיות סובלני בעניין.

תשאל 10 אחרים - סביר שלא ייראה להם הגיוני שאחד כזה עושה מה שעושה בחניון שלהם.

מאחל לכולכם חג שמח ותודה על התובנות.

פורסם

אתה כותב באתר של חובבי רכב הרבה לפני שפתחת את השרשור הזה >> גם אתה חובב רכב >> אתה מודע לקשיים שיש לכל מי שנמצא בתחום הזה.

 

נניח שבמקום שכן עם רכבי אספנות היה ממוקם ליד ביתך פנסיון לכלבים חוסים והיית פותח שרשור בפורום חובבי בע"ח שבו היית שואל מה ניתן לעשות כנגד מטרדי הרעש והריח שבוקעים ממנו 24/7. אילו תגובות נראה לך שהיית מקבל?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אם מפעילים את המפוחים לפני ההתנעות, מה הבעיה?

מהתשובות המתחמקות, כנראה שהקנאה נתנה לו וואחד ביס

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יכול להיות, צרות עין זו לא תכונה נדירה במחוזותינו.

מצד שני, יכול להיות גם שהמפוחים לא מספיק יעילים או שבעל הרכבים באמת שם ז' ולא מדליק אותם. גם זה לא תרחיש נדיר כאן.

בגלל זה שאלתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

once again the ugly green Israeli

usafun ,you don't have something better to do with your time

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לא הבנתי מהשרשור אם מה שמפריע הוא הריח או הנזקים הבריאותיים.

 

בהנחה שזה החשש לבריאות, יש מעט מאוד מידע אפידמיולוגי מבוסס לגבי הנזק מחשיפה לגזי פליטה בחניונים תת קרקעיים.

 

כל המכוניות אצלך בחניון, לא רק האספנות, פולטות גזים רעילים, והריכוז שלהם באויר הנשאף בחניון גבוה מבאויר החופשי בחוץ.

 

הסיבה שהנזק מהן נחשב קטן היא שמשך החשיפה קצר. מאחר וגם אתה לא גר בחניון עצמו, הסכנה לך כנראה נמוכה מאוד.

 

מכונית "רגילה" שנכנסת ויוצאת פעם-פעמיים ביום תפלוט מזהמים לאויר החניון כל השבוע. אולי עדיף מכונית אספנות שעושה את זה רק פעם בשבוע. :wink:


×
×
  • תוכן חדש...