Jump to content

OrenY1

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של OrenY1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני חושב להשאיר את הרכב מונע 20-30 דקות פעם בחודש זה לא מטרד, כדי להטעין מצבר לבדוק נזילות, מצב דוושת בלם וכ'ו.. מזכיר לי את הבדיקות חודשיות שהיתי עושה במהלך שירות הצבאי לרכבים במעמד הכן. השאלה האם זה מפריע רק לו או לכול דיירי הבניין?
  2. אם זה פעם בחודש כדי להטעין את המצבר ולא כול יום תן לזקנות לעשן בשקט.
  3. גם אני אוהב מאוד את הסרט עקיצה ב-60 שניות, וכמו רובם התאהבתי באלינור. אם 100K+ לא דימיוני יש ביד2 http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarAccessoryCatID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=102&FromYear=&UntilYear=&Hand=&fromPrice=&untilPrice=&Info=%E0%EC%E9%F0%E5%F8&OwnerID=&fromKM=&KM= ביבוא אישי מעניין מאיזה גובה באמת הרכב קפץ בסצנה על הגשר?
  4. פרויקט מרתק. מה יחס הדחיסה המתקבל לאחר החריטה? האם אתה תשתמש באוקטן 98 למנוע דטונציה?
×
×
  • תוכן חדש...