אני חושב להשאיר את הרכב מונע 20-30 דקות פעם בחודש זה לא מטרד, כדי להטעין מצבר לבדוק נזילות, מצב דוושת בלם וכ'ו.. מזכיר לי את הבדיקות חודשיות שהיתי עושה במהלך שירות הצבאי לרכבים במעמד הכן.
השאלה האם זה מפריע רק לו או לכול דיירי הבניין?
גם אני אוהב מאוד את הסרט עקיצה ב-60 שניות, וכמו רובם התאהבתי באלינור.
אם 100K+ לא דימיוני יש ביד2 http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarAccessoryCatID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=102&FromYear=&UntilYear=&Hand=&fromPrice=&untilPrice=&Info=%E0%EC%E9%F0%E5%F8&OwnerID=&fromKM=&KM= ביבוא אישי
מעניין מאיזה גובה באמת הרכב קפץ בסצנה על הגשר?