Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכונית "רגילה" שנכנסת ויוצאת פעם-פעמיים ביום תפלוט מזהמים לאויר החניון כל השבוע. אולי עדיף מכונית אספנות שעושה את זה רק פעם בשבוע. :wink:

 

אני דווקא חושב ההפך. מכונית ישנה תהיה מזהמת יותר בכמה סדרי גודל ממכונית מודרנית (לדעתי מספרים של פי 100 או פי 1000 לא מופרכים). גם מכיוון שבעבר היצרנים בכלל לא חשבו על הנושא הזה, וגם מכיוון שמצב המערכות במכוניות אספנות אינו "מושלם".

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנוע TSI של פולקסווגן - מכיר? זה מנוע בעירה ענייה בהזרקה ישירה. אם זה לא אומר לך דבר, אומר בפשטות שזה מנוע שיכול לעבוד על כמויות קטנות מאוד יחסית של בנזין, לצד פליטת מזהמים נמוכה.

אבל, ראית פעם קריאת גזים של מנוע TSI קר שזה עתה הונע? אם לא, אני מציע לך לעשות את זה ולאחר מכן לשוב לכאן ולשתף אותנו בתובנותיך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)

וכאן אני חולק עליך. לרוב רכבי אספנות מתוחזקים באהבה ובקפידה רבה, יותר מאשר רכב בן חמש עשרה שנה ומעלה. ואני יכול לומר שלפחות לגבי הרכב שלי הוא חוצה את מבחני הזיהום ללא כל בעיה ובתוצאה קטנה בחצי מהנדרש לאותה שנה.

 

ועוד לא התחלנו לדבר על פוקלסווגן דיזל, ומי יודע איזה עוד רכבים שמשחקים במחשב בכדי לרמות מבחני זיהום בטסט. לפחות ברכבי אספנות אין מחשבים שהיתן לרמות איתם. [emoji2] [emoji2]

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אלעד , תגובתך מאוד לא רצינית ובטח לא מדעית.

 

ע"פ הטבלה המצורפת, מכונית משנת 1975 בכדי לעמוד בתקן (של פליטת Nox) צריכה להיות בממוצא מזהמת "רק" פי 44 בהשוואה למכונית משנת 2004.

ראה תקני זיהום אוויר בתמונה המצורפת שנלקחה מהמסמך הבא.

 

 

 

 

Capture.JPG

פורסם
וכאן אני חולק עליך. לרוב רכבי אספנות מתוחזקים באהבה ובקפידה רבה, יותר מאשר רכב בן חמש עשרה שנה ומעלה. ואני יכול לומר שלפחות לגבי הרכב שלי הוא חוצה את מבחני הזיהום ללא כל בעיה ובתוצאה קטנה בחצי מהנדרש לאותה שנה.

 

ועוד לא התחלנו לדבר על פוקלסווגן דיזל, ומי יודע איזה עוד רכבים שמשחקים במחשב בכדי לרמות מבחני זיהום בטסט. לפחות ברכבי אספנות אין מחשבים שהיתן לרמות איתם. [emoji2] [emoji2]

 

הכל נכון אבל יש יוצאים מהכלל. יש סוגי קרבורטורים שממש קשה לכוון אותם ל-CO נמוך ומה יעשה מי שיש לו רכב אספנות 2 פעימות ?.

בברכה אריק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מפוחים מופעלים אוטומטית על ידי חיישנים. זה הקטע שלהם.

המפוחים נדלקים אוטומטית ועדיין הוא מתלונן על ריח. אולי הם לא מספיק יעילים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני מחכה 30 שניות לפני שילוב הילוך באחד הרכבים שלי וזה כבר מסריח. על אחת כמה וכמה כשמניעים למספר דקות כמה רכבים. בתור מתגורר בבניין עם חניון מחד גיסא וחובב רכב אספנות מאידך, אני לצדו של הבחור. זה לא לעניין. זה מסריח את החניון, זה צורך חשצל לצורך הפעלת מפוחים וזה עולה למעלה לפירי אוורור של הבנין. שיואיל בטובו להניע ולצאת מהחניון לצורך חימום מנועים, שימון מכלולים ומילוי מצבר. זה גם מועיל לצמיגים שלא יקבלו בטן.

עריכה אחרונה על ידי Ahbarony
פורסם (נערך)

אני לא בעניין של להציק לאף אחד.

אם הוא יכבד אותי, אני אכבד אותו.

אם הוא אומר שלא יניע בחניון וממשיך לעשות כך - אינו מכבד אותי.

זה שבהיעדר טסט הברירה שבידיו היא לדחוף את הרכבים שלו במעלה 3 קומות חניון תת קרקעי זה ממש לא עניין שלי. יכול להזמין גרר, יכול לחנות בחוץ, יכול לפרסם מודעה שמבקשת לשכור חניה בחניון באיזור העליון - יש הרבה אפשרויות לשתף פעולה.

גם יכול היה למסור את כל הנימוקים שכתבתם באותו מעמד שהבטיח לא להניע בחניון.

הריח של גז הפליטה מהרכבים שלו הוא פשוט נורא. ממש לא בסטנדרט של רכבים אחרים בחניון.

אפילו אין עניין לדרוש ממנו עלויות הפעלת המפוחים בחניון שכן בחישוב שעשיתי, אם מדובר על הפעלה של מחצית השעה כל פעם של מפוח אחד או שניים, 4 פעמים בחודש, העלות היא כ - 8 ש"ח. אין פואנטה.

המפוחים עושים את העבודה אבל אינם נכנסים לפעולה מייד. צריך שהרגשים "יריחו" את העשן ואז יתחילו לפעול. בינתיים המפלס כבר חנוק. המפוחים גם אינם מנקים את החניון לחלוטין מהריח, אלא מורידים את רמת ה - CO, לרמה כזו שהגלאים נותנים למפוחים פקודה להפסיק לפעול.

עריכה אחרונה על ידי usafun
פורסם

אני אשאל אחרת, אם תמצא שיטה להפעיל את המפוחים ידנית נגיד 10 דקות לפני ועד 10 דקות אחרי הנעת הרכבים, האם מבחינתך הבעיה תיפתר?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אתה מדבר פה על הפעלת 14 מפוחים בכל החניון (כי כפתור ההפעלה מפעיל את כולם). הפעלה מחדר מיוחד, בשעות לא קבועות. להקצות מישהו שיהיה אחראי על זה. לוודא שאותו אחד גם כיבה את המפוחים. לוודא שכבודו (בעל הרכבים) הגיע בזמן והלך בזמן (במדוייק).

אנחנו באמת צריכים להטריח עצמנו כ"כ עבור מישהו שבכלל לא גר בבניין?

פורסם

אז תנו לו מפתח לחדר הזה ובקשו ממנו להפעיל את המפוחים (וזה בכלל לא משנה אם זה מפוח אחד או 14) לפני ההתנעה ולכבות אותם לאחר הכיבוי. מה מסובך?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

רעיון מצויין - לתת לאדם זר להתעסק עם מערכת מורכבת ויקרה.

אני בטוח שהוא גם יסכים לחתום קודם שכל תקלה במפוחים מעכשיו ואילך תהיה על אחריותו. למה לא? הרי חשוב שהבטריה ברכב אספנות שלא זז ואין לו טסט תתמלא מדי פעם.

גם נכין לו שתיה קרה וכיבוד ליד כפתור ההפעלה.

אל תעלב, אבל כפי שכתבתי, באמת לא נראה שהעונים בפורום הזה אוביקטיביים, ואין לי כל טענה על כך.

פורסם

אתה עצמך כתבת שיש כפתור הפעלה אחד לכל המפוחים. אם עם עדר של מכוניות אספנות הוא מצליח להתמודד, אני בטוח שהוא יסתדר עם כפתור אחד.

אינני נעלב, פשוט כשם שאני נתפש בעיניך כבלתי אובייקטיבי, כך גם הרושם שאני מקבל ממך הוא שאתה תקבל כל פתרון ובלבד שהוא יהיה כזה שחשבת עליו עוד בטרם פתחת את הדיון הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדקת וראית שלרכבים אין טסט, נכון?

תתלונן למי שצריך, הרכבים יגררו, הבעלים ילמד את הלקח שלו, לשכן שלך תיפגע ההכנסה החודשית מהשכרת החניות ואולי גם סכסוך עם בעל הרכבים והוא יראה בך כאחראי לכל העניין.

אבל העיקר שבחניון יהיה אויר הרים צלול כיין, הרי אתה מבלה שם שעות ע"ג שעות.

זה לא נאמר כדי להעליב חו"ח, פשוט אתה דוחה כל ניסיון להנדס איזושהי פשרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...