Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור מנוע 1.6THP, קוד 5FP.

המחשב מתריע לפעמים על underboost.

הטורבו עצמו ניראה במצב טוב, אין חופש בציר.

הסולינואיד (waste-gate actuator) הוחלף ללא שיפור.

כרגע החשד הוא בריחת לחץ בסעפת.

האם יש למי מיושבי הפורום או בעלי המקצוע את הציוד (מתאמים) על מנת לדחס את הסעפת ולבדוק בריחת לחץ?

לא בחינם כמובן..

 

תודה מראש,

יגאל.

יום טוב גם לך

  • ספונסר פורום
פורסם

מיותר.אפשר לקרוא בסורק את הנתון של הלחץ בסעפת בהשוואה ללחץ הרצוי. התקלות הנפוצות הן בטורבו עצמו. הוייסטגייט מחובר בציר למדף בטורבו. לא תוכל לבדוק אם הוא אוטם מבלי להוציא טורבו לשולחן.

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

פורסם (נערך)

תודה על התגובה,

היכן נמדד הלחץ בסעפת שמדווח במחשב?

כיצד נקבע "הלחץ הרצוי"?

אם לדוגמא יש חור באינטרקולר או חיבור פגום באחד הצינורות, זה לא יגרום לקריאת לחץ נמוכה מהרצוי ללא אשם מצד הטורבו עצמו?

להבנתי בדיוק לצורך איבחון המקרה הזה מבוצעת בדיקת דיחוס..

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

לאף איש מקצוע אין תשובות לגבי מערכת נפוצה כלכך ברכבים המודרנים?

כולם רק מחליפים טורבו ומקווים לטוב?

יום טוב גם לך

פורסם

אהלן,

 

אני בספק שיש בריחת לחץ ואם יש אפשר לנסות לקראה את זה בסורק.

התקלותה הנפוצה היא:

1) בטורבו "נוזול ריינג" שפשוט צריך לפרק את הטורבו ולנקות אותו מפיח וכל הגיפה.

2)

actuator.



בהצלחה.

  • ספונסר פורום
פורסם

בהרבה מקרים אטם סעפת פליטה שבור גורם לתקלות של תת גדישה.

בדוק אם אתה שומע רעש של דליפת גזים או אם יש סימן של פיח שחור בין הסעפת לראש, אם כן, תהנה בפירוק סעפת הפליטה..

אורן

פורסם

אורן, תודה, אשים לב.

 

אנטון, כיצד בריחת לחץ מתבטאת בסורק? האם יש קריאת לחץ במספר נקודות לאורך הצנרת?

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...