Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסיף את סרטון התאונה במידה ומישהו מעוניין לראות.

הסרטון נותן הרגשה שאני נורא קרוב לרכב מלפנים, אך במציאות זה קצת שונה.

 

נ.ב.

אני יודע שצריך לכוון את המצלמה קצת מטה, יטופל.

 

[video=youtube;-yaSXW9U50U]

פורסם

אתה באמת קרוב לרכב שלפנייך ואל תשלה את עצמך

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

גם הסוכן שלה היה די נחמד בטלפון, רק שאיך ששמע שאני טס לחו"ל ניסה לדחוף לי ביטוח נסיעות דרכו. למה לא לנצל את המצב...

 

למה לנצל?

 

לגיטימי בהחלט שיציע לך את שירותיו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתה באמת קרוב לרכב שלפנייך ואל תשלה את עצמך

 

אני קרוב כי התנועה שם פקוקה והרמזור מקדימה אדום, ולכן התכוננתי לעצירה. בכל מקרה, הקירבה שלי לא קשורה לתאונה שקרתה. במהירויות גבוהות יותר אני שומר מרחק רב יותר מהרכב שמלפניי.

פורסם
אני קרוב כי התנועה שם פקוקה והרמזור מקדימה אדום, ולכן התכוננתי לעצירה. בכל מקרה, הקירבה שלי לא קשורה לתאונה שקרתה. במהירויות גבוהות יותר אני שומר מרחק רב יותר מהרכב שמלפניי.

 

לא התכוונתי כמשהו שלילי, זה פשוט הצחיק אותי.

פורסם

קרה לי פעם דבר דומה , גם אני הופתעתי שהביטוח מתנדב לתקן לי את הרכב ללא תביעה וזה לאחר שהפוגע איים עליי .

אבל זה היה כך באמת ואפילו במוסך שאני בחרתי.

פורסם

אז מה בעצם האינטרנס של חברת הביטוח לתקן ללא תביעה?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אולי הכוונה לאינטרס של סוכן הביטוח (אם לא קשור לחברה ספציפית)?

 

בכל מקרה, השארתי היום את האוטו במוסך הנ"ל, ההתרשמות עד כה מהמוסך סה"כ היתה חיובית. לא אהבתי כשהסוכן הגיע ואמר למוסכניק שאולי אפשר לאטום את הפנס, במידה ולא ימצא כזה. אני מצידי אמרתי שאני מעדיף פנס ולא איזו קומבינה (במחשבה לאחור אני חושב שלא הייתי מספיק תקיף/ברור כשאמרתי זאת).

האם אני יכול לדרוש את החלפת הפנס?

פורסם
אז מה בעצם האינטרנס של חברת הביטוח לתקן ללא תביעה?

 

הבנתי שהם חוסכים הרבה כסף ככה.

אני הייתי בטוח שעובדים עליי, אבל במוסך ידעו להסביר למה הם עושים זאת .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קל - הרכב תוקן ונלקח מהמוסך, עלות התיקון 1200 ש"ח.

אממה - ממה שהבנתי מהמוסכניק, הבחורה לא עונה לטלפון של הסוכן שלה (נשמע לי קצת מוזר), ובמידה וזה ימשך אני אצטרך לשלם על התיקון ולתבוע את הביטוח שלה.

פורסם

בשום מקרה אל תסכים לשלם, מזמין העבודה הוא הסוכן ולא אתה והוא זה שצריך לשלם

קח את הרכב, תגיד יפה תודה וסע משם

פורסם

הרכב כבר היה אצלי בזמן כתיבת שורות אלה. לפי מה שאני יודע - במקרה כזה בעל הרכב משלם בצ'ק דחוי של 90 יום למוסך, ותובע את ההביטוח של הפוגע.

×
×
  • תוכן חדש...