Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היאריס אכן יותר חסכונית בכ-10% בערך אבל מאד גבולית מבחינת ההיצע בשוק והתקציב.

 

הונדה ג'אז היברידית מצויה בשוק ובמחירים טובים בגלל שנמכרה בכמות נאות לציי רכב.

 

גם אחותה האינסייט נמכרה בכמויות נאות ומוצעת במחירים סבירים למדי.

 

אם כבר טויוטה חסכונית במחיר סביר הייתי מסתכל על טויוטה ספייס-ורסו משנים 2011-2012.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אחרי בידקה של האופציות,

- הגאז מבדיקה שהעשיתי מציע צריכת דלק סבירה ולא יותר [15+-קמ לליטר] מה שגורם לכדאיות בקניה שלה לרדת מבחינתי.

 

- אוריס הייבריד נראת כמו אופציה מצויינת אך כולן עם קמ גבוהה מאוד ונמכרות במחיר של מגאן דיזל עם חצי מהקמ.

 

-מגאן דיזל עדיים טיפה יקרה לי אך נראה שכל המוכרים מבקשים מעל המחירון, במידה ויהיה צדיק בסדום שיהיה ריאלי כרגע היא נראת כמו האופציה הטובה ביותר [למרות שמעצבן אותי שאין מולטימדיה :evil:].

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

הגיר ב208 הוא הסיבה שהיא נפסלה.

 

באופן כללי יש שינוי חד בדרישה של אישתי, החליטה שבאלה אבראת 500 או DS3, שתיהן בגרסא הידנית ואני ממש לא מתנגד :-)

 

ה500 תפסל בשניה שהיא תראה את תא המטען שלה ולמרות שזה רכב שהיא רוצה כבר זמן מה, הds3 1.6t לדעתי תהיה הבחירה.

 

דבר אחד לא ברור לי, יש לds3 מערכת סיוע בזינוק בעליה או שהיא תצתרך לעבוד על זה לבד?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

אני הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי בוחר ב-ds3 עם מנוע טורבו.

למנוע יש שם לא טוב מבחינת אמינות (אצלנו זה נגמר בהחלפה של רכב חדש שנתיים אחרי שנרכש כשבדרך כלל אנחנו מחזיקים רכבים סביב 6-7 שנים).

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

ממה שאני יודע הבעיות במנועים האלה טופלו בשנתונים מתקדמים [מדובר ב2012], השרשרת מוחלפת והצטברות הפיח לא מופיע בנהיגה נכונה/טיפול בזמן [לא 30k] ושמנים איכותיים.

 

האם יש עוד בעיות?

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

לא יודע מה השתנה לאורך השנים (מלבד השינוי לגרסת ה-165 כ"ס שחלק מהרכבים נמכרים איתה בשנה האחרונה).

שלנו הייתה פיג'ו 5008 עם המנוע הנדון. רכשנו אותה בדצמבר 2012 ובשנתיים ו-50,000 ק"מ שהיא הייתה אצלנו הוחלפו פעמיים שרשרת התזמון, חיישן חום מנוע, ממיר קטליטי, גלגל/ציר או משהו דומה שעליו יושבות רצועות המזגן ועוד כמה דברים שאני כבר לא זוכר.

הרכב, אגב, טופל בדיוק על פי הספר במוסך מרכזי של לובינסקי שאני די סומך עליו.

 

שלא תבין אותי לא נכון. אני לקוח של רכבים צרפתיים כבר 15 שנה והאחרון שהולך אחרי אמרות אמינות כאלו ואחרות. פשוט על המנוע הנ"ל יש לא מעט עדויות לכך שמדובר במוצר בעייתי.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

אני קורא קצת על המנוע ונראה שזה מתחלק לאנשים שעברו זוועות עם המנוע וחלקם השני לא מבין על מה המהומה :wink:

 

בכל מקרה אשמח לשמוע על עוד אופציות מעניינות בסגנון הds3 והאבאת 500.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

חברים אשמח לחוות דעת על הds3.

 

פחות בפן של הפאן בנהיגה ויותר בכל הקשור להתנהלות יום-יומית/צריכת דלק/אמינות [אם יש עוד משהו].

 

 

תודה מראש.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

טוב. אחר שפות"ש פנה אלי בפרטי אני עונה לכולם.

השאלות שנשאלו:

צריכת דלק ממוצעת



- אמינות, האם יש עוד מחלות מעבר לעניין הפיח והטיימינג ומה הטיפול ב2 הבעיות האלה.

- האם יש לרכב hill holder?

 

התשובות שלי:

לגבי צריכת דלק. בנסיעה חזקה בלי פקקים זה 1:10-11. ברגועה 1:13 במישור בטורים נמוכים עם הרבה קרוז-קונטרול.

החל מ2012 לא אמורות להיות בעיות טיימינג. פיח בשסתומים מחוץ לבוכנות מנקים פעם ב70 אלף. עולה בערך 3K. מחליפים שמן פעם ב7-10K כדי שלא יהיה פיח ובוצה בתוך המנוע.

אין מערכת עזר לזינוק ויש לקחת בחשבון קלאץ' ספורטיבי מחוזק וקשה מאוד ליום יום.

 

בתור בעלים לשעבר של ג'אז הייתי מוריד אותה מהמשוואה בגלל ניתוק מזגן ברמזורים והיעדר בגאז'.

בנסועה של 17K בשנה אני לא רואה הצדקה לרכב דיזל. אומנם אין לי קלייאו אבל יש לי את אחותה בשם קאפטור רובוטית וזה בובה של אוטו מכל הבחינות ומבחינת סחיבה בפרט. נכון, התצרוכת שלה ברגיל בערך כמו של DS3 במצב גרזן.

את אבארט' הייתי מוריד בגלל קשיחות. היא שוברת עצמות, למרות שDS גם לא רכה במיוחד.

 

אין לי ממש המלצה היות ומדובר באשה. כל מה שיאמר כאן שווה כעשן מעל המים. תתמוך בה בכל אשר תחליט ותהיה חזק.

אני יעדתי לאשתי יאריס ובסופו של דבר היא נוסעת בלקסוס. נו, שויין. עדיין סוג של טויוטה.

פורסם

תודה על התשובה,

 

כשאתה אומר שהקלאץ קשה כמה זה נורא? אתה יודע להשוות את זה לרכב ידני אחר?

אני לא רואה סיבה שלרכב יהיה קלאץ קשה במיוחד.

 

 

כרגע עדיין ההתלבטות בין הds3 והאבארת 500, לגבי הds3 אני מתחיל להבין מי נגד מי ואשמח לקבל גם מידע על האבארת 500.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

האוטו עם גיר רגיל האחרון שהיה היה הונדה סיויק. אין מה להשוות. גם כל מי שנסע על הרכב שלי העיר על הקלאץ'. אבל מבירור במוסך הבנתי שככה זה. אבארט' יותר כיפית אבל עוד פחות פרקטית.

×
×
  • תוכן חדש...