Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש יותר סיכוי שהוא יזכה בלוטו, מאשר שיהיה לו מינוס רועש.

 

ובהנחה שיש לו מינוס רועש, הסיכוי שהוא יתגבר על הבעיה רק על ידי "חיבור נוסף אחר", זה לא רק לזכות בלוטו, זה לזכות פעמיים ברצף..

 

אתה מוכן להיווכח בעצמך, תחבר את המינוס שלך למינוס "הרועש הקודם שלך", בוא נראה אם הרעש אלטרנטור יחזור..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מקרים שגם מקור הפלוס ישפיע על רעשיי סל"ד כלומר חיבור לפני או אחרי הסוויץ'... לפחות כך היה אצלי :wink:

כל כלב בא יומו ! :onfire:

פורסם

גם אצלי קיימת התופעה היום בבוקר ישבתי עליה לפרטיה וגיליתי שאם אני מחבר את הרדיודיסק ב קבלrca אחר(חיצוני) שעובר בתוך האוטו אין כלל רעש, יש לציין שעוברים לי לאחורה 3 זוגות של כבלים rca 2 מהם עוברים ליד הפלוס של המגבר ואלה שעוברים מרעישים

מה לעשות?

פורסם

כמה בולשיט ו-voodoo בת'רד אחד:

 

1. חיבור מינוס לא תקין.

2. גישור מינוסים בסידי מאחורה.

3. הוספת קבל לאלטרנטור.

4. ניקוי המינוס.

 

נוסיף עוד לרשימה..

5. חיבור מינוס לרדיו ולמגבר באותה נקודה.

6. noise filter לא עוזר.

7. ליצור חיבור מינוס חדש לרדיו.

8. הפרדה בין כבל מתח ל-RCA.

9. להחליף מיקומים ל-RCA.

10. החלפת מינוסים למגבר.

11. לא להשתמש ב ground loop isolator.

 

כל הצעדים למעלה לא נכונים... הם כולם BS (Before Science).

הדרך למצוא מאיפה נכנס הרעש למערכת באופן מקצועי ומדעי היא זאת:

Muting Plug, השקטה של המגברים.

(או חיבור מקור סיגנל חיצוני).

בדיקת פלאג ההשקטה הפשוטה תפתור לנו 50% מהבעיה.

 

 

apexi, תחליף לכבל שזור.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

יש לי רעשים של טורים וגם ושל הרדיו דיסק עצמו שהוא קורא ,הRCA והמתח עוברים בנפרד ,בדקתי את הערקה של המגבר והוא תקין,

הלכתי למתקין והוא אמר לי שיש לי פריצה מהאלטרנטור ואם אני ישים קבל באלטרנטור זה יסתדר נראה לכם הגיוני?

פורסם

בשביל להדגיש לו, שזה לא משהו "נפוץ, שקורה בדרך כלל", נתתי לו לראות בעצמו, שאפילו אצלו לא היה מדובר במינוס רועש..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
יש לי רעשים של טורים וגם ושל הרדיו דיסק עצמו שהוא קורא ,הRCA והמתח עוברים בנפרד ,בדקתי את הערקה של המגבר והוא תקין,

הלכתי למתקין והוא אמר לי שיש לי פריצה מהאלטרנטור ואם אני ישים קבל באלטרנטור זה יסתדר נראה לכם הגיוני?

אם אתה שומע את הרדיודיסק קורא דרך הרמקולים הייתי מציע לך לבדוק את מבנה הגיין של המערכת שלך... הגיין יותר מידי גבוה...

אלטרנטור מרעיש מאופן הפעולה שלו... אין כזה דבר אלטרנטור שקט.

תגיד למתקין שלך שאין לו מושג על מה הוא מדבר.

 

כמובן שיש דבר כזה מינוס רועש, כל השילדה שלנו למעשה רועשת מהגלים של האלטרנטור שלנו ומהזרמים המשתנים שמספקים המכשירים החשמליים ברכב.

למצוא נקודת מינוס "שקטה" זה משימה בלתי אפשרית ואינסופית.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

masterpaster, תערוך חיפוש ב FAQ בהקשר ל"בורר" , "פוטנציומטר" , "גיין" , "GAIN.

 

איל, גם הפלוס של האלטרנטור רועש יותר ...

בכל אופן הבדיקה שהמלצתי עליה אמורה להגיד לו האם הבעיה באה מהמגבר, או לא..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אבל כמו שדנו פעם, יש נקודות רועשות יותר, כמו למשל המינוס של המצבר ואליהן לא כדאי לחבר.
צודק, ומשתי סיבות.... 1. מינוס אחד ארוך עד למצבר מהבאגז יספח רעשים מהשילדה... בגלל זה אין טעם להריץ כבלי מינוס ארוכים.

2. כמו שאמרת המצבר נקודה רועשת להארכה מפני שזורמים בה זרמי טעינה רציניים.

 

במידה ויש לך מגבר שבנוי כמו שצריך... וכשאני אומר כמו שצריך אני מתכוון לבידוד של ה signal ground שלו מה chassis ground שלו אתה יכול להאריק אותו בכל מקום שתירצה כולל במצבר.

בשביל לבדוק אם למגבר שלך יש מספיק בידוד, מחברים פלאג השקטה שנותן לנו סיגנל של 0 וולט עם התנגדות של 0 וולט... אם המגבר מרעיש עם סיגנל מושלם שכזה אז המגבר אשם. (או כבלי הרמקולים, קרוסים פאסיביים, רמקולים.. שמחוברים למגבר).

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

אני לא חושב זאת הבעיה בגלל שהבעיה לא הייתה היא פתאום הופיעה ,וגם ניסתי בהתחלה לראות אם הבעיה ברדיו דיסק אז הוצאתי אותו ושהחזרתי אותו הוא לא עשה את הרעשים לצערי זה חזר ,יכול להיות שיש בעיה בקונקטור של הרדיו דיסק?

פורסם

אני חיברתי את הפלוס ואת המינוס של המגברים ישירות למצבר כי המצבר יושב מאחורה ויש לי רעשים שלא חלמתם ח יש לנסות להעביר את המינוס למקום אחר או שחבל על העבודה?


×
×
  • תוכן חדש...