Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאחרונה נהייתה בעיה שהדלת צד נוסע קידמית מנותקת לגמרי. אין נעילה אין חלון אין מראות ....כלום

משהו מוזר

ניסיתי להחליף את הכרטיס שעל המנוע של החלון וזה לא שינה כלום

והבעיה שכל חשמלאי ממוצע של יפניות וכו' אומר לי עזוב...לא מתעסק...

אני צריך המלצה לחשמלאי שמוכן ויודע להתעסק עם החארה הזה לעומק

באיזור המרכז.....

תודה

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

פורסם

בדקת שהתקע שמתחבר לדלת כאשר פותחים אותה מחובר כראוי?

 

בדקת פיוזים ברכב?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

זה הדברים הראשונים שבדקתי וזה לא מקור הבעיה

ראיתי שיש קופסת פיקוד מתחת לשטיח של המושב צד ליד נהג אבל אין לי מושג איך אפשר להגיע אליו בלי להרוס את השטיח ועוד יותר השאלה אם שם נמצא הפיתרון

אם מישהו יודע אשמח לקבל עצה

תודה

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין....בדקתי את כל החוטים. פירקתי את המנגנון והגעתי לכרטיס פיקוד של הדלת

הקטע שמגיע לו פלוס ,אבל משם אין לי מושג מה קורה

חשמלאי ששאלתי טוען שזו בעיה מוכרת בפסאטים האלה וצריך מחשב כדי לפתור את זה בד בבד עם החלפת כרטיס פיקוד

אדרבה מי שיש לו ניסיון בזה או ידע אשמח לשמוע

איפה רון התותח (מוסך רון) מזמן לא שמענו ממנו.....

פסאט 2008 TDI 140HP

סקודיאק TDI 2.0 150HP

קבוצת ווצאפ לבעלי קודיאק/קארוק

https://chat.whatsapp.com/GLKUrTxFXXhI6WW3n6zpji

×
×
  • תוכן חדש...